Now or Never my way to FF

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Now or Never my way to FF

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 631 through 645 (of 1,012 total)
  • Author

Ha, såg att du vunnit den där tävlingen om en phillips bodygroom eller va fan den nu hette. Grattis

deekayman wrote:
    Ha, såg att du vunnit den där tävlingen om en phillips bodygroom eller va fan den nu hette. Grattis

I know 8)

Nej inte iår. Jag får sitta på läktaren och skrika mig hes istället. Jag behöver bygga upp mig mer först. :bb: Jag hoppas på nästa år istället, vi får se.

Instämmer med det någon skrev tidigare – snart får du lägga upp lite bilder. Hade varit superkul att se!!

Kämpa på nu – du är jätteduktig!:emo-thumb

Jeanette wrote:
    Nej inte iår. Jag får sitta på läktaren och skrika mig hes istället. Jag behöver bygga upp mig mer först. :bb: Jag hoppas på nästa år istället, vi får se.

Instämmer med det någon skrev tidigare – snart får du lägga upp lite bilder. Hade varit superkul att se!!

Kämpa på nu – du är jätteduktig!:emo-thumb

Tack Jeanette

Kommer vara min tur tt skricka mig hes när du är uppe på scen , lovar min röst hörs mkt bra :P

Den rösten hörde vi allt på NOGP;) :)
    hoppas du haft trevligt på din promenad! har precis sörplat i mig nån läbbig drink och ska ge mig ut en liten sväng, och gå bort bensparks-värken!
    solen skiner här, ibland molnen….hyfsat, men var är sommaren!?!!!?

vad blir det för styrka för dig idag?
    vi hörs sen, vill veta mer om oljan ;)

Tog lite mått idag , vägde mig imorse och jag tappade hakan väntar till imorgon med att skriva ner vikt resultat men den är mkt bra :P

Höger 36,5 – ( samma)

Lår
    Höger 56,5 ( -1 cm )

Stuss 93 (-1,5 cm )

Midja bredaste 78cm (samma)

Midja smalaste 65,5 cm -2,5 cm )

fin dropp på midjemåttet, mm i know att du har en bit till tävlingsform men konstigt vore det annars, du ska inte tävla på länge vännen :)

skynda långsamt som du gör så blir det kanon å visst syns d på bilderna att formen e god!

Fina måttminskningar!
    Bibehållet armmått och minskad midja :up:

Vikt förra Lördag 57,6
    Vikt idag 56,9 -0,7kg:P

Ja idag blir det 2st födelsedagar jag ska vara på. Har egentligen ingen lust men måste ju vara social också ;)

Ska se vad nya målet blir för den här veckan. Jag är jätte nöjd med vikt minskningen kroppen har verkligen förstått att den ska släppa fettet;)

Grattis till minskningarna tjejen!
    Bra jobbat!

Bara att kämpa vidare mot målet nu 8)
    Vi möts på scenen :emo-thumb

Midja smalaste 65,5 är ju bra:up:
    keep on going!

Tack så mycket alla jag gör mitt bästa;) trivs bra med vikten jag gått ner och målet den här veckan blir 56,2 tycker det blir rimligt:P

Är snart vid 1a delmålet av deffen 55 kg och då ska jag ta bilder:)

Hadet bäst;)

bra jobbat vanessa!!! det verkar gå stadigt framåt! du kommer ju hinna gott o väl ! hoppas du hinner ta någon paus i sommar , ta det lite lugnare o äta lite friare.
    ska bli kul att se bilder!!

kul att träffa dig i västerås förresten :)

va kul att det går så bra för dig V!!! Ser fram emot bilderna som kommer snart då :emo-thumb Hoppas du haft en underbar helg!

Ja min helg har varit helt underbar;) ätit god mat i 2 dagar och bara gått upp 1 kilo ;) helt otroligt

Igår körde jag biceps och det var nog det bästa bicep pass jag kört på bra länge:P så skönt att orka köra tungt

Tack alla som har skrivit nU är det nyA tag och här ska det tränas!!!!!

Viewing 15 posts - 631 through 645 (of 1,012 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.