Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Now or Never my way to FF
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
24 maj, 2006 at 15:01 #979890Anonym anvandareMember
krya på dig! aldrig kul med magsjuka, bläääää!!
24 maj, 2006 at 15:02 #979891Anonym anvandareMemberkrya på dig! tur du har bra anställda
faktum är att jag inte mår bra jag heller
var det alla mintbars?
kram på dig24 maj, 2006 at 15:17 #979892Anonym anvandareMemberjojje83 wrote:krya på dig! aldrig kul med magsjuka, bläääää!!Tack Jojje detta är 2a gången jag får det och hoppas att det är fan sista gången, Känner mig så svag asså.
24 maj, 2006 at 15:20 #979893Anonym anvandareMemberpaulina73 wrote:krya på dig! tur du har bra anställdafaktum är att jag inte mår bra jag heller
var det alla mintbars?
kram på digOj mår inte du heller bra ? Just nu önskar jag att jag hade köpt en hel låda mintbars:)
Nä men 3 matskedar yoghurt och så vill inte kroppen ha mer;) Tom är och handlar kol nu för att få stopp på magsjukan. Han är fan med snäll.
Och inte är det lätt heller när man har företag och ALLA vill få tag på en . Kollade mobilen nyss efter att ha lagt det på ljudlös vid 13 tiden 43 missade samtal . VAFAN !!!!
jag loggar in på msn
24 maj, 2006 at 15:40 #979894Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:Och inte är det lätt heller när man har företag och ALLA vill få tag på en . Kollade mobilen nyss efter att ha lagt det på ljudlös vid 13 tiden 43 missade samtal . VAFAN !!!!Hahaha…sådär många samtal får inte jag på 10 år ens.
24 maj, 2006 at 16:21 #979895Anonym anvandareMembermelancoolio wrote:Hahaha…sådär många samtal får inte jag på 10 år ens.Du kan få min mobil om du vill
25 maj, 2006 at 09:49 #979896Anonym anvandareMemberJa då var man frisk igen , tur att det var kortvarig. Igår blev det inte mkt mat men igår kväll fick jag i mig en skål med yoghurt o lite musli och en smörgås med svart te.
Imorse körde jag 1 timmes promenad och det kändes ok . Vägde mig imorse efter promenaden och vikten var 57,5 snacka om att jag har knappt ngt mat i magen .
Idag ska jag köra styrka och 90 min kvälls promenad.
25 maj, 2006 at 10:51 #979897Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:Ja då var man frisk igen , tur att det var kortvarig. Igår blev det inte mkt mat men igår kväll fick jag i mig en skål med yoghurt o lite musli och en smörgås med svart te.Imorse körde jag 1 timmes promenad och det kändes ok . Vägde mig imorse efter promenaden och vikten var 57,5 snacka om att jag har knappt ngt mat i magen .
Idag ska jag köra styrka och 90 min kvälls promenad.
Bra att du kryade på dig snabbt! 57.5? fan du är snart ikapp mig i vikt då.
Ha en bra dag, Vanessa. Själv fingrar jag på pastaskålen o funderar på om jag ska äta på idag så jag får nåt tryck i benböjen.25 maj, 2006 at 12:29 #979898Anonym anvandareMemberWarrior wrote:HejBra att du är frisk nu igen!
Nice att du är igång igen Vanni!
Hur var det du nu sa igen… Communication, Affinity… och så nåt till, har glömt bort nu.
Kör hårt med Businessen!
/Warrior
Reality
25 maj, 2006 at 12:33 #979899Anonym anvandareMemberJacksatan wrote:Bra att du kryade på dig snabbt! 57.5? fan du är snart ikapp mig i vikt då.
Ha en bra dag, Vanessa. Själv fingrar jag på pastaskålen o funderar på om jag ska äta på idag så jag får nåt tryck i benböjen.Ät på du bara se till att få bra tryck och ta liter bilder för oss men se fan till att pastan är aldente:ph34r:
Jag håller på själv ladda inför passet, ha en bra dag du med
25 maj, 2006 at 13:06 #979900Anonym anvandareMemberI open my eyes
I try to see but I’m blinded by the white light
I can’t remember how
I can’t remember why
I’m lying here tonightAnd I can’t stand the pain
And I can’t make it go away
No I can’t stand the painChorus:
How could this happen to me
I made my mistakes
Got no where to run
The night goes on
As I’m fading away
I’m sick of this life
I just wanna scream
How could this happen to meEverybody’s screaming
I try to make a sound but no one hears me
I’m slipping off the edge
I’m hanging by a thread
I wanna start this over againSo I try to hold onto a time when nothing mattered
And I can’t explain what happened
And I can’t erase the things that I’ve done
No I can’tHow could this happen to me
I made my mistakes
Got no where to run
The night goes on
As I’m fading away
I’m sick of this life
I just wanna scream
How could this happen to meI made my mistakes
Got no where to run
The night goes on
As I’m fading away
I’m sick of this life
I just wanna scream
How could this happen to meI just love this song
26 maj, 2006 at 19:57 #979901Anonym anvandareMembertjena bruden:wazzup:
hoppas dagen din varit fin! jag har städat o rensat sen i morse, håller fortfarande på, kul fredag
kanske ska se kalle o chokladfabriken sen;)
ingen träning idag??26 maj, 2006 at 20:01 #979902Anonym anvandareMemberpaulina73 wrote:tjena bruden:wazzup:
hoppas dagen din varit fin! jag har städat o rensat sen i morse, håller fortfarande på, kul fredag
kanske ska se kalle o chokladfabriken sen
ingen träning idag??Jodå håller på återhämta mig från bröst /axelpass jag körde nyss, är riktig låg just nu känner jag så jag ska ladda med mat nu och skriver in passet.
men det blir ett minus imorgon
Fan duktig att du städade , jag väntar på till imorgon men då är det städerskan som ska städa inte jag
Ät inte för mkt choklad nu ikväll medans du kollar på filmen
26 maj, 2006 at 20:10 #979903Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:Jodå håller på återhämta mig från bröst /axelpass jag körde nyss, är riktig låg just nu känner jag så jag ska ladda med mat nu och skriver in passet.men det blir ett minus imorgon
Fan duktig att du städade , jag väntar på till imorgon men då är det städerskan som ska städa inte jag
Ät inte för mkt choklad nu ikväll medans du kollar på filmen
härligt!!
idag har jag iallafall inte gått upp ett gram, och min drink blev nu kryddad med kakao så det är avklarat
en städerska…säg inte det till mig en gång till ska lägga ut en kontaktannons snart, jag orkar inte med det här längre!!!!
snygg, smart, rolig och jävligt bra på att städa, lönen får jag fundera på, å andra sidan ska han vara glad för att få mitt sällskap när jag tar en kaffe och tittar när han sliter (ja, en han ska det vara;))
och nu väntar jag in minst 20 pm.26 maj, 2006 at 22:51 #979904Anonym anvandareMemberMorgon promenad 60 min
Bicepcurl superset
7x max warm up
12 x 12 -> 9 x 7
12 x 10 -> 9 x 5
12 x 9 -> 9 x 5Bicep curl m stång
23,5 x 7
23,5 x 7
23,5 x 7 jag hade ingen energiBicep curl maskin
2 plattor x 14
3 plattor x 7
3 p x 7
3 p x 7Triceps pulldown super set
10 x 14 -> 5 x 10
10 x 14 -> 5 x 10
10 x 10 -> 5 x 8
10 x 10 -> 5 x 7Körde också triceps maskin 2 reps sedan orkade jag inte.
Kände mig mkt svag dock under passet fick verkligen ta i . Kom på att jag hade varit sjuk dagen innan ju så jag är rätt nöjd ändå -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.