Now or Never my way to FF

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Now or Never my way to FF

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 301 through 315 (of 1,012 total)
  • Author
    ReNeGaDe wrote:
    Haha, okej. Men du har väl hört uttrycket: ”Less is more”?:P

Jo han har gjort några nya låtar, berors på vilken du menar, men jag antar det är ”When I’m Gone” du menar? Den är riktigt bra faktiskt;)

Han kan sitt när det kommer till Musik, Grymt bra låtar att träna biceps till. Kör man ben då måste det vara Hardrock 8)

ReNeGaDe wrote:
    Javisst! Adrenalinet pumpar bra till hans sköna dunkande låtar. Haha, jasså det säger du. Vad brukar det vara för artister då? Har du mp3 eller tar du med dig skiva till gymmet?

Jag brukar låna min brors mp3 men , får jag inte låna den och jag kör ben den dagen då brukar jag genast be dom i receptionen att byta skiva. Inte fan kan man köta ben till schlager musik:nono:

I söndags spelade dom Carola under början av benpasset då sprang jag upp och bad tjejen byta genast. De andra tackade mig sen när jag kom ner igen :D

Vad lyssnar du på?

GLAD PÅSK PÅ DIG VANNI O ÄT MÅNGA ÄGG!!

(vanliga ägg alltså, ;) )

Vanessa Frykman wrote:
    Vad dansar du för dans?

Hm, hängde inte med där riktigt? Är det step du tänker på?
    Jag blev tvungen o läsa lite bakåt om jag yppat något om mina tidigare försök till salsadansande i journalen, men det var som jag trodde rätt tyst om det:o

Dansar ingen dans iaf, utan var det step du tänkte på så gäller det en hemsk stepmaskin på gymet… Har off-vecka från strykan så då försöker jag varva promenaderna med lite annat..
    :|

ha det gött i påsk nu och svulla inte för möe :P

musik: ja eminem är riktigt skön faktiskt, gillar helt klart den lille tvålfagre eminem pojken, men inte som träningsmusik, way to soft för det :)

Bänkpress i smith
    30 x 12
    40 x 11
    40 x 8
    30 x 11

Armhävningar på tå och knä
    18st på tå och 10 på knä
    21 på tå och 10 på knä 8)

Flyes hantlar
    8 x 9
    8 x 9
    8 x 9

Pecdec
    20 x 10
    20 x 9

dragnerifrån
    7,5 x 12
    5 x 14
    5 x 14

AXLAR

Lyft åt sidan
    5 x 20
    5 x 20
    5 x 20
    5 x 18
    5 x 18:devil:

15 min cardio efter Passet , david hade bråttom att få en offert klar så jag kortade ner min cardio.

Det går kanon med maten just nu och jag får bra resultat. Får se hur det blir på Lördag:)

mikael.H wrote:
    ha det gött i påsk nu och svulla inte för möe :P

musik: ja eminem är riktigt skön faktiskt, gillar helt klart den lille tvålfagre eminem pojken, men inte som träningsmusik, way to soft för det :)

Hej Micke :dance:

Ha det bra du också under påsk helgen och se till att dansa. äta gott och må bra :ike:

Härligt att det rullar på bra för dig!!

CamillaJ wrote:
    Härligt att det rullar på bra för dig!!

Tack Camilla ;) Kommer du till NOGP?

Åh, jag blir trött bara av att titta på dina vikter :(
    Du är ju riktigt stark tjejen!
    Själv är jag sååå svag och orkeslös nu… Men jag kämpar på!!!
    Efter tävlingen, då ska jag köra hårt och tungt :devil:

Fortsätt så Vanni och det här kommer bli kanon :emo-thumb

Kram Lina

Lina wrote:
    Åh, jag blir trött bara av att titta på dina vikter
    Du är ju riktigt stark tjejen!
    Själv är jag sååå svag och orkeslös nu… Men jag kämpar på!!!
    Efter tävlingen, då ska jag köra hårt och tungt

Fortsätt så Vanni och det här kommer bli kanon

Kram Lina

Hej Lina

Det ska blir riktig spännande att se dina resultat nästa månad ju :emo-thumb

Ja vet inte om jag är stark men När jag tränar med Linda så kör hon skiten ur mig :D Linda är verkligen en bra PT.

Härligt att du kämpar på , Pm a mig och berättar hur många Kcal du ligger om dagen nu.

Kör på

kjam
    Vanni

Tänk att börjar vänja mig med all mat och all kyckling:D

Idag så har maten gått ner utan några problem. Gårdagen Bröstpass känns ordentligt kan jag säga :emo-thumb

Jag ser fram emot lördagen vägning den här veckan för att jag ser att det har börjat hända saker. Tröttheten har dock inte lagt sig jag är otroligt trött på dagarna men blir piggare på kvällen. Tack o lov så lyckas jag somna ändå.

Idag har jag tänkt mkt på annat mat , typ Burger king mat ni vet , allt det man FÅR INTEäta.

Nä nu ska jag äta snart igen o sedan ska jag träna.

det du har lördagarna till vanni, keep it up nu!

Vanessa Frykman wrote:
    Tack Camilla ;) Kommer du till NOGP?

Nej, jag tror inte det. Det är ju rätt långt att åka och jag har lite för mycket att göra. Vore kul med lite inspiration men jag får väl kolla på alla bilder istället.

mikael.H wrote:
    det du har lördagarna till vanni, keep it up nu!

ja det får jag , fick feber nu på kvällen :(

Viewing 15 posts - 301 through 315 (of 1,012 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.