Now or Never my way to FF

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Now or Never my way to FF

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 616 through 630 (of 1,012 total)
  • Author
    mikael.H wrote:
    keep on pushing vanni, går gött för dig och formen blir ju stadigt bättre och humöret är på topp, blir en bra höst/vinter för dig :)

lånar du ut städerskan ? haha :emo-thumb

Ja henne får du låna men bara på fredagar ;)

generöst vännen min :p

mikael.H wrote:
    generöst vännen min :p

kan bli dyr städning för dig micke, med tanke på flygbiljetterna ändå upp till Ingenstans ;)

haha pengar ska brännas kompisen :) landet ingenstans är ju inte så fasligt långt borta å vanni har en grym städerska d är jag säker på lol

Ja people hon är faktiskt helt grymt 8) Inte fan har man ork själv att städa 244 kvm medans man jobbar och tar hand om ungarna och är på diet.

Hur som helst körde rygg idag 6 olika övningar och 20 min cardio.
    Dagen känns jätte bra :emo-thumb

Warrior wrote:
    Fortsätt så bara Vanni!

/Warrior

det ser bra ut med vikten också :P så i’m satisfied

Hur mår du Sheki?

Warrior wrote:
    Nu är allt bra sötis. Tack för du frågar. Var rätt så nere i nån dag… hade jätte mycket i skolan och sånt. Finns ju en gräns för hur mycket press man pallar också. Nu har jag lyckats iafall komma på fötter igen och skolan är under kontroll.

Själv då?

Du skall veta att jag tycker det är jätte kul att det går bra för dig nu. Pratade med Paula om det idag.

Skall bli kul att se dig sedan på tävling!!

/Warrior

Jag mår Otroligt bra , har hittat min grej med maten och träningen. Nu är det bara att träna på och bli av med kroppfettet;) Känner på kroppen hur det sitter lösare för varje vecka men jag har mkt kvar än.

Benan fösvinner sist ju förfan!!!!!:(

Ger mig själv rimliga mål varje vecka och det är extra kul att uppnå dom. Sedan köper jag nya kläder eftersom mina andra sitter lös redan 8) men vilken lyx problem att behöva köpa nya kläder.

Du och Paula är två underbara personer:o

Vad kul att det börjar hända grejer!! Att behöva köpa nya kläder är verkligen ett gott tecken. Du ska inte oroa dig för benen, du har ju gott om tid kvar. Du lär vara i grym form när du ska tävla. Ska bli superkul att se dig :emo-thumb

Jeanette wrote:
    Vad kul att det börjar hända grejer!! Att behöva köpa nya kläder är verkligen ett gott tecken. Du ska inte oroa dig för benen, du har ju gott om tid kvar. Du lär vara i grym form när du ska tävla. Ska bli superkul att se dig :emo-thumb

Men Hallå :)

Ja jag hoppas komma i den form jag siktar för . Kom nyss hem från 55 min morgon promenad och solen skiner helt underbart.

Ska du tävla i år?

Helloo, hur går det nu då vanessa? har magrutorna börjat leta sig fram?
    Lycka till!

Dessan wrote:
    Helloo, hur går det nu då vanessa? har magrutorna börjat leta sig fram?
    Lycka till!

Magrutor :D jag har ju fött 3 barn Dessan men yes de börjar komma lite och midjan komemr vara grymt bra vid tävlingsform:P

Ska ta bilder snart;)

Vanessa Frykman wrote:
    Magrutor :D jag har ju fött 3 barn Dessan men yes de börjar komma lite och midjan komemr vara grymt bra vid tävlingsform:P

Ska ta bilder snart;)

äh, klart du kommer få fram rutorna ändå! ooh, ja släng upp dom så man får kika lite :) hoppas man kan ta sig ner till GBG och kolla, måste nog göra det alltså. Lär bli grymt kul!

haha klaga inte på att du får köpa nya kläder, det gläds du åt så otroligt mycket innerst inne det förstår vi alla :P

kul att du är tbax i stabila rutiner igen som du trivs med!

mikael.H wrote:
    haha klaga inte på att du får köpa nya kläder, det gläds du åt så otroligt mycket innerst inne det förstår vi alla :P

kul att du är tbax i stabila rutiner igen som du trivs med!

hehe nä jag klagar inte och jag fik beröm idag att min form ser bra ut :P

men det är inte tävlingsform :nono:

Frida-Mari wrote:
    Du är duktig Vanessa, jag följer din journal flitigt :nod Keep going!

Tack 😮

Viewing 15 posts - 616 through 630 (of 1,012 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.