Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Now or Never my way to FF
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
5 juli, 2006 at 22:16 #980070Anonym anvandareMember
Idag blev det cardio som vanligt och ben .
knäböj+benspark.vader. baksida lår. är så slut nu
5 juli, 2006 at 22:20 #980071Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:Hej Camillamig vågar du träffa:P jag är inte så liten
Hur går det för dig då?Hehe, du ligger nog betydligt bättre till med dieten än vad jag gör i alla fall!
Men nog rullar det på här hos mig. Vikten kryper sakta nedåt och mer och mer markeringar duker upp…i alla fall i rätt ljus :p
5 juli, 2006 at 22:23 #980072Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:Allt du ska säga till mig är GET YOUR ASS TO GTBGET YOUR ASS TO GTB
:devil:5 juli, 2006 at 22:36 #980073Anonym anvandareMember3-barnsmamma? Hm… mkt snygg sådan!
Midja har du:emo-thumb
Bra jobbat med dieten!
Ser att du och Camilla snackar om feta sälar hit och dit, kan ju avslöja att undertecknad aldrig varit så tung som nu!5 juli, 2006 at 23:07 #980074Anonym anvandareMemberSilvia wrote:3-barnsmamma? Hm… mkt snygg sådan!
Midja har du
Bra jobbat med dieten!
Ser att du och Camilla snackar om feta sälar hit och dit, kan ju avslöja att undertecknad aldrig varit så tung som nu!samma här (men det kommer snart silvia!:up: )
att tappa fett, bli stark, göra något för sig själv i vardagens slit och få känna sig som en pingla efter tre barn är helt underbart…! en bit kvar till målet, men det är det värt!! du är snart tillbaka på 55 igen!! och tänk så här, då väger jag nog 12 kg mer än du ok, jag är 10 cm längre;) men ändå.
6 juli, 2006 at 08:44 #980075Anonym anvandareMemberpaulina73 wrote:GET YOUR ASS TO GTB
:devil:I’m soon coming honey keep the bed warm
6 juli, 2006 at 12:24 #980076Anonym anvandareMemberDet är så svettigt på morgonpromenaderna fyfan 👿 för varmt jag sväller upp direkt
6 juli, 2006 at 21:07 #980077Anonym anvandareMemberVanessa dääm grymt jobbat du e sååå hot det kommer bli hur bra som helst!!!!
6 juli, 2006 at 23:41 #980078Anonym anvandareMemberTack så mkt , idag hade jag en cardio dag och avslutade kvällen med bio , Silen Hill Fyfan!
Nu är det sovdags ska upp och gå imorgon
7 juli, 2006 at 20:25 #980079Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:I’m soon coming honey , keep the bed warmja varmt är det och varmt blir det
tror nog det blir du o David o Neo som får knö i min säng iofs, jag får väl lägga mig i soffan haha!fick extrasemester nästa vecka, känns overkligt, har inte riktigt fattat att jag är ledig från jobbet i fyra veckor!!! så nu kanske jag har tid att städa tills ni kommer:|
8 juli, 2006 at 11:43 #980080Anonym anvandareMemberpaulina73 wrote:ja varmt är det och varmt blir det
tror nog det blir du o David o Neo som får knö i min säng iofs, jag får väl lägga mig i soffanfick extrasemester nästa vecka, känns overkligt, har inte riktigt fattat att jag är ledig från jobbet i fyra veckor!!! så nu kanske jag har tid att städa tills ni kommer:|
Fan va skönt, jag jobbar hela sommaren
Just nu håller på 2 personer och städar huset jag skickar dom ner till dig bruden . Ska bli grymt kul att träffa dig igen jag LÄNGTAR8 juli, 2006 at 12:55 #980081Anonym anvandareMemberdagens vikt 56,0 :p
8 juli, 2006 at 14:16 #980082Anonym anvandareMemberJag skulle ju också kunna tänka mig att ha någon som städar huset!!!
Så det verkar bli besök i GBG? Kul, hoppas vi hinner ses. Eller så kanske jag kommer och sniker till mig en plats i ert lag på brännbollen?
8 juli, 2006 at 14:55 #980083Anonym anvandareMemberCamillaJ wrote:Jag skulle ju också kunna tänka mig att ha någon som städar huset!!!Så det verkar bli besök i GBG? Kul, hoppas vi hinner ses. Eller så kanske jag kommer och sniker till mig en plats i ert lag på brännbollen?
Ja vi kommer ner och det sdka bli kul att träffa dig igen Camilla
9 juli, 2006 at 12:06 #980084Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:Fan va skönt, jag jobbar hela sommaren
Just nu håller på 2 personer och städar huset jag skickar dom ner till dig bruden . Ska bli grymt kul att träffa dig igen jag LÄNGTARfy fasen, en del har det bra; ) nä, jag fick faktiskt städat lite igår här, men har man fyra fem barn som springer ut och in vet du hur det blir
Idag ska vi på Liseberg iallafall, och titta på kaninerna får se om jag vågar åka kaffekopparna kanske ; )
tränar du på söndagar? eller har du ledigt hela helgerna?
ha en bra dag heto;) -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.