Now or Never my way to FF

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Now or Never my way to FF

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 526 through 540 (of 1,012 total)
  • Author
    mikael.H wrote:
    take it easy i helgen nu vanni, ska du kravla dig till gymmet eller, vi vill ju ha ett nytt pass i din journal :)

Jag har tränat under veckan men inte orkat skriva in passen ;)

Men jag ska träna under helgen helt klart måste ta igen vettu.

Vad ska du göra under helgen?

Ha det bäst kompis. vi ses om 1 vecka

Frida-Mari wrote:
    Tyckte jag läste ”3-barnsmorsa” på första sidan i din journal -e det möjligt???;) Strongt jobbat! Ånej, nu fick du mej NÄSTAN att dra tillbaka mitt uttal ”jag ska adrig ha knodd” ;)

Du e GRYM bruttan!

Ja knodd ska man ha och yes jag har 3st . ;) min dotter 10 år som på 8 och en busunge som är snart 3 år :)

IQA wrote:
    Hej hopp igen..
    Lite o. t här men jag måste fråga.
    Hittade så skön musik tack vare dig i en tråd.
    Nu undrar jag om du har några mer förslag på bra pumpmusik att springa, promenera och ”blada” till. Gärna mixer på 60 minuter minst och med lite text.
    Tröttnat på mina som gått varma nu när jag varit ute 2 ggr/dag.. :)

Japp jag ska fixa det till dig ikväll bruden ;)

hehe jo jag vet ju att du tränat :) men jag vill se det i journalen oxo :emo-thumb

ikväll ska det grillas och imorgon med om solen inte försvinner, ska bli kalasgott, litet gäng manliga och kvinnliga gymråttor så det blir trevligt åså blir det träning såklart! ska iväg nu 14.00 med magnus och köra ett grymt ryggpass… biffen har iaf lovat det lol synd att jag känner mig ovanligt sliten idag, men det är bara viljan det sitter i och den hinner gå till sig tills 14.00 :)

japp flickan hörs på en vecka med resten av body crew :P

TACK, VANNI..
    Du räddade nästa veckas cardio:up:
    Jag är för lat för att orka leta själv..

alltid roligt å läsa i din journal, det händer massor:fun: :friends:
    hoppas du får en trevlig helg!:emo-thumb

Imorse körde jag 1 timmes 50 min morgon promenad med min man

Förra veckans vikt 58,9
    den här veckans vikt 58,6 -0,3

helt ok resultat för att inte ha kört några morgon promenader hela veckan och vilat en hel del. Känns nu att det verkligen händer saker på kroppen :emo-thumb

Åt min underbar frukost idag och ska nu kasta skrot:( det blir tung tegel pannor och massor av det som vi har från taket vi har lagt på vårat hus.

Sen blir det mat igen :P

Mitt mål för nästa vecka är att komma på 57 nånting =)

Warrior wrote:
    Kul att du promenarar så mycke Vanni o med gott sällskap också! :)

Du har endå lyckats med en bra vikt-nedgång trots att du vilat rätt mycket som du säger, 0,3kg är inte dåligt tycker jag! Men visst kan kännas tråkigt när man är på diet osv så jag förstår dig.

Lycka till med helgens pass och nästa veckas deff!

Sedan ses vi ju!

Kramis

/Warrior

Tack Warrior

Mi casa su casa ( med begränsningar) du får pma mig vad du äter för vi ska grilla vettu;)

Goddag alla goda vänner

Idag ska jag jobba lite mer på huset men först ska jag träna och köra lite cardio. Ska dra till Farsta o träna biceps och triceps och köra cardio . Komemr köra med en arbets kollega till mig Tom ska allt piska honom :D

Hade en halft misslyckad ätardag igår :( men vafan jag känner att jag har energi i allafall.

Ses senare

Vanessa Frykman wrote:
    Hade en halft misslyckad ätardag igår :( men vafan jag känner att jag har energi i allafall.

Ses senare

Vad är en misslyckad ätardag?? ;)

Tjenare!

Här kämpas det på, att jobba med huset är ju jobbigt ju!

Vilken tävling satsar du på i höst, SM eller Lucia? Du har säkert skrivit det någonstans men det är ju lite jobbigt kolla igenom 58 sidor ;)

CamillaJ wrote:
    Tjenare!

Här kämpas det på, att jobba med huset är ju jobbigt ju!

Vilken tävling satsar du på i höst, SM eller Lucia? Du har säkert skrivit det någonstans men det är ju lite jobbigt kolla igenom 58 sidor ;)

Lucia blir det ;)

Lady21 wrote:
    Vad är en misslyckad ätardag?? ;)

Igår ville jag ha burger king mat men de hade stängt kl 19,30 ;) Så det fik va max hamburgare och det var det äckligaste jag smakat på länge. Och mina chili cheese är viktiga:(

va?? max e väl ändå godare än burger king???

men jag vet….när man väntat på nåt gott på sin ätardag vill man att det ska va perfekt ju!

athleticmia wrote:
    va?? max e väl ändå godare än burger king???

men jag vet….när man väntat på nåt gott på sin ätardag vill man att det ska va perfekt ju!

Oh hell no Burger Kings är så mkt godare;)
    Men måste vara ärligt max stället i uppsala dom kan sitt men inte ofta man är i uppsala :)

Viewing 15 posts - 526 through 540 (of 1,012 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.