Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Now or Never my way to FF
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
27 juni, 2006 at 14:23 #980025Anonym anvandareMembersnuttan347 wrote:hej Vanessa
Det är helt otroligt att du fött 3 barn
ser mkt bra ut.
tror förresten jag såg dig i farsta centrum för ett tag sen med en viss Magnus som jag känner, är det mkt möjligt eller?
You looking good :emo-thumb kämpa vidare nuja det var jag . Nu kommer jag ihåg dig du e biffig du och snygg:P
27 juni, 2006 at 18:38 #980026Anonym anvandareMemberKämpa på trots att helvetet brutit loss. Du kanske inte kan göra något åt helvetet men du kan påverka din träning och diet
27 juni, 2006 at 19:09 #980027Anonym anvandareMemberSilvia wrote:Kämpa på trots att helvetet brutit loss. Du kanske inte kan göra något åt helvetet men du kan påverka din träning och dietja jag kan påverka min diet , det är jag som bestämmer ju
27 juni, 2006 at 21:44 #980028Anonym anvandareMember
roligt att se dig live :up:Vanessa Frykman wrote:ja det var jag . Nu kommer jag ihåg dig du e biffig du och snygg:P28 juni, 2006 at 16:27 #980029Anonym anvandareMembertjena bruden
hoppas det är bättre uppe hos dig i trångsund nu….
kom ner i helgen? :nod träning, mat, o så kan du få tvätta fönster
kramis29 juni, 2006 at 09:26 #980030Anonym anvandareMemberpaulina73 wrote:tjena bruden
hoppas det är bättre uppe hos dig i trångsund nu….
kom ner i helgen? :nod träning, mat, o så kan du få tvätta fönster
kramisHallå babe8)
Allt är så mkt bättre efter igår så rensades mkt kan jag lova. FAN VA SKÖNT!!!!!!!! kommer ringa dig senare också. Jag planerar min resa till GTB fortfarande tänkte ta det i slutet av juli så jag har mina två stora ungar på läger då och har bara Neo min ängel
Hur e det med dig? Min vikt är på 56,1 imorse innan promenad men jag gick inte imorse på grund av jobb så ajg får köra extra cardio senare.
29 juni, 2006 at 09:55 #980031Anonym anvandareMemberInspirerande att läsa om din diet o allting annat du har för dig vid sidan av :up: Du bevisar verkligen att det går att kunna träna/tävla och vårda sina intressen, samt sköta om sin familj och driva eget företag :nod Jisses vilken kvinna
29 juni, 2006 at 10:17 #980032Anonym anvandareMemberTeTe wrote:Inspirerande att läsa om din diet o allting annat du har för dig vid sidan av :up: Du bevisar verkligen att det går att kunna träna/tävla och vårda sina intressen, samt sköta om sin familj och driva eget företag :nod Jisses vilken kvinnaHåller med,
du är kanon Vanessa.Lycka nu till.
Kram Maria29 juni, 2006 at 15:02 #980033Anonym anvandareMemberTeTe wrote:Inspirerande att läsa om din diet o allting annat du har för dig vid sidan av :up: Du bevisar verkligen att det går att kunna träna/tävla och vårda sina intressen, samt sköta om sin familj och driva eget företag :nod Jisses vilken kvinnaWow Tack för dina ord du anar inte hur mkt det betyder för mig. Man lätt blir blind när man är inne i vissa situationer. Så TACK SÅ MKT.
Hur mår bebisen då? Såg att din form är helt otroligt för att ha fött barn 4 mån sedan. Jag kan tänka mig att du är ute och promenera i det fina sommar vädret med bebisen. Själv jobbar jag men i Okt så ska vi till Lanzarote, det ser jag fram emot.
Visst tränar du på Delta?
29 juni, 2006 at 15:03 #980034Anonym anvandareMembermariaahlberg wrote:Håller med,
du är kanon Vanessa.Lycka nu till.
Kram MariaDet ska du säga Vi har nog lika situationer fast du har mer muskler
3barn du med och allt du håller på med . power to you to !!!!!!Tack för ert stöd , det ger mig mer kraft och ork att göra de grejer jag håller på fixar upp!!!!!
29 juni, 2006 at 21:39 #980035Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:Hallå babe8)Allt är så mkt bättre efter igår så rensades mkt kan jag lova. FAN VA SKÖNT!!!!!!!! kommer ringa dig senare också. Jag planerar min resa till GTB fortfarande tänkte ta det i slutet av juli så jag har mina två stora ungar på läger då och har bara Neo min ängel
Hur e det med dig? Min vikt är på 56,1 imorse innan promenad men jag gick inte imorse på grund av jobb så ajg får köra extra cardio senare.
vad bra……:up: ja ta med la familia, Tom kan sitta barnvakt på lördagen när vi går på buffé
skönt att det känns bättre. Här är det som vanligt, huvudet upp och fötterna ner i allafall. Försökte börja läsa en bok idag, men fattar ingenting, läser samma sida om och om igen. Nä! en charter kanske?
Kämpa på!
30 juni, 2006 at 10:46 #980036Anonym anvandareMemberpaulina73 wrote:vad bra……:up: ja ta med la familia, Tom kan sitta barnvakt på lördagen när vi går på bufféskönt att det känns bättre. Här är det som vanligt, huvudet upp och fötterna ner i allafall. Försökte börja läsa en bok idag, men fattar ingenting, läser samma sida om och om igen. Nä! en charter kanske?
Kämpa på!
hahahahahha ja Tom sitta barnvakt då kommer våra barn kunna egelska när vi kommit hem Jag håller på jobba på att jobba ner för brännbollen jag tror jag kan fixa det. Charter why not gotland? hahahhah
Näfan dags att sticka o ha möte igen
förövrigt mår jag bra nu o tränar på
30 juni, 2006 at 18:16 #980037Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:Wow Tack för dina ord du anar inte hur mkt det betyder för mig. Man lätt blir blind när man är inne i vissa situationer. Så TACK SÅ MKT.Hur mår bebisen då? Såg att din form är helt otroligt för att ha fött barn 4 mån sedan. Jag kan tänka mig att du är ute och promenera i det fina sommar vädret med bebisen. Själv jobbar jag men i Okt så ska vi till Lanzarote, det ser jag fram emot.
Visst tränar du på Delta?
Jag tycker att alla mammor är nånting alldeles extra och borde få mer credit för vad de gör! Svårt för de som inte har egna barn att förstå vilket jobb och planerande det ligger bakom för att få allt att fungera med träning, diet mm! Det är tur att man har sin familj så man får lite distans och balans i tillvaron som AF/BF/BB tävlande :emo-thumb
Min lilla prins Tigran mår alldeles utmärkt, han växer o frodas (lite väl mycket kanske, närmar sig 9 kg redan 😮 )
Jag är själv förvånad över min form :p Naturligtvis är jag skitglad över att ha blivit av med de extrakilona redan. Trodde dock inte att magrutorna skulle anas efter så kort tid Det blir en del promenader ja, bor ju så nära en fin promenadväg vid vattnet. Brukar även gå in till stan när jag ska träna, lagom uppvärmning!
Skönt att ha en resa planerad i höst! Hösten brukar ju vara trist o lång men en resa piggar ju alltid upp. Åker du bara med familjen eller med vänner oxå?
Japp, jag tränar på Delta! Bästa gymmet i stan hehehehe. Det enda som är dåligt är att det inte finns barnpassning där! Det finns ett nyöppnat gym i närheten där jag bor och de ska införa barnpassning i augusti, ska nog dit o kolla läget. Kan inte träna själv med honom längre, han är alldeles för rörlig av sig nu..
2 juli, 2006 at 16:46 #980038Anonym anvandareMemberHey SuperVanni!
Kan ju börja med att denna 3 barnsmor ( + 2 egentligen – din bror och din man :p ), egetföretagare och fulltidsdietande superkvinna är något alldeles extra :nod
Har verkligen haft fullt upp nu. Sitter på jobbet och undrar verkligen hur du hinner med allt – god damit!
Tänker på dig!
Och du, tack för allt! Vi hade verkligen superkul med er i Stockholm!
:friends:3 juli, 2006 at 12:05 #980039Anonym anvandareMemberSashli wrote:Hey SuperVanni!Kan ju börja med att denna 3 barnsmor ( + 2 egentligen – din bror och din man :p ), egetföretagare och fulltidsdietande superkvinna är något alldeles extra :nod
Har verkligen haft fullt upp nu. Sitter på jobbet och undrar verkligen hur du hinner med allt – god damit!
Tänker på dig!
Och du, tack för allt! Vi hade verkligen superkul med er i Stockholm!
:friends:Hey babe
Ja det stämmer jag har 5 barn hemma egentligen men nu blir det skärpning vanni har sagt ifrån. Jag har haft det ganska jobbigt den senaste tiden och tappat all lust med diet o träning men jag kör på. Glass är det jag saknar mest av allt nu när det är så varmt.
Jag har gjort en omorganisering i mitt liv kan man säga för att få saker och ting att funka bättre. Hoppas allt håller sig nu. Har gjort av med några falska vänner också !!!!!
Puha vad mer ska man säga mer än nu kör vi vidare den här veckan ska det bli ett bra minus efter all strul jag har haft!
Hur går det för dig då`?
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.