Now or Never my way to FF

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Now or Never my way to FF

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 541 through 555 (of 1,012 total)
  • Author

Hej hej!!

Nu gäller det för oss att fortsätta kämpa på och vi kommer klara det utmärkt, fast det ibland känns hopplöst och jobbigt :( som idag för mig.. men det är då det gäller att ta fram piskan och ge allt :p

Girl, så du fick inte dina chili cheese??
    Ska köpa dig massa massa chilli cheese efter tävlingen :D

Nu kör vi på!!
    Saknar dig girl ;)

Här kör jag på som vanligt. har mkt jobb just nu och är trött på kvällarna så jag har ej orkat skriva upp mina pass. Men jag ska skärpa mig och uppdatera min journal.

Vanessa Frykman wrote:
    Här kör jag på som vanligt. har mkt jobb just nu och är trött på kvällarna så jag har ej orkat skriva upp mina pass. Men jag ska skärpa mig och uppdatera min journal.

jag tror inte det är hela världen om du missar skriva ner några pass, det är ju för dig själv du gör dem tjejen eller hur, men visst är det skoj för andra att se hur dina pass går…

kör hårt girl :emo-thumb

Vanessa Frykman wrote:

Jaaa :emo-thumb
    Tycker det är så inspirerande att läsa om dig så du får inte sluta skriva :nono:
    Oh du, hoppas du får dina chilicheese nästa ätardag ;)

Ta hand om dig!

Började dagen idag kl 8,30 på jobbet kl är nu 23,08 och jag ska strax sluta jobba för dagen :| Jag är trött som fan. Jobbade mellan 8,30 till 13,00 åt mellan mål mellan tiderna kl 13,00 var det lunch . Kom tebax kl 13,45 och jobbade tills 18,00. Mellan kl 18,00 till 20,00 laga mat och plugga med min dotter. 20:10 till 23:08 jobba på kontoret. :( Fik inte min träning med har sköt kosten 100% och drukit närmare 3,5 liter vatten idag =)

Jag kommer få jobba mkt nu närmaste dagar men jag ska fan med få min träning imorgon. Måste röra på mig , jag mår inte bra av att sitta hela dagen.

Nåja dags att sova strax och jag är fan med hungrig:(

Vanessa Frykman wrote:
    Oj här ser jag att du njutit av mat idag

Mmm, oj… Det var inte riktigt meningen:(
    Jag kände mig som han i reklamen som har typ en ängel på ena sidan och en matdjävul på andra. Fast jag blev inte påverkad att handla nyttigt.
    Smack så försvann varje liten röst som pratade om morotsstavar och dylikt:

Jaja, jag får ta nya tag.. Tur att jag inte dietar på allvar för då hade jag varit riktigt knäckt över ett sånt tilltag. (fast då kanske jag låtit bli)

Hoppas du finner tid för din träning idag// :|

1,20 min kvälls promenad var tvungen att ta en break från all arbete:O men nu är det bara att jobba igen . mkt skönt att få frisk luft:emo-thumb

Idag ringde dom från Body tidningen och de sade att jag var en av vinnarna på tävlingen om en hår trimmer. Tog en bild i butiken med mobilen där jag såg body tidningen och skickade iväg det och snart får hem rakapparaten:D

See Ya Soon Girl! ;)

athleticmia wrote:
    See Ya Soon Girl! ;)

Hell yeah Mia :kicking: se till att lada ordentligt du ska ge alla tjejer på scen en cat fight:P

Vikt imorse 58,5 :P det kommer gå bra tror jag trots mens veckan blir det ett minus:nod

ha d gött med vinsten :p

Mins son idag tyckte att det var dags att gå upp kl halv fyra och han ville INTE SOMNA OM :nono: jag lyckades att få honom att somna om kl fem och självklart försov jag mig :(

Morgon vikten är på 58,2 så nu har min kropp FATTAT att den ska släppa fettet ;) Ska träna med Paulina och Warrier(Sheki) Idag

morning!
    håller fortfarande på och packar här, får inte ihop nånting och med två barn som ska iväg till skolan haha, får se vad jag får med mig, kan bli brandutryckning till affärerna idag! har inte tränat sen i måndags så det ska bli härligt.
    nu får vi se om vi hittar vägen till dig :) hoppas du kan vila något annars ligger vi nog på samma nivå, dvs ingen sömn, as usual.
    ses sen!!8)

dieten verkar ju gå strålande!!! vad beräknar du att väga i tävlingsform? du kommer ta en paus någongång innan tävlingen väl?? om du hinner menar jag…många veckor kvar ju!

ses snart :)

Viewing 15 posts - 541 through 555 (of 1,012 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.