Now or Never my way to FF

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Now or Never my way to FF

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 406 through 420 (of 1,012 total)
  • Author

:P Yo Hot mama!

Håller koll på dig girl, även om jag inte skriver så mycket – så keep it up!
    And Nutella :D Funkar grrrrrrreat!

Idag känns det jobbigt vette fan var motivationen tog vägen under nattens gång :| Igår på eftermiddag fik jag så otroligt ont i huvudet och ryggen men det kan vara också de nya övningar jag får öva på från kiropraktorn. Men shit va slut jag var efter han behandling.

Jag har en ful vana att knäcka nacken och jag får integöra det mer och det är jobbigt just nu för att det känns spänt i ryggen och att knäcka nacken brukar hjälpa till men jag har lyckats hålla tebax änsålänge.

Jag tänker hela tiden på min hållning nu så det känns bra men puha va ryggen kommer få jobbas upp ordentligt.

Tyvärr ingen cardio imorse allt kändes blää men kosten sköter jag. Jag kommer köra kvälls promenad och köra strikt med allt igen imorgon.

Det är mkt med jobbet just nu så det känns i mitt space om ni fattar.

Vad jobbigt att motivationen är låg, själv sprudlar den så det räcker och blir över, har så mycket energi så du hade kunnat få lite, arbetskollegan ber mig sluta stuttsa runt på stolen hela tiden ;).

Känner igen det där med nacken, jag gick med hos en kiropraktor efter en bilolycka och i början knäckte jag på nacken hela tiden för att spänningarna skulle släppa, men när jag gått på några behanadligar så slutade behovet att knäcka på nacken. Så det löser sig nog snart för dig med. Nu blir jag dock stel lätt och hade nog egentligen behövt hälsa på en kiropraktor några ggr till, men det kostar ju och så ska man ha tid och….

Hoppas motivationen snart kommer tillbaka! Kämpa på Vannivännen!

/ Jenny

w00a vilka förändringar i midjemåttet, grattis :)

Jenny Andersson wrote:
    Vad jobbigt att motivationen är låg, själv sprudlar den så det räcker och blir över, har så mycket energi så du hade kunnat få lite, arbetskollegan ber mig sluta stuttsa runt på stolen hela tiden ;).

Känner igen det där med nacken, jag gick med hos en kiropraktor efter en bilolycka och i början knäckte jag på nacken hela tiden för att spänningarna skulle släppa, men när jag gått på några behanadligar så slutade behovet att knäcka på nacken. Så det löser sig nog snart för dig med. Nu blir jag dock stel lätt och hade nog egentligen behövt hälsa på en kiropraktor några ggr till, men det kostar ju och så ska man ha tid och….

Hoppas motivationen snart kommer tillbaka! Kämpa på Vannivännen!

/ Jenny

Jo men jag har en överrörlighet i nakcen och sedan är jag rätt vig av mig så hans ade att det kommer vara lätt att behandla mig men det kommer kännas kontigt i början och han har rätt.

Ja motivationen får jag tebax ska bara bli av med högen av papper som MÅSTE bli klar idag annars blir det skit! Sedan gäller det ofta för min del att bara planera noggrant då brukar jag kunna göra det jag vill men jag måste ändra lite i schemat.

Men Jenny more power till dig som också tränar och jobbar för att uppnå sina mål trots barn o familj + företag :emo-thumb

Jag håller på ge över ena företaget till en anna då kommer jag satsa 100% på min bebis dmtak ;)

Tack tjejen för dina ord

ReNeGaDe wrote:
    Du kämpar på bra ser jag:) Men angående din bebis, heter han/hon dmtak? Är det ett danskt namn eller nåt?

Ha en fortsatt trevlig dag!

:D dmtak är företagets namn d=david m= martin tak
    [www.dmtak.com:emo-thumb]
    Du kan gå in o kolla under pesonal hur dum jag ser ut när jag hoppas fallskärm:(

ReNeGaDe wrote:
    Haha!:D okej, missförstod dig liiiite

:D Du verkar ha kul i alla fall! Men du verkar ha en jätteinsekt på ryggen:

Iknow =) men fan det är det bästa jag gjort att hoppa, man faller 200 km / t under 1 minut :emo-thumb man börjar på 4000 m och killen fäller ut fallskärmen vid 1500 m snabbt går det under 1 min och faaaaan va läskigt det var!!

Det ska göras om under sommaren iår.

god damn att det ska hoppas, det kan du haja :emo-thumb

skickar en massa motivation till sthlm, konferansen gick kanonbra så nu e micke nöjd! :P

Så var passet över och jag är inte nöjd:nono: Körde Biceps o triceps

Hammercurl
    10 x 14
    14 x 5
    14 x 3
    12 x 5

Bicepcurl
    12 x 7
    12 x 6
    12 x 5

Bicepcurl med stång
    25 x 7
    25 x 7
    25 x 5

Sittande bicep curl
    10 x 10
    10 x 9
    10 x 7

Pushdown Stång
    15 x 13
    20 x 4 ;) dog
    15 x 8

Kick back
    7 x 12
    7 x 12
    7 x 12

pulldown
    15 x 12
    15 x 10
    15 x 9

Så jävla slut:| körde 20 min trappmaskin och 10 min på löpband
    Det får bli ett bättre pass nästa gång:emo-thumb

så var det klar 60 min promenad:emo-thumb

Nu ska jag lägga mig

Hade du skippat mobilpratet hade du fått mer utfört :emo-thumb. Såg dig allt.

MickeN wrote:
    Hade du skippat mobilpratet hade du fått mer utfört :emo-thumb. Såg dig allt.

;) såg mig på Farsta 😮 Jo jag var tvungen att se till att barnflickan kom med barnen till Junior . Vem är du? körde du biceps?

Vanessa Frykman wrote:
    ;) såg mig på Farsta 😮 Jo jag var tvungen att se till att barnflickan kom med barnen till Junior . Vem är du? körde du biceps?

Nej. Grå hoodtröja och ljusblå byxor, körde cable-cross.
    Nästa gång jag ser dig ska jag gå fram och presentera mig :)

klart du ska hoppa warrior haha :) do or die heter det :emo-thumb

deppa inte över en tung dag på gymmet nu vanni, shit happens ibland funkar inte kroppen eller så är motivationen låg men imorron gör du ett kanonpass istället, det är jag säker på.

MickeN wrote:
    Nej. Grå hoodtröja och ljusblå byxor, körde cable-cross.
    Nästa gång jag ser dig ska jag gå fram och presentera mig :)

Ja gör det:emo-thumb

Viewing 15 posts - 406 through 420 (of 1,012 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.