Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Now or Never my way to FF
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
14 juni, 2006 at 08:05 #979995Anonym anvandareMember
Ja godmorgon
mensen kom igår och det är den månaden man har riktigt ont. Inte blir det bättre av att det är varmt som fan ute . Tränar på som vanligt men idag blev det ingen morgon promenad pga smärtan i magen. kommer prova gå på kvällen eller under lunchen. Samlar på mig vätska denna mens så vi får se vad vågen visar på Lördag. ha det bäst alla nu14 juni, 2006 at 08:36 #979996Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:Ja godmorgon
mensen kom igår och det är den månaden man har riktigt ont. Inte blir det bättre av att det är varmt som fan ute . Tränar på som vanligt men idag blev det ingen morgon promenad pga smärtan i magen. kommer prova gå på kvällen eller under lunchen. Samlar på mig vätska denna mens så vi får se vad vågen visar på Lördag. ha det bäst alla nuhej tjejen! usch usch, tråkigt med magont……….
fick mms ifrån metallica konserten i tallinn igår, var det där D var???
ta hand om dig idag! jag ska jobba:Okramis8)
16 juni, 2006 at 21:00 #979997Anonym anvandareMemberBara inne och säger hej!
Hoppas du mår bättre idag.17 juni, 2006 at 09:40 #979998Anonym anvandareMemberJa vad ska man säga det är mens vecka och har samlat på mig 0,4 kg vatten . Nya tag nästa vecka :emo-thumb Idag ska jag ta det lungt
Mår riktig bra för övrigt och njuter av solen just nu . Lite väll varmt men det är skönt.
Veckan som gått har det varit lite strul med maten. Varit på massa möten och kunderna såklart bokar tid när jag skulle träna med Linda:evil: Inget att göra åt förrutom att gå på möten och sälja in jobb. Jobbar arslet av mig eftersom det är högsäsong men det är kul.
Morgon promenader har det varit lite lite av pga mens och menssmärtorna. Nu är jag redo för en ny vecka och då jävlar det bli ett minus:D17 juni, 2006 at 09:51 #979999Anonym anvandareMemberbra jobbat ändå vanessa! det kommer ett stort minus nästa vecka, be sure of that!
jag har tagit min promenad idag, och kört lite axlar, såg ditt sms nu svaret = nej…. haha, var alldeles för trött ! nu ska jag iväg och jobba, no pain no gain, sen direkt blir det till att åka på fest, med massa god mat, laddar nu för att stå emot vit baguette med bregott påhar en bra dag i det fina vädret!
19 juni, 2006 at 14:34 #980000Anonym anvandareMemberpaulina73 wrote:bra jobbat ändå vanessa! det kommer ett stort minus nästa vecka, be sure of that!
jag har tagit min promenad idag, och kört lite axlar, såg ditt sms nu svaret = nej…. haha, var alldeles för trött ! nu ska jag iväg och jobba, no pain no gain, sen direkt blir det till att åka på fest, med massa god mat, laddar nu för att stå emot vit baguette med bregott påhar en bra dag i det fina vädret!
Just nu jobbar jag så mkt. Härligt att du kör på Paulina jag tror på dig. Ska försöka komma ner till GTB och sparka dig lite. det är jag som lagar maten då
20 juni, 2006 at 07:54 #980001Anonym anvandareMember1 timmes morgon promenad avklarad nu e det frukost
20 juni, 2006 at 08:35 #980002Anonym anvandareMemberkeep on going…
20 juni, 2006 at 14:45 #980003Anonym anvandareMemberkul å se att du är igång igen, trampa hårt själv har jag gått ner ett kg till å det börjar kännas i kroppen nu
20 juni, 2006 at 19:55 #980004Anonym anvandareMemberIdag körde jag biceps
4 olika övningar och gud vilken styrka
exstång 25 kg , biceps curl 14,5 kilo superset med 10 kilo
helt slut
21 juni, 2006 at 08:33 #980005Anonym anvandareMemberVikt imorse 56,2 utan morgon promenad så det går som jag planerat den här veckan.
Imorse försov jag mig jag har så otroligt mycket med företaget just nu att td till träning är sent på kvällen och tidiga morgnar.
21 juni, 2006 at 16:03 #980006Anonym anvandareMemberja här har vi en som inte behöver stressa med dieten
bra jobbat!!!
21 juni, 2006 at 16:43 #980007Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:Just nu jobbar jag så mkt. Härligt att du kör på Paulina jag tror på dig. Ska försöka komma ner till GTB och sparka dig lite. det är jag som lagar maten dåjaså det är det
jag har precis ätit protein-pannkakor med minikeso och söt.medel
men det är inte fel att slippa laga mat:)
NÄR KOMMER DUUUUU:(ps. jag har tränat ben idag, japp.
21 juni, 2006 at 17:35 #980008Anonym anvandareMemberpaulina73 wrote:jaså det är det
jag har precis ätit protein-pannkakor med minikeso och söt.medel
men det är inte fel att slippa laga mat:)
NÄR KOMMER DUUUUU:(ps. jag har tränat ben idag, japp.
Fyfan vilken snygg avatar!!!!!!!
Just nu jobbar jag så mkt men i slutet av juli vill jag gärna komma .
22 juni, 2006 at 10:05 #980009Anonym anvandareMemberJa nu händer det grejer och det är så kul. Igår börja vi se lite magrutor och midjan ser smalare ut ! Idag blir det kvälls träning med mer cardio . Italien spelar ju kl 16,00 hoppas de kommer visa att de kan spela bra fotboll !!!!!!
Ja nu kör vi in i det sista
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.