Now or Never my way to FF

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Now or Never my way to FF

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 676 through 690 (of 1,012 total)
  • Author

Så här såg Tom (EN ANSTÄLLD) när jag pratade för mkt och tävlingar och diet:D

haha
    han hör det dagarna i ända kanske ;)
    call you later!! på väg till beachen!! 8)

Vanessa Frykman wrote:
    en till ok snälla jag kan inte posera , det kommer jag få jobba på senare

Det ser skitbra ut Vanessa! :nod Kul att det går bra med diet och träning :emo-thumb Ska bli spännande att se slutresultatet :)

TeTe wrote:
    Det ser skitbra ut Vanessa! :nod Kul att det går bra med diet och träning :emo-thumb Ska bli spännande att se slutresultatet :)

Tack TeTe , jag tycker också att det är spännande att se hur det komemr se ut sen när jag har dietat klar;)

Sådär var morgon cardio avklarat 60 min morgon promenad :up:

Frida-Mari wrote:
    Hej Vanessa, du är verkligen superduktig såsomdu kämpar på och det ser MKT bra ut, du har säkert skrivit det innan men -ska du dieta ända fram t dec nu;) ?

Kanoners jobbat bruden -din midja ;) ;) !!!

Ja jag ska dieta fram till dec ;) jag har tillsammans med Linda hittat en diet som jag trivs jätte bra med. Tycker om att äta nyttig och sedan fyller jag på under ätardagen. Jag har mer underhuds fett än vad du har så ja jag måste kämpa får att få bra resultat.

Kommer du tävla i det korta klassen?

Frida-Mari wrote:
    Nej, jag är en lång-spjång ;) (166) Du imponerar på mej Vanessa!! Kram

😮 va snällt av dig . Du bor i stockholm va? vart i stockholm?

Hejsan..

Hoppas helgen vart bra.
    Själv hade jag det toppenbra i Mantorp.
    TOPPENFINA bilar, gó underhållning och massa god grillmat varvat med jordgubbar, vattenmelon och annat gott.

Finns inte mycket annat att säga om din journal än:emo-thumb
    Vilka framsteg!!

Starkt jobbat!!!!

:|

Jag måste bara berömma dig!! Ett helt kilo – bra jobbat :emo-thumb

Såg att du tävlar för Omni Team – det gör en vän till mig oxå. Josef Murad heter han. Har bara hört positivt om dem som sponsor. Han är väldigt nöjd med dem.

Keep up the good work :worship:

Hallå V!
    Jättefina bilder du lagt in, o poseringen var inte alls så tokig… Det såg riktigt bra ut!!! Jag har oxå börjat min diet nu, o jag är toktaggad!! 8) Kör hårt dårå!

IQA wrote:
    Hejsan..

Hoppas helgen vart bra.
    Själv hade jag det toppenbra i Mantorp.
    TOPPENFINA bilar, gó underhållning och massa god grillmat varvat med jordgubbar, vattenmelon och annat gott.

Finns inte mycket annat att säga om din journal än:emo-thumb
    Vilka framsteg!!

Starkt jobbat!!!!

:|

Ey ser man fina bilar då är det paradiset eller hur 8)
    Sedan är det härligt att ha en bra helg och bara slappa eller hur.

Jeanette wrote:
    Jag måste bara berömma dig!! Ett helt kilo – bra jobbat :emo-thumb

Såg att du tävlar för Omni Team – det gör en vän till mig oxå. Josef Murad heter han. Har bara hört positivt om dem som sponsor. Han är väldigt nöjd med dem.

Keep up the good work :worship:

Tack så mkt Jeanette =)
    Ja Omni Team blir bara större och större och vi är många som ska tävla till Hösten. De är italienare så allt är bra med dom :D Jag har hört om Josef via Magnus som sköter allt med teamet.

Sofia wrote:
    Hallå V!
    Jättefina bilder du lagt in, o poseringen var inte alls så tokig… Det såg riktigt bra ut!!! Jag har oxå börjat min diet nu, o jag är toktaggad!! 8) Kör hårt dårå!

ahhh dieten har börjat :P så härligt att du är toktaggad du är grymt vacker i verkligheten måste jag säga. Ska bli kul att heja på dig när du står på scen igen8)

går riktigt bra för dig tjejen.du verkar vara mycket motiverad hela tiden med!!,,,,,,

go girl :emo-thumb

tom gör sig perfekt på kort :)

Viewing 15 posts - 676 through 690 (of 1,012 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.