Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Now or Never my way to FF
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
16 mars, 2006 at 20:43 #979380Anonym anvandareMemberDon_Juan wrote:Mycket bra kosthållning där :nod
tack så mycket Don Juan:D
16 mars, 2006 at 20:43 #979381Anonym anvandareMemberathleticmia wrote:men vänta nu!! har du börjat diet redan?? det ser så ut med tanke på viktnedgång, dietupplägg o cardio….Japp jag har små börjat ja hade gått upp i vikt och fik nog !!!!!
17 mars, 2006 at 07:26 #979382Anonym anvandareMemberSå morgonens pass var mkt bra :emo-thumb
40 min promenad
20 min löpningjag är nöjd med mig själv8)
Idag kommer min mamma från Danmark, tänkte ta henne till gymet :yahoo:
17 mars, 2006 at 08:36 #979383Anonym anvandareMemberså Efter duschen imorse vägde jag mig som vanligt och jag är nu nere i 60,9 kilo alltså minus 1 kilo sedan jag lade om kosten i veckan :p
Frukost : 30 gr protein 1 dl havregryn 3 dl lättmjölk
funkar så bra att shaka allt ihop och dricka upp.
17 mars, 2006 at 09:35 #979384Anonym anvandareMemberDu är duktig du! Kämpa på!!:up:
17 mars, 2006 at 10:07 #979385Anonym anvandareMemberReNeGaDe wrote:Har alltid tänkt att köra cardio på morgonen före skolan, men det blir aldrig av:p Jag är för morgontrött och lat för att kunna ta mig ur sängen. Men det kommer nog bli annorlunda när man ser sol på morgonen nu. Då är man i alla fall på bra humör:)Lycka till med träningen!
Tack så mkt, jag är ingen morgon människa men jag bara gör det ändå
plus det är skönt att vara uppe tidigt.
17 mars, 2006 at 10:08 #979386Anonym anvandareMemberMilia wrote:Du är duktig du! Kämpa på!!:up:Tack Milia, jag lovar mina vader känns efter all löpning och promenader som ajg har gjort de senaste dagarna . men det är bara att fortsätta.
17 mars, 2006 at 16:42 #979387Anonym anvandareMemberIdag är en speciel dag min mamma har kommit hit och hon har tagit med sig NUTELLA salami, parmaskinska, ost, korv, stark korv och jag får bara smaka imorgon.
Ikväll Blir det mkt Cardio ska ut och dansa. Vet inte hur jag ska göra för att få in mina måltider ute. Middagen har jag fixat att jag får sallad till köttet.
Jag får nog ta med mig protein pulver och lösa det på något sätt.
Mellan mål Protein drink + 1 Äpple
Lunch : pasta sallad med räkor och sallad.
Mellanmål . protein drink + 1/2 dl havregryn
Middag : oxfile och sallad
resten får jag lösa på ngt sätt, är nämligen på Patricia det är final i företags rock så jag får be snällt i köket om de kan hjälpa mig. Min shaker får inte plats i min väska
Ska dansa massor ikväll , är verkligen laddad
Kommer hålla mig till cola light också
17 mars, 2006 at 18:16 #979388Anonym anvandareMembernötter är ju ganska lätt att smussla med också…men det kanske du inte äter?
17 mars, 2006 at 18:20 #979389Anonym anvandareMemberMilia wrote:nötter är ju ganska lätt att smussla med också…men det kanske du inte äter?jag fik tips att blanda det hemma och lägga det i en flaksa och ta med sig . men jag har nötter också
17 mars, 2006 at 19:47 #979390Anonym anvandareMemberdu behöver väl inte va så benhård med dieten redan eller?
finns hyfsade proteinbars som innehåller nästan bara sockeralkoholer vad gäller kolisarna…
17 mars, 2006 at 20:04 #979391Anonym anvandareMemberhave fun på dansen och ”deffa” inte ihjäl dig ikväll nu
18 mars, 2006 at 08:45 #979392Anonym anvandareMemberMorgon vikten ligger idag på 60,7 detta betyder att jag gått ner 1,2 gk den här veckan .:emo-thumb
Känns bra att få bort vätska som hade samlats nu är det bara att fortsätta att smälta fettet.
Kom hem kl 2 imorse , dansade en del och drack min protte , det funkade hur bra som helst.
Mia jag hade tyvärr inga protein bars hemma .
Mikael H : Tack jag ska inte deffa ihjäl mig men det var så kul att få dansa.
Idag är det vilo dag och ätar dag så skönt för min mor tog med sig så mkt god mat. Jag kommer inte överdriva med maten men jag kommer njuta ändå av min Nutella
Inatt har jag fått sova 6,5 timme , sonen på 2,5 kom och väkte mig för att jag skulle se att han kunde gå på toalleten själv då säger han till mig när jag frågar om han är klar, tyst mamma pappa sover
Jag mår för övrigt riktig bra
18 mars, 2006 at 08:49 #979393Anonym anvandareMember, så gulligt!
Jag tänkte just att du var uppe tidigt för att ha varit på partaj igår:)
Men vad kul att det var skojigt iaf! och att det gick bra med maten.
Jag tycker också det är svårt hur man ska göra om man är på krogen. Men blir ju hungrig även om man är och dansar… och ingen mat finns det:(
Tur för mig jag inte är ute så ofta dåHa en bra vilodag!
18 mars, 2006 at 08:53 #979394Anonym anvandareMemberMilia wrote:, så gulligt!
Jag tänkte just att du var uppe tidigt för att ha varit på partaj igår:)
Men vad kul att det var skojigt iaf! och att det gick bra med maten.
Jag tycker också det är svårt hur man ska göra om man är på krogen. Men blir ju hungrig även om man är och dansar… och ingen mat finns det:(
Tur för mig jag inte är ute så ofta dåHa en bra vilodag!
Hej Milia
Jag är ute ytterst sällan, tack o lov att de är rökförbud nu på krogarna. Ja Neo gillar att väcka mig tidigt, han har kommit in i sin mors morgon rutin vet du . kl 6 helst ska han upp pch springa på mammas löpband
Jag var bara ute eftersom vår band tävlade på patricias företags rock. Vi kom 2a Iår men sång mässigt var vi klar 1a. Publik pris vann vi dock igen.
Ha en bra vilo eller träningsdag du med
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.