Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Now or Never my way to FF
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
3 juli, 2006 at 12:06 #980040Anonym anvandareMember
vanni is back in bussiness igen kommer uppdatera mera ikväll vikten imorse 57,2 efter en bra lördag med brännboll och god mat ska få ner den igen !
3 juli, 2006 at 12:30 #980041Anonym anvandareMemberFrida-Mari wrote:Vanessa. Du imponerar verkligen på mej. Ville bara säga det 😮😮 😮 Tack så mkt
3 juli, 2006 at 14:51 #980042Anonym anvandareMemberKämpa på Vanni!!
Du kommer klara det här fint ska du se!
Om du blir riktigt glass-sugen så kan du ju alltid göra smarriga mixer av fysta bär och kesella eller proteinpulver :emo-thumb
Det gäller att ha mycket fantasi när man går på diet Man kan fixa till det mesta utan att fuska med dieten :nodKör hårt tjejen!!
3 juli, 2006 at 15:36 #980043Anonym anvandareMemberLina wrote:Kämpa på Vanni!!
Du kommer klara det här fint ska du se!
Om du blir riktigt glass-sugen så kan du ju alltid göra smarriga mixer av fysta bär och kesella eller proteinpulver :emo-thumb
Det gäller att ha mycket fantasi när man går på diet Man kan fixa till det mesta utan att fuska med dieten :nodKör hårt tjejen!!
Tack Lina
Hur går det för dig? Jo jag ska fixa isglass av funlight tänkte jag .
3 juli, 2006 at 22:55 #980044Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:Tack LinaHur går det för dig? Jo jag ska fixa isglass av funlight tänkte jag .
Det går lite upp och ner, men mest bra :emo-thumb
Försöker bygga på mig lite men jag gillar inte att vara off-season under sommaren 👿 Tur att jag snart börjar med diet igen 1 augusti börjar jag.Mmm, lät smarrigt du :emo-thumb
3 juli, 2006 at 23:29 #980045Anonym anvandareMemberhalloo tjejen
hoppas det reder sig allt!!!
vi får prata på telefon imorgon, jag är lediiiiiiig, jippie! idag har jag kört axlar rätt hårt och det kändes mkt bra, får se om jag växer till mig lite snart ; )
kram o sov gott!3 juli, 2006 at 23:30 #980046Anonym anvandareMemberHar du 5! barn?
4 juli, 2006 at 09:16 #980047Anonym anvandareMemberpaulina73 wrote:halloo tjejen
hoppas det reder sig allt!!!
vi får prata på telefon imorgon, jag är lediiiiiiig, jippie! idag har jag kört axlar rätt hårt och det kändes mkt bra, får se om jag växer till mig lite snart ; )
kram o sov gott!Jag ringer om du svarar FAN jag vill också vara ledig det är sååå varmt
Se nu till att äta bra mat och träna hårdt så kommer du växa .Vi hörs senare
4 juli, 2006 at 09:17 #980048Anonym anvandareMemberSilvia wrote:Har du 5! barn?Ja det har jag , Jessica, martin , Neo , min bror och min man = 5 Barn
4 juli, 2006 at 17:30 #980049Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:Jag ringer om du svarar FAN jag vill också vara ledig det är sååå varmt
Se nu till att äta bra mat och träna hårdt så kommer du växa .Vi hörs senare
HAHA, I know, jag gillar inte att ha mobilen jämt bara….. måste ju koppla av NÅN gång;)
Idag kommer jag garanterat växa *s*, mat hela dagen och glass på stranden.
Nu ska vi iallafall till Lisa o käka, och ladda inför en het match, hejar på ITALIEN idag!!
har du promenerat i värmen idag? Hoppas dom har bra a-c på ditt sats!
(Jag vilar mig i form idag)4 juli, 2006 at 20:23 #980050Anonym anvandareMemberpaulina73 wrote:HAHA, I know, jag gillar inte att ha mobilen jämt bara….. måste ju koppla av NÅN gång;)
Idag kommer jag garanterat växa *s*, mat hela dagen och glass på stranden.
Nu ska vi iallafall till Lisa o käka, och ladda inför en het match, hejar på ITALIEN idag!!
har du promenerat i värmen idag? Hoppas dom har bra a-c på ditt sats!
(Jag vilar mig i form idag)Jag håller på svettas ihjäl och sats har skit dålig AC ja promenader och träning har gjorts idag och jag lovar svettan rann!!!!
Vem sade att man ska träna för att växa:D
Viva Italia
4 juli, 2006 at 20:34 #980051Anonym anvandareMemberIgår körde jag biceps och triceps. Idag blev det rygg . Jag känner mig tjock
5 juli, 2006 at 08:14 #980052Anonym anvandareMemberKÄmpa på Vanni,…och tjock tror jag knappast du är :up:
5 juli, 2006 at 11:35 #980053Anonym anvandareMemberdagsformen är inte så bra men ni får se lite hur framstegen går.
5 juli, 2006 at 11:39 #980054Anonym anvandareMemberLite mer bilder
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.