Now or Never my way to FF

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Now or Never my way to FF

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 556 through 570 (of 1,012 total)
  • Author

KUl det går bra tösen :emo-thumb

athleticmia wrote:
    dieten verkar ju gå strålande!!! vad beräknar du att väga i tävlingsform? du kommer ta en paus någongång innan tävlingen väl?? om du hinner menar jag…många veckor kvar ju!

ses snart :)

Ja äntligen börjar kroppen släppa på fläsket:D och det känns skönt.

Jag tror jag kommer nog väga 49-50 kg vet ej faktiskt.

Jag ska vara i btra form till Lindas o mats bröllop så vi får se när jag får en liten uppehåll.

ses imorgon

Tess wrote:
    KUl det går bra tösen :emo-thumb

Ja tack Tess, hur går det för dej ?

See you tomorrow ;)

Vi kommer att sova på Plaza på lördags natten

jocke wrote:
    See you tomorrow ;)

Vi kommer att sova på Plaza på lördags natten

Japp vi ses där , jag ska också bo på Plaza ;) Breakfast söndag med andra ord

Godmorgon :)

Nu är det morgon promenad som gäller for Paulina , Sheki och lilla jag :D

Sedan är det efterlängtad frukost:P

Vikt förra veckan 58,6
    Vikt idag 58,2 så -0,4 kg ;)

Höger 36,5 – 0,5 cm

Lår
    Höger 57,5 – 1 cm

Stuss 94,5 cm – 2,5 cm

Midja bredaste 78 cm – 2cm

Midja smalaste 68 cm samma

nu ska jag till Västerås :buttrock: :kicking:

Ja så helgen var kanon bra jag träffade rätt många personer som hänger här på Body.

Tävlingen var kanon bra jag var jätte imponerad av tjejernas form:up:
    Men man känner sig så klen när man ser formen på tjejerna i -164 :(

synd att de inte har nybörjar tävling i dec =(

Jag tänkte ganska mkt under tävligen och jag får helt enkelt kämpa på. Byggar killarna var helt enkelt i fucking good shape ;)

Jag är grymt trött idag och ska också springa vårruset =( vill verkligen inte springa men tjej kompisarna kommer bli så lessen om inte jag kommer såman får göra dom glada och sedan sticka hem så fort jag kommit i mål.

Veckan mål är att nå 57,5 kg så nu får jag ligga i verkligen. Del mål är 55 kg så nu jävlar är det inte långt kvar :nod .

nu är det mat som gäller!!!!

Hej Vanessa! Jag läste någonstans att du har några vispade äggvitor i gröten på morgonen. Äter du dem råa eller kör du gröten i micron först? Jag såg på Lindas sida att hon också äter sin gröt på det sättet.

Nannis wrote:
    Hej Vanessa! Jag läste någonstans att du har några vispade äggvitor i gröten på morgonen. Äter du dem råa eller kör du gröten i micron först? Jag såg på Lindas sida att hon också äter sin gröt på det sättet.

jag fick den gröten serverad av vanessa på bordet, det var väldigt väldigt gott!!
    tror det var 3 äggvitor i ? mätt blev man också =)
    mums

Nannis wrote:

Japp jag blandar det i gröten , det blir skit gott ju

Vanessa Frykman wrote:
    Ja tack Tess, hur går det för dej ?

…det går faktiskt bra…har äntligen fått lusten tillbaka och besöker gymmet regelbundet igen…….:emo-thumb

Vanessa Frykman wrote:
    Japp jag blandar det i gröten , det blir skit gott ju

Jag är bara lite fundersam över att äta det rått, det ska vara OK eller? Jag menar, i Sverige har vi ju inte så mycket salmonella….

Jag äter också min gröt så, det är supergott (och mättande), men de är ju inte råa, de koaguleras ju av värmen i gröten.
    (jag brukar koka min gröt lite till när jag blandat i äggvitorna)

Milia wrote:
    Jag äter också min gröt så, det är supergott (och mättande), men de är ju inte råa, de koaguleras ju av värmen i gröten.
    (jag brukar koka min gröt lite till när jag blandat i äggvitorna)

Smart!

Viewing 15 posts - 556 through 570 (of 1,012 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.