Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Now or Never my way to FF
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
5 juli, 2006 at 11:43 #980055Anonym anvandareMember
några till
5 juli, 2006 at 11:51 #980056Anonym anvandareMemberDu är ju snygg!! *Skojar* Du är ännu snyggare Och riktigt imponerande att klara av ”fem barn” :emo-thumb
Är det diet fram tills december nu? Ser inte alls ut som du behöver det… varför inte biffa på ett tag nu o ta dieten framöver?
5 juli, 2006 at 12:10 #980057Anonym anvandareMemberLinn wrote:Du är ju snygg!! *Skojar* Du är ännu snyggare Och riktigt imponerande att klara av ”fem barn” :emo-thumbÄr det diet fram tills december nu? Ser inte alls ut som du behöver det… varför inte biffa på ett tag nu o ta dieten framöver?
Ja det är diet fram tills december. Det är 1a dieten så det är bara att lyssna på coachen och göra som hon säger. Det är bara tt fortsätta köra på .
5 juli, 2006 at 14:28 #980058Anonym anvandareMemberhelloow tjejen!!
däääm här händer det mycket=)skitbra jobbat hörrö)5 juli, 2006 at 15:24 #980059Anonym anvandareMemberBim wrote:helloow tjejen!!
däääm här händer det mycket=)skitbra jobbat hörrö)Tack så mkt 😮
5 juli, 2006 at 16:51 #980060Anonym anvandareMemberDu är lätt den snyggaste 3-barns/(eller är det 5-barns?)-mamman här på forumet om inte i landet! Ska bli kul och se dig på scenen. Jag kommer och hejar
5 juli, 2006 at 16:58 #980061Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:Hey babeJa det stämmer jag har 5 barn hemma egentligen men nu blir det skärpning vanni har sagt ifrån. Jag har haft det ganska jobbigt den senaste tiden och tappat all lust med diet o träning men jag kör på. Glass är det jag saknar mest av allt nu när det är så varmt.
Jag har gjort en omorganisering i mitt liv kan man säga för att få saker och ting att funka bättre. Hoppas allt håller sig nu. Har gjort av med några falska vänner också !!!!!
Puha vad mer ska man säga mer än nu kör vi vidare den här veckan ska det bli ett bra minus efter all strul jag har haft!
Hur går det för dig då`?
Hello hottie!
Nice bilder för det första – hänt massor ju! :up:
Jodå, här går det prima. Så skönt att det har börjat släppa ordentligt och nu hoppas jag att det fortsätter på detta vis!!Nu jäklar är det hårdkörning
5 juli, 2006 at 18:19 #980062Anonym anvandareMemberErasmusina wrote:Du är lätt den snyggaste 3-barns/(eller är det 5-barns?)-mamman här på forumet om inte i landet! Ska bli kul och se dig på scenen. Jag kommer och hejarOj TACK så jätte mkt ! Ska bli kul att träffa dig!
5 juli, 2006 at 18:20 #980063Anonym anvandareMemberSashli wrote:Hello hottie!Nice bilder för det första – hänt massor ju! :up:
Jodå, här går det prima. Så skönt att det har börjat släppa ordentligt och nu hoppas jag att det fortsätter på detta vis!!Nu jäklar är det hårdkörning
Tack Sashli
Fan va kul att det släpper på bra för din del ju !!! Härligt!
Jag tycker det är för varmt just nu hemma hos mig så jag känner mig så svullen.5 juli, 2006 at 19:06 #980064Anonym anvandareMemberVa kul med bilder V!!! Ha det gött i sommarvärmen och kör hårt :emo-thumb
5 juli, 2006 at 21:54 #980065Anonym anvandareMemberja, vad ska jag säga
grymt bruden:emo-thumb*längtar till du-vet-vad nu*
5 juli, 2006 at 21:59 #980066Anonym anvandareMember:up: WOW, du ser helt fantastisk ut!
Vet inte om jag vågar träffa dig om du kommer ner till Göteborg, jag kommer känna mig som en fet liten säl5 juli, 2006 at 22:13 #980067Anonym anvandareMemberjojje83 wrote:Va kul med bilder V!!! Ha det gött i sommarvärmen och kör hårt :emo-thumbTack Jojje, Höll på dö på Sats idag av att det var för varmt och dålig luft medans man körde ben 👿
5 juli, 2006 at 22:13 #980068Anonym anvandareMemberpaulina73 wrote:ja, vad ska jag säga
grymt bruden:emo-thumb*längtar till du-vet-vad nu*
Allt du ska säga till mig är GET YOUR ASS TO GTB
5 juli, 2006 at 22:14 #980069Anonym anvandareMemberCamillaJ wrote::up: WOW, du ser helt fantastisk ut!
Vet inte om jag vågar träffa dig om du kommer ner till Göteborg, jag kommer känna mig som en fet liten sälHej Camilla
mig vågar du träffa:P jag är inte så liten
Hur går det för dig då? -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.