Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Now or Never my way to FF
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
25 april, 2006 at 22:40 #979725Anonym anvandareMemberWarrior wrote:Att du vågar hoppa Skulle jag inte göra, eller kanske.
Vanessa ”The Boss” Frykman
den gillar jag heheh
Jag ser inte klok ut på videon, jodå att hoppa är fan kul
25 april, 2006 at 22:42 #979726Anonym anvandareMembermikael.H wrote:klart du ska hoppa warrior haha do or die heter det :emo-thumbdeppa inte över en tung dag på gymmet nu vanni, shit happens ibland funkar inte kroppen eller så är motivationen låg men imorron gör du ett kanonpass istället, det är jag säker på.
I know kör vidare imorgon inget att gnälla över. Imorgon kör jag rygg:)
25 april, 2006 at 23:37 #979727Anonym anvandareMemberchocka coachen och do it the mike way, pb i alla övningar *s*, you go girl!
26 april, 2006 at 07:17 #979728Anonym anvandareMember60min morgon promenad Done:dance:
Hej Micke
Ja Coachen kommer älska dig :p
26 april, 2006 at 20:59 #979729Anonym anvandareMemberIdag blev det Rygg:emo-thumb Jag är nöjd med passet och Körde övningarna på ett nytt sätt med tanke på vad kiropraktorn sade;)
Sittande Rodd
25 x 16
40 x 8
40 x 8
40 x 7 ( Mkt bra kontakt )Högrodd på Bänk
17 x 22
20 x 18
20 x 14 ( Jätte nöjd)Hantel lyft fram med ryggen mot vägen en övning kiropraktorn bad mig göra jobbar precis där jag måste bli starkare!
4 x 16
4 x 16
4 x 16Högrodd i maskin m Stång vet ej vad jag ska kalla den här:
50 x 14
50 x 14
50 x 14 Full magasin och det var lätt!Latsdrag maskin
40 x 9
35 x 12
35 x 12 körde verkligen för att få bra kontakt.Passet var bra idag jag kände att ryggen fik jobba.
avslutade med 20 min trappmaskin utan att hålla , ha ha på nivå 626 april, 2006 at 22:34 #979730Anonym anvandareMemberlåter som ett gött pass, keep it up nu i samma stil
27 april, 2006 at 09:42 #979731Anonym anvandareMembermikael.H wrote:låter som ett gött pass, keep it up nu i samma stilJodå jag ska
Morgon promenix avklarad
ser att du bytte avatar:P27 april, 2006 at 09:45 #979732Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:Jodå jag skaMorgon promenix avklarad
ser att du bytte avatar:Pjaså morgonpromenaden klar blir hemma med dotter idag jag..får väl springa fram o tillbaka i vardagsrummet, och hoppa jämfota en stund…
ska hålla mig ifrån datorn idag
ha en bra dag, hoppas du överlevde kvällen igår*s*
det gjorde jag iaf:nerd:27 april, 2006 at 11:51 #979733Anonym anvandareMemberTja Paulina Bella
Är dottern sjuk idag? My demilition crew är på skola /dagis :p
Tror inte du kommer klara dig att inte sitta vid datorn:)Tänkte komma till gtb under sommaren med ungarna o dra till Liseberg vi kanske kan träffas då ?
27 april, 2006 at 11:57 #979734Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:Tja Paulina BellaÄr dottern sjuk idag? My demilition crew är på skola /dagis :p
Tror inte du kommer klara dig att inte sitta vid datorn:)Tänkte komma till gtb under sommaren med ungarna o dra till Liseberg vi kanske kan träffas då ?
hehe……
hon är redan bättre i allafall=) får se hur det blir under dagen!
hm…….datorn är ett gift:) får stänga av den för att få nåt gjort!
vi köper ungarna varsitt åkpass, sen sätter vi oss på Tyrolen såklart=) hämtar upp dom när personalen ropar på oss27 april, 2006 at 12:12 #979735Anonym anvandareMemberpaulina73 wrote:vi köper ungarna varsitt åkpass, sen sätter vi oss på Tyrolen såklart=) hämtar upp dom när personalen ropar på osshaha grymma mammor
japp vanni, det fick bli en ny avatar, blev ju tvungen att vara snäll med renegade lol, okej ingen morronpromenix här iaf, är superseg idag alltså, sovit skitbra men är trött iaf idag men det släpper nog till em, ska ut och promenixa om 2 timmar faktiskt så då piggnar man nog till, ha d gött.
27 april, 2006 at 13:30 #979736Anonym anvandareMemberPilli wrote:har du inga nya bilder vanni??Nä inga nya bilder än det får hända lite mer innan jag vågar ta fram kameran:o
27 april, 2006 at 13:33 #979737Anonym anvandareMemberpaulina73 wrote:hehe……
hon är redan bättre i allafall=) får se hur det blir under dagen!
hm…….datorn är ett gift:) får stänga av den för att få nåt gjort!
vi köper ungarna varsitt åkpass, sen sätter vi oss på Tyrolen såklart=) hämtar upp dom när personalen ropar på ossTyrolen vad är det? Jag har tyvärr blivit mesig på att åka nuförtiden vet inte varför.
Ja vi softar medans personalen passar dom. ha ha vilken syn !!!
Jag är gift med min dator
Nä men fan jag jobbar vid datorn varje dag så det är lätt att hamna på body .27 april, 2006 at 13:33 #979738Anonym anvandareMembermikael.H wrote:haha grymma mammorjapp vanni, det fick bli en ny avatar, blev ju tvungen att vara snäll med renegade lol, okej ingen morronpromenix här iaf, är superseg idag alltså, sovit skitbra men är trött iaf idag men det släpper nog till em, ska ut och promenixa om 2 timmar faktiskt så då piggnar man nog till, ha d gött.
I know vi är mammor with attetude8)
Yeah walk this way micke
27 april, 2006 at 13:42 #979739Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:Tyrolen vad är det? Jag har tyvärr blivit mesig på att åka nuförtiden vet inte varför.Ja vi softar medans personalen passar dom. ha ha vilken syn !!!
Jag är gift med min dator
Nä men fan jag jobbar vid datorn varje dag så det är lätt att hamna på body .Tyrolen…krogen….mitt bland alla karuseller…du får ta en bulkhelg;)
:drinks: -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.