Now or Never my way to FF

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Now or Never my way to FF

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 466 through 480 (of 1,012 total)
  • Author
    Lina wrote:
    Härligt tjejen!
    Själv hade jag min sista ätardag igår :(
    Så nu blir det 3 veckors slit med bara dietmat fram till tävlingen!
    Jag ska dock på en liten grillfest på lördag, så då får jag också grilla min dietmat :emo-thumb

Kämpa på tjejen!!

;) inga ätardagar jösses. Det ärdet jag ser fram emot under veckan.
    Lycka till nu Lina de 3 sista veckorna:emo-thumb

Tess wrote:
    Verkar gå bra här tjejen..

äter du vad som och hur mkt du vill på ätardagarna?

KRam Tess

Nope jag äter lagom jag är inte den typen som överdriver med mat. Typ om ajg köper godis så brukar jag köpa en stor påse men det slutar att jag äter typ 5-10 bitar sedan vill min kropp inte ha mer. På mina ätardagar laddar jag med ordentligt mat det jag sakanr undet veckan ;)

Vanessa Frykman wrote:
    Nope jag äter lagom jag är inte den typen som överdriver med mat. Typ om ajg köper godis så brukar jag köpa en stor påse men det slutar att jag äter typ 5-10 bitar sedan vill min kropp inte ha mer. På mina ätardagar laddar jag med ordentligt mat det jag sakanr undet veckan ;)

jag vill oxå va sån!! :
    jag är egentligen oxå nöjd efter några bitar godis men äter ändå upp påsen…:| för jag vet att ”imorgon får jag inte äta det” och hjärnan säger att det är gott :nod

om man kunde lyssna på sin kropp lite mer….

Morgon promenad 60 min
    Kvälls promenad 70 min och avslutade passet med 10 min jogging på 10,5km/t8)

Jag är helt slut nu o ska ta kväll målet och sedan blir det nog sängen.

Ja då har man lämnat ungarna och jobbet börjar. Kl 10:20 kommer jag vara hos kiropraktorn idag :emo-thumb

Imorse blev det 60 min Promenad ;) jag var trött imorse men lyckades sparka mig själv ur sängen. Frukost är gröt med 3 äggvitor fan va gott.

:yahoo:

du är grym tjejen:emo-thumb

gröt med äggvitor….låter bra men har du sötningsmedel eller nån sylt i med eller du äter det så bara?

Kram

Tess wrote:
    du är grym tjejen:emo-thumb

gröt med äggvitor….låter bra men har du sötningsmedel eller nån sylt i med eller du äter det så bara?

Kram

jag äter sen med liiite mjölk till (mini mjölk)

:emo-thumb

Jösses vad tiden går fort =) idag har jag hunnit blir nästan 1000 fattigare. Kl 10,:20 var jag hos min kiropraktor och besöket gick fort men min rygg är redan mkt mkt bättre. Tänker på min hållning hela tiden och har ändrat en hel del när det gäller styrketräningen. För ryggen skull kommer det vara lättare vilter i visa övningar men att fokusera på att få bra kontakt under övningen.

Direkt efter kiropraktorn så kom jag till kontoren fik ett telefon samtal o det var tanläkaren min man hade visst glömt bort tiden så jag rusade iväg för att ta hans plats( då tar han min kl 14,00) innan jag åkte tog jag min mellis för jag var skit hungrig . Väll där så tog det sin lilla tid med att göra en undersökning men resultate blev att jag har inga hål :D men notan var fan 600 kr !!!!

Ja ja nu gäller det att jobba och ikväll kör jag rygg med Linda :yahoo:

Lycka till ikväll Vanni! Jag ska nog med köra lite styrka ikväll, jag tar det dock lugnt eftersom jag vilat en vecka p.g.a halsont.

/ jenny

Dagens pass blev rygg

T-bar lätta vikter men grymt bra kontakt
    10 x 25
    15 x 20
    15 x 15

smala Lats
    40 x 10
    40 x 10
    40 x 9

Lyft frammåt mot väg
    3 x 20
    4 x 10
    4 x 10

Rygg Flyes
    6 x 20
    6 x 20
    6 x 15

Rowing Torso
    15 x 20
    15 x 16
    15 x 16

Rodd maskin Här var det också mkt kontakt
    nr 5 x 20
    nr 5 x 15
    nr 5 x 14

Avslutade med 20 min cardio.
    Idag började ett nytt upplägg så vi får se hur jag kroppen svarar på det. Än så länge är jag fan med hungrig 👿 Men magen kommer vänja sig snart hoppas jag.

Jag är nöjd med dagen , min ben känner sig trötta men de får vila inatt och sedan kommer de får gå imoron igen =)

Imorgon kommer Linda ta mått med kaliper och måttband:emo-thumb

Kul att se att allt rullar på för dig!
    Eller rullar och rullar, du kämpar på så det rullar :emo-thumb
    Kul med lite mått-tagning, kom på att jag oxå skulle gjort det i helgen…. 😮

// Ina

Ina wrote:
    Kul att se att allt rullar på för dig!
    Eller rullar och rullar, du kämpar på så det rullar :emo-thumb
    Kul med lite mått-tagning, kom på att jag oxå skulle gjort det i helgen…. 😮

// Ina

Tack Ina

Jo det går åt rätt håll , Idag ska jag ta mått med linda så vi får se vad resultate blir :ph34r:

mm ska bli kul att få höra :)
    ha det gött idag nu.

Lycka till med måttagning och allt Vanessa :emo-thumb

Viewing 15 posts - 466 through 480 (of 1,012 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.