Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Now or Never my way to FF
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
22 juni, 2006 at 10:20 #980010Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:Ja nu händer det grejer och det är så kul. Igår börja vi se lite magrutor och midjan ser smalare ut ! Idag blir det kvälls träning med mer cardio . Italien spelar ju kl 16,00 hoppas de kommer visa att de kan spela bra fotboll !!!!!!
Ja nu kör vi in i det sista
Hälrig när det börjar hända lite,, fasiken vad du är duktig..bara att hålla i.:emo-thumb
Italien går ju på sparlåga änsålänge..Lung bara lugn, Toni kommer snart börjar producera… å då blir de åka av..
22 juni, 2006 at 10:28 #980011Anonym anvandareMemberRestless wrote:Hälrig när det börjar hända lite,, fasiken vad du är duktig..bara att hålla i.:emo-thumbItalien går ju på sparlåga änsålänge..Lung bara lugn, Toni kommer snart börjar producera… å då blir de åka av..
Precis !!! de kommer visa vad de går för . Idag har jag på mig min italien tröja det är bäst de gör mig stolt.
22 juni, 2006 at 10:48 #980012Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:Precis !!! de kommer visa vad de går för . Idag har jag på mig min italien tröja det är bäst de gör mig stolt.haha ja vi får hoppas det.. var ju ett tag sen dem gjorde ett bra VM:emo-thumb Men de e klart med dit stöd kan allt hända:D
22 juni, 2006 at 15:00 #980013Anonym anvandareMembermm gl i vm nu
många lag som gått lite småtrögt, hoppas själv på att brassarna tar hem det men dom får ta å lägga in några växlar nu snartkul att rutorna börjar att dyka upp, planerat in några foton än ?
22 juni, 2006 at 15:44 #980014Anonym anvandareMemberkul att det börjar hända grejer! Och va duktig du är som börjat dieta så tidigt och att dieten ger resultat. Trevlig midsommar!
23 juni, 2006 at 08:29 #980015Anonym anvandareMemberSå dags för morgon promenad nu
ses senare
23 juni, 2006 at 10:03 #980016Anonym anvandareMemberSå var morgon promenad avklarad och fan va svettig man blir:emo-thumb Är hungrig som fan
23 juni, 2006 at 10:56 #980017Anonym anvandareMembermen ät då
fy satan, du börjar se riktigt deffad ut enligt den senaste bilden :aggresiv:
grymt jobbat, du är så jäkla stark!
HA EN JÄTTEFIN MIDSOMMAR NU!! [/b]
vi hörs nog senare23 juni, 2006 at 11:20 #980018Anonym anvandareMemberpaulina73 wrote:men ät dåfy satan, du börjar se riktigt deffad ut enligt den senaste bilden :aggresiv:
grymt jobbat, du är så jäkla stark!
HA EN JÄTTEFIN MIDSOMMAR NU!! [/b]
vi hörs nog senareTack babe
Ja man ser en skillnad nu men hur kul är det att deffa på midsommar jaja bara att köra på eller hur .
23 juni, 2006 at 11:22 #980019Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:Tack babeJa man ser en skillnad nu men hur kul är det att deffa på midsommar jaja bara att köra på eller hur .
håll dig uppe till tolv inatt så kan du börja din ätardag då du kan börja duka upp vid elva snåret så där haha.
nä. kör du så kör jag :emo-thumb23 juni, 2006 at 17:11 #980020Anonym anvandareMemberpaulina73 wrote:håll dig uppe till tolv inatt så kan du börja din ätardag då du kan börja duka upp vid elva snåret så där haha.
nä. kör du så kör jag QUOTE]hahahahha nä då morgon promenad ska köras också innan man får njuta av sin ätardag
Hoppas du har haft en bra midsommar här i stockholm så är det solig ena stunden och sen börjar det regna 👿 ska dra o träna snartmed grabbarna
26 juni, 2006 at 11:29 #980021Anonym anvandareMemberJa då har helvete brutit lös här hos mig och jag känner mig som om jag befinner mig i en orkan:| Fan att livet måste vara så tuff och orättvis ibland och allt under en deff. Hur ska man orka fortsätta deffa när allt blir så här ? OJOJOJ Tack o lov att jag är stark nog att ta det lilla energin jag har och köra på ändå. Idag vilar jag för det är bara för mkt skit just nu men från och med imorgon så kommerjag köra på som vanligt. Är det så att jag måste upp kl 5 så får jag väll plåga mig själv ur sängen:D
Midsommar var mkt trvlig BTW.
Paulina73 call me tog sönder min mobil igår26 juni, 2006 at 11:58 #980022Anonym anvandareMemberTrist när allt plötsligt verkar gå åt pipan under en diet! Ibland tror jag det finns en lite elak gubbe någonstnas som ska se till att saker inte får gå för lätt….
Ta hand om dig ska du se att det löser sig :friends:
27 juni, 2006 at 09:45 #980023Anonym anvandareMemberGodmorgon tjejen
Ringde igår men vet inte om din mobil funkar nu?
idag har jag hemma jobb så jag finns tillgänglig hela dagen! ska påbörja en sån här i rött! mycket kaffe blir det.kram
27 juni, 2006 at 11:32 #980024Anonym anvandareMemberhej Vanessa
Det är helt otroligt att du fött 3 barn
ser mkt bra ut.
tror förresten jag såg dig i farsta centrum för ett tag sen med en viss Magnus som jag känner, är det mkt möjligt eller?
You looking good :emo-thumb kämpa vidare nu -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.