Now or Never my way to FF

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Now or Never my way to FF

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 1,012 total)
  • Author

Jag på gymmet i jönköping när jag besökte min sis sashli;) en stark tjej förresten

Idag vägde jag mig och vikten låg på 60,2 i måndag var det 60,9 så det går åt rätt håll .

Imorse åt jag 1 Portion Gröt och caffe latte min protein är slut men det bör komma snart. Idag känner jag träningsvärk i brösten och det är så skönt!

Idag ska jag köra

biceps och triceps:P

kul med bilder!!!
    skönt när vågen visar åt rätt håll!! ;)

kör hårt idag!!!

Kul med bilder :emo-thumb
    Du gillar verkligen att räcka ut tungan du :D

Kör hårt tjejen!!

Kunigunda wrote:
    IMPONERANDE!!! Lycka till tjejen!! Kanonkul! Kör hårt gumman!! Du kan klara ditt mål!! Kämpa på! :emo-thumb :worship:

Tack men glöm inte att det är bara vätska som försvinner just nu

Bicepscurl

12 x 7
    12 x 6
    12 x 5

Bamse

20 x 12 här kände jag att jag kunde öka
    25 x 5 15 x 8
    25 x 4

Bicepcurl med stång

15 x 12
    15 x 10
    15 x 9

Idag fik jag enorm mycket mjölksyra under passet att jag kände mig spyfärdig .Så slut i mina biceps.

Pushdown smalgrep

25 x 20
    25 x 16
    25 x 12

Pushdown enarms

10 x 8
    10 x 7
    10 x 6

Dips
    6
    5
    3

mina triceps dog efter dipsen:D

Jag är inte sådär jätte nöjd kände mig helt enkelt trött från början av passet.
    Men jag plågade mig själv igenom. Träffade Frankan på gymet mkt trevlig tjej att snacka med. :emo-thumb

Middag idag blev en kyckling sallad

1 timmes snöskottning idag och jösses va svettig jag var efter det.

Frukost blev det smörgås med ost och skinka och kaffe Latte kunde inmte få i mig mer ;) .

Har sån otroligt mkt träningsvärk idag.

Idag blir det ben .

Ser bra ut!
    Måste bara säga, din förra avatar. Den där du satt o gapade med en ros i örat (?) skrämde fan livet ur mej varje gång jag kollade på den!:D Vet inte varför, men tyckte den såg läskig ut… Den som du har nu är mycket bättre!:)

HenrY wrote:
    Ser bra ut!
    Måste bara säga, din förra avatar. Den där du satt o gapade med en ros i örat (?) skrämde fan livet ur mej varje gång jag kollade på den!:D Vet inte varför, men tyckte den såg läskig ut… Den som du har nu är mycket bättre!:)

tack !

det är shrek öron :D Kul att du tittar in här

fyfan vilket dag jag har haft, Skulle sätta pengar in till en av killarna som jobbar för mig och jag fik vänta 1 TIMME på nordea bank för att sätta in hans pengar så att han hade dom idag. 👿 Fyfan vilken dålig service och det var bara 8 personer före mig i kön;)

Ja ja jag jag fik vänta med maten efter Nordea så det blev sent och jag tog sushi. Nu ska jag ta kessela och dra till Söder för att träna med Linda eller rättare sagt komemr hon piska skiten ur mig säkert, får se om hon e trött eller inte :D

Köpte nya skor idag ;) snygga sneakers.

Ha det !

hoppas benpasst gick bra!!! har oxå tränat ben idag…vi verkar ju ha liknande split ju….:)

athleticmia wrote:
    hoppas benpasst gick bra!!! har oxå tränat ben idag…vi verkar ju ha liknande split ju….:)

benpasset var skit jobbigt idag:(

Här kommer dagen pass BEN

Passet började med Benpress

50 x 12
    90 x 10
    90 x 8
    90 x 8

Sedan var det dags med raka marklyft

30 x 12
    50 x 10
    50 x 9
    50 x 9

Mina ben var så slut, och vad säger Linda jo kom vi ska köra utfallsgång;) jag frågade om hon skojade men svaret var :nono:

10kg hantlar 26 steg
    26steg
    26 steg :(

Efter denna övning kunde jag knappt gå men vi skulle fortsätta upp och köra benspark.

37,5 x 10
    37,5 x 10
    37,5 x 8

efter passet tog jag barnen till burger king eftersom det var sent. Inte blev det lättare för mig att springa efter min 2 åring som ville busa med mamma .

Jag är mycket nöjd med kvällen pass och jag har för övrigt träningsvärk i biceps , triceps axlar och bröst och det känns att dom fik jobba ordentligt.

NU gäller det att ladda inför tävligen imorgon på patricia.

Idag får jag klara mig på endast 3 timmars sömn :(

sonen vaknade inatt kl kl 2 och var dålig i magen och efter det sov jag kanske 1,5 timme för resten av tiden var jag på toa med honom.

idag har ajg grym träningsvärk och det är underbart. Ikväll smäller det på patricia hoppas bandet får gå vidare till Finalen nästa vecka.

Så vi vann företags tävlingen igår kväll och kom till final:P så om 2 veckor ska det röjas på Patricia igen.

Vi vann också 5000 som bästa fanklubb :D det blev mkt dricka för min del så jag e grym bakis idag.

Ska ut på promenad senare tänkte jag.

Ha en trevlig Lördag

Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 1,012 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.