Now or Never my way to FF

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Now or Never my way to FF

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 256 through 270 (of 1,012 total)
  • Author
    Warrior wrote:
    Tycker du har byggt på riktigt med massa Venessa, ser jätte fint ut! Sedan är du ju i rätt så bra form nu också, ganska skoj o se faktiskt! Proportionerna på ryggen verkar väldigt bra och från sidan ser det bra ut också. Det blir enklare och se om du har några svagheter sedan när du deffat lite till, men just nu ser det stabilt ut. Tror du skulle kunna placera dig riktigt bra på FF.

Sedan har du ju så fint hår också, inget som kanske bedöms men endå.

Nämen tack Warrior, Det jag verkligen måste jobba hårdt på är lats och axlar. Benen får vi se hur se kommer se ut. Allt jag vet är att jag kommer få det tufft att skala av fettet vid benen .

:) kul att du gillar håret själv är jag trött på lockigt hår, jag brukar föna det rakt.

Hej :)

Snygga bilder Vanessa! Hur långt är det kvar till tävling??Skönt att få äta ris nu istället, bönor funkar inte för min mage heller
    Kämpa på!

Kram MissMini

MissMini wrote:
    Hej :)

Snygga bilder Vanessa! Hur långt är det kvar till tävling??Skönt att få äta ris nu istället, bönor funkar inte för min mage heller
    Kämpa på!

Kram MissMini

:D det är långt kvar till jag tävlar FF i dec , ja bönerna var hemsk nu är magen mkt bättre

beans are evil :)

Jag är grymt trött idag , jag har bra med träningsvärk i ryggen också och det är skönt. Inatt sov jag 7 timmar men jag ville sova mer.

Det jag ser fram emot idag är att få massage kl 16,00 och vaxning och sedan bara ha en lungt hemma kväll. Kommer träna också på eftermiddagen.

Nä dags för lunch nr 1 nu

Just det glömde att skriva att mål nr 1 är att komma ner till 55 kg för då ska jag ta bra bilder med en fotograf. Har hittat en bra person som skall fixa min sida så det ska bli kul att kunna ta bra bilder och se skillnaden från start , under och i slutet av deffen.

massage låter så nice, börjar vara i behov av det jag med, ha de gott å smaklig måltid :)

mikael.H wrote:
    beans are evil :)

I Know :(

dont cry haha dom e rätt goa iaf :) fast ne sällan jag vågar mig på bönor haha magen blir inte bra :p

ne nu börjar det bli dags att masa sig till gymmet, ha det gött nu på massagen.

Hello People

Idag har varit en känslo mässigt dag för min del. Vet inte varför men jag har varit både glad o lessen. Hungern har lagt sig så magen är ok nu.

Idag insåg jag hur mkt jag kommer behöva kämpa för att komma i bra form och det är fan månaders av slit. Hade en bra snack med min coach oxå så hon fick mig genast glad.

Jag har satt upp små mål jag ska uppnå under resan så att det känns lättare.

Imorgon är det vägning och det känns spännande.

Imorgon kör jag ben tänkte jag. Ska försöka hinna till Yogan på Söndag oxå.

Vanessa Frykman wrote:
    Hello People

Idag har varit en känslo mässigt dag för min del. Vet inte varför men jag har varit både glad o lessen. Hungern har lagt sig så magen är ok nu.

Idag insåg jag hur mkt jag kommer behöva kämpa för att komma i bra form och det är fan månaders av slit. Hade en bra snack med min coach oxå så hon fick mig genast glad.

skönt att du har en bra coach! spännandemed din vägning….såg dina bilder ser ju kanon ut!

Vanessa Frykman wrote:
    Hello People

skönt att du har en bra coach! spännande med din vägning….såg dina bilder ser ju kanon ut!

pucca wrote:
    skönt att du har en bra coach! spännande med din vägning….såg dina bilder ser ju kanon ut!

Tack Pucca!:p

Så Imorse Körde jag 1 timmes Cardio.

Jag vägde mig och det var samma som förra veckan 61 kg men jag hade inte varit på Toa sedan nästan 2 dagar så nu när jag vägde mig så vägde jag 61,4 och då har jag ätit massor Hur som helst vikten skiter jag i just nu för jeasen är lösare och det är ett bra tecken.

Dags att köra nya kläder snart :P

Mina mått

Vader Höger 37 cm Vänster 36,8 cm
    Lår H 58,5 V 58,4
    Stuss 97 cm 😮
    Midja bredaste 84,5 smalaste 72,5 cm
    Bicep 29 cm

Nu gäller det att ta måtten varje vecka , min kropp brukar vara lite svår starta men jag fortsätter vidare.

det är bra att du fokuserar på framstegen som lösare jeans osv o inte bara stirrar på vågen. vet själv hur lätt det är att göra det. du har ju lång väg framför dig så du behöver inte stressa!
    kör vidare bara!

det är bra att du fokuserar på framstegen som lösare jeans osv o inte bara stirrar på vågen. vet själv hur lätt det är att göra det. du har ju lång väg framför dig så du behöver inte stressa!
    kör vidare bara!

Viewing 15 posts - 256 through 270 (of 1,012 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.