Now or Never my way to FF

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Now or Never my way to FF

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 361 through 375 (of 1,012 total)
  • Author

bra jobbat i morse vanessa, inspirerande med folk som tar morgonpromenader, mensveckan knäcker du lätt :) och haha ja du har det jobbigt där hemma, godis,glass och chips konsumerande omgivning :P

mikael.H wrote:
    bra jobbat i morse vanessa, inspirerande med folk som tar morgonpromenader, mensveckan knäcker du lätt :) och haha ja du har det jobbigt där hemma, godis,glass och chips konsumerande omgivning :P

Jobbigt är bara förnamnet min bror drack up min cola light igår kväll :nono: :aggresiv: man dricker inte upp ej tjejs cola light:(

Payback time, bigtime, ojojoj han ska få idag.

Vanessa Frykman wrote:
    Jobbigt är bara förnamnet min bror drack up min cola light igår kväll :aggresiv: man dricker inte upp ej tjejs cola light

Payback time, bigtime, ojojoj han ska få idag.

Det borde minsann vara straffbart!!! 👿
    Alla vet väl att man inte får sno en dietande tjejs cola light :D

Kör hårt tjejen!!

Sashli wrote:
    Damn girl – du kör på som en galning

Har du inte hört att man går upp i vikt av cardio och att om du vill ha maximal förbränning så måste du lägga till minst 100 g nutella till varje måltid :D

Hehe, nej men seriöst girl grymt bra jobbat och med din motivation och vilja kommer du närmare pallen
    :friends: Stolt över dig sis!!

Miss you!!

:D 100 g Nutella det vore livet det.
    Jag kör på så får vi se hur fomen utveklas:emo-thumb

saknar dig också Kompis!

pucca wrote:
    hehe jag jag skulle gå upp kl 05,30 senast för att hinna vakna o äta för att börja träna kl 06,30 men jag sov lite läneg så jag provar imorrn istället eller ikväll. Gött att du håller koll på mig Vanni!

;) 5,30 auch jag som tycker kl 6 är jobbigt.

Ok kör på ikväll istället, lycka till med träningspasset:emo-thumb

japp ska köra ikväll och kasnke imorrn bitti men int estyrka då bandet eller ute :p

Idag kör jag Rygg och Mage

T- Bar
    20 x 20
    20 x 18
    20 x 14

Smala Lats
    40 x 11
    40 x 9
    40 x 9

Liggande högrodd
    18 x 20
    18 x 20
    18 x 20

Lats maskin
    45 x 13
    45 x 11
    40 x 9

Rodd maskin
    nr 8 x 11 tror det är 40 kg är ej säker
    nr 8 x 11
    nr 8 x 11

Mage bräda
    30st
    20st
    20st

Mage på Boll
    15st
    15st

Idag när jag körde mage fik jag blåsa ut i början av culen och puta ut magen och jäösses va mkt jobbigare det blev;)

Körde 20 Min cardio efter passet. Idag var jag hungrig under själva passet och då hade jag ätit en timme tidigare.

Nu är det 25 min kvar till jag kan äta min kvälls mål Jag är HUNGRIG

Skulle ha promenerat på kvällen , men hemmet behövde städas så jag städade i 40 min .

Så nu har jag ätit kväll protten med bär och det är dags att gå lägga sig.

Maten idag har funkat jätte bra jag är super nöjd:emo-thumb

bra pass för du och linda, fast själv hade jag sagt åt dig att öka vikterna :) syns att du har kapacitet till det.

Men coachen din har nog bättre koll på det än jag, bra kämpat iaf och kul att förbränningen går i taket!

Hej! Tittar förbi o hejar på dej lite :yahoo:

Mvh MissMini

du är riktigt duktig Vanni :emo-thumb ….tråkigt att bli hungrig under passet men men……jag tror du klarar det när du vet vad som väntar 8)

Idag försov jag mig väldigt mkt , jag vaknade kl 8 ;) 2 timmar för sent. Snacka om stress att hinna lämna barnen . Vet inte varför jag kunde inte höra mobilen ringa.

Så idag blev det ingen morgon promenad så det innebär kvälls mpromenix för min del. Ska se om jag hinner köra en intervall pass oxå idag på dagen.

Vikten låg på 60,5 imorse 8) i feel good.

Så nu blev jag klar med mina intervaller8)

28 Min blev det och intervallerna är 1,5 min LÅÅÅÅNGA:(
    Uppvärmning 10 min . Trodde fan jag skulle spy asså, Jobbigt som fan :ph34r:

Nu är det mat! =)

Vanessa Frykman wrote:
    Så nu blev jag klar med mina intervaller

28 Min blev det och intervallerna är 1,5 min LÅÅÅÅNGA
    Uppvärmning 10 min . Trodde fan jag skulle spy asså, Jobbigt som fan :ph34r:

Nu är det mat! =)

Bra kämpat tjejen :emo-thumb
    Jag körde intervaller igår! Svettigt som bara den! Så trött i benen… Och så fick jag blåsor på mina fötter 👿 Men annars var det kanon :D Intervallträning är helt suveränt!!

Lina wrote:
    Bra kämpat tjejen :emo-thumb
    Jag körde intervaller igår! Svettigt som bara den! Så trött i benen… Och så fick jag blåsor på mina fötter 👿 Men annars var det kanon :D Intervallträning är helt suveränt!!

Härligt Lina:emo-thumb

Men jag vet jag fik blåsor oxå i början. Hur kör du intervallern och när på dagen?

Viewing 15 posts - 361 through 375 (of 1,012 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.