Now or Never my way to FF

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Now or Never my way to FF

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 511 through 525 (of 1,012 total)
  • Author

Hm, en pizza på just din födelsedag blir en om året.. Ganska bra kvot..:D
    Pizza är inget gott alls. Det längtar jag inte efter…hehe..
    Med de framgångarna du gjort nu så gjorde nog den pizzan varken bu eller bä..

Hoppas du haft en SUPEROPTIMOPSITOPPIPANGFENOMENALISK[/b] födelsedag!! GRATTIS önskar angelica

tror jag har luftvägsinfektion ngt känns jobbigt som går långt ner till bröstkorgen :( ska se om det försvinner !

tråkigt att höra, är små vårförkyld/sjuk jag med, halsen och lite feber, men men sånt kan man leva med när det är vår å sol, krya på dig iaf nu och ha en trevlig vecka.

Vanessa Frykman wrote:
    tror jag har luftvägsinfektion ngt känns jobbigt som går långt ner till bröstkorgen :( ska se om det försvinner !

allergi? pollenet har ju bara rasat in, så ”icke allergiker” känner av det också.
    ska själv köpa tabletter nu!

Mikael H Tack! Hoppas du blir bättre själv. Min hals känns verkligen sliten typ. svårt att förklara det bättre

Paulina Jasså kan vi oxå känna av det. Jag brukar inte ha några problem med Pollen . Ska se blir det inte bättre med vitaminer tills på Onsdag då blir det Läkare.

Solen skiner här i stockholm. I love maj månad ;)

Grattis i efterskott! Ville bara säga att jag läste lite vad du skrev i Lisans journal, och du verkar vara en sund tjej med sund inställning!:up:

Deffen verkar ju gå superbra också! Ska du tävla snart eller testar du bara att deffa?

Oj jösses jag är värre än igår så idag ringer jag mr doctor så han kan kolla upp mig.

Jag känner mig inte sjuk för övrigt bara i halsen och inte som halsfluss som om jag har skrikit mig hess och det gör ont.

Ja ja bara att ringa kl halv nio då.

hoppas du blivit lite bättre nu vanni…..

Det ska bli jätteroligt att få träffa dig Vanessa=)
    Hoppas vi hinner med ett pass på fredagen!! Bara du håller dig frisk nu så, inga för snabba promenader!!
    ;)

Vanessa Frykman wrote:
    Härligt jobbat Angel :up:

Hur känns det i kroppen ? Börjar du se en skillnad?

God morgon..

I kroppen känns det som vanligt.. Svullen och PMS:ig:( Det känns att det är något som inte fungerar riktigt som det ska.
    Fått tid på gyn på måndag.
    Men jag ser skillnad absolut.
    Nyfiken på måtten nästa gång, jag har skippat vågen ett tag nu:)

Det ser ut att gå bra för dig med.. Mår du bättre nu??

Ha en trevlig helg// Angel

paulina73 wrote:
    Det ska bli jätteroligt att få träffa dig Vanessa=)
    Hoppas vi hinner med ett pass på fredagen!! Bara du håller dig frisk nu så, inga för snabba promenader!!
    ;)

Halloj :P

Yes 1 vecka kvar nu och jag är äntligen frisk kan man säga. Jag tror att jag reagerade på Pollen eller nåt sånt. Men Nu ska jagf köra på som vanligt under nästa vecka.

Vi hinner med ett pass Sats Odenplan stänger sent vettu =)

Vi kan grilla också och sitta ut på min altan. Jag har ingen bra tomt eftersom det kostar så jävla mkt pengar att fixa så det gör vi kanske senare under året.

Ska bli skit kul att träffa dig .

IQA wrote:
    God morgon..

I kroppen känns det som vanligt.. Svullen och PMS:ig:( Det känns att det är något som inte fungerar riktigt som det ska.
    Fått tid på gyn på måndag.
    Men jag ser skillnad absolut.
    Nyfiken på måtten nästa gång, jag har skippat vågen ett tag nu:)

Det ser ut att gå bra för dig med.. Mår du bättre nu??

Ha en trevlig helg// Angel

Ja fan pms här också och det SUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUGER 👿 men jag mår bra annars. Ska bli kul att läsa sen i din journal ang dina mått.

Jag börjar se en liten skillnad på min kropp också. Får se vad vågen säger imorgon trots en vilo vecka från morgon promenader.

LisaA wrote:
    Milia: LisaA om jag får be8)
    Om du bara är ute efter sund träning som bara gynnar hälsan kanske du hamnat på fel forum
    Kroppsbyggning och Fitness är inte sunt=) Då blir LisaA en light variant bland kroppsfreaken här helt plötsligt om du tänker dig om 2 sek…

Vanessa Frykman: Ser bra ut här inne! Hoppas halsen går över fort, krya på dig!

Hej Lisa
    Ja vi har alla olika synpunkter på vad sund träning är eller hur ;) ha en bra helg och ät inte för mkt choklad

Hej hopp igen..
    Lite o. t här men jag måste fråga.
    Hittade så skön musik tack vare dig i en tråd.
    Nu undrar jag om du har några mer förslag på bra pumpmusik att springa, promenera och ”blada” till. Gärna mixer på 60 minuter minst och med lite text.
    Tröttnat på mina som gått varma nu när jag varit ute 2 ggr/dag.. :)

take it easy i helgen nu vanni, ska du kravla dig till gymmet eller, vi vill ju ha ett nytt pass i din journal :)

Viewing 15 posts - 511 through 525 (of 1,012 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.