Now or Never my way to FF

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Now or Never my way to FF

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 901 through 915 (of 1,012 total)
  • Author
    Vanessa Frykman wrote:
    :rtfm: kör tungt då !!!

I will… :nod

lingan wrote:
    I will… :nod

du ska köra med mig :P I know how to teach you

vanessa, det finns nog lite fler bilder

60 kg i benpress = mycket bra

Paula wrote:
    du ska köra med mig :P I know how to teach you

vanessa, det finns nog lite fler bilder

60 kg i benpress = mycket bra

vi får pressa dom ordentligt nån dag! :emo-thumb

lingan wrote:
    vi får pressa dom ordentligt nån dag! :emo-thumb

jaa, absolut :)

och så skrev jag fel, jag menade 60 kg benspark så klart

liten men stark!!

Här går det frammåt ser jag! Magen har ju ändrats massor!:up:

t-train wrote:
    Här går det frammåt ser jag! Magen har ju ändrats massor!:up:

Tack så mkt , mamma magen försvann ju :)

hoppas du mår bra !

Vanessa Frykman wrote:
    Tack så mkt , mamma magen försvann ju :)

hoppas du mår bra !

Aaa…bra som f-n! Magen min är ok ur mamma synpunkt..men lite mycket stoppning Mår kanon..jobbar o sliter..men har bokat en vinterresa så det finns något att se fram emot8)

t-train wrote:
    Aaa…bra som f-n! Magen min är ok ur mamma synpunkt..men lite mycket stoppning Mår kanon..jobbar o sliter..men har bokat en vinterresa så det finns något att se fram emot8)

Du är i bra form anser jag . Jag ska också ha semeter men i oktober 14 dagar på lanzarote är inget fel =) bör ta o träffas på delta någon gång och köra.

ha det bäst nu Tess

Vanessa Frykman wrote:
    Tack så mkt TeTe hur går det för dig då? Hoppas du och din söt pojk njuter av att vara lediga och ha kul på gymmet

Just nu går det lite sisådär för mig 👿 Svårt att komma iväg o träna :( Att träna själv med Tigge är i princip totalt omöjligt nu när han blivit så ”rörlig” ;)

Du som tränar på SATS med barnpassningsmöjligheter, vad kostar ett sånt kort? Visst känns det bra att se hur kroppen förändras under dieten? :D Kommer bli bra det där!

Så här tränar jag o Tigge istället, Vi tränar på den där grejen med att äta mat istället =)

TeTe wrote:
    Just nu går det lite sisådär för mig 👿 Svårt att komma iväg o träna Att träna själv med Tigge är i princip totalt omöjligt nu när han blivit så ”rörlig” ;)

Du som tränar på SATS med barnpassningsmöjligheter, vad kostar ett sånt kort? Visst känns det bra att se hur kroppen förändras under dieten? :D Kommer bli bra det där!

Så här tränar jag o Tigge istället, Vi tränar på den där grejen med att äta mat istället =)

Wow söt han är och stor han har blivit =) har du inte funderat på lära gå stol som du kan ha på gymet? då kan han sitta och rulla rundt i den medans du kör. Sats har ju barnpassning men deras kort är inte billigt. tror det är 550 kr i månaden nu .

Så jag ser att Tigge vill äta själv va =) min son Neo som är 3 år nu har börjat kommunicera så tydligt hans syskon har lärt honom ord han ska inte kunna säga ju ;)

Har han inte sovrutiner så du kan passa på att träna medans han sover sin timme på dagen? Så gjorde jag med Neo . Annars får du anlita KRAMPUS de ser så söta ut när de är tillsammans .

Vanessa Frykman wrote:
    Wow söt han är och stor han har blivit =) har du inte funderat på lära gå stol som du kan ha på gymet? då kan han sitta och rulla rundt i den medans du kör. Sats har ju barnpassning men deras kort är inte billigt. tror det är 550 kr i månaden nu .

Så jag ser att Tigge vill äta själv va =) min son Neo som är 3 år nu har börjat kommunicera så tydligt hans syskon har lärt honom ord han ska inte kunna säga ju

Har han inte sovrutiner så du kan passa på att träna medans han sover sin timme på dagen? Så gjorde jag med Neo . Annars får du anlita KRAMPUS de ser så söta ut när de är tillsammans .

Tack, visst är han en riktig liten goding :D Han har en sån där stol men det skulle nog inte vara så populärt att ha honom i den på gymmet *s* (jultomten kanske kommer med ett SATS kort, man vet ju aldrig) *hoppas*:nod

Ja du, äldre syskon gör det dom ska – lära dom yngre massa bus! Så gjorde jag med mina yngre syskon oxå..:D

Njae..rutiner har vi inga efter klockan ännu. Han sover när han blir trött o det kan bli både 1-4 ggr under dagen. Han brukar alltid sova en stund på gymmet de gångerna jag är där o tränar med Tess. Tess har nån konstig söva-lukt-arm som gör att han somnar på stört när hon tar honom ;)

TeTe wrote:
    Tack, visst är han en riktig liten goding :D Han har en sån där stol men det skulle nog inte vara så populärt att ha honom i den på gymmet *s* (jultomten kanske kommer med ett SATS kort, man vet ju aldrig) *hoppas*:nod

Ja du, äldre syskon gör det dom ska – lära dom yngre massa bus! Så gjorde jag med mina yngre syskon oxå..:

Njae..rutiner har vi inga efter klockan ännu. Han sover när han blir trött o det kan bli både 1-4 ggr under dagen. Han brukar alltid sova en stund på gymmet de gångerna jag är där o tränar med Tess. Tess har nån konstig söva-lukt-arm som gör att han somnar på stört när hon tar honom ;)

Då är det bara att ha med sig Tess ;) och köra på =)
    Ska du köra på sats då är det odenplan och södermalm som är bäst!

Jag kan höra mig för om du kan provträna och ha ungen på junior och se hur det funkar . Återkommer till dig via PM då .

Morgon promenad som vanligt

Biceps och triceps idag ¨
    Bicepscurl
    7 x max
    14 x 6
    14 x 5
    14 x 4 =)

Hammercurl
    12 x 5
    12 x 5
    12 x 4

Ez stång
    22 x 8
    22 x 6
    22 x 5

Pullups biceps bara kropps vikt
    5
    5
    3 😮

Triceps

Enarms pushdown
    15 x 9
    20 x 5
    15 x 7

Pushdown
    20 x 6
    20 x 5
    20 x 4

Frenchpress
    15 x 9
    15 x 8
    15 x 6

20 min cardio

Så detta var dagen pass ;)

Vanessa Frykman wrote:
    Jag kan höra mig för om du kan provträna och ha ungen på junior och se hur det funkar . Återkommer till dig via PM då .

Det vore kanon! :up:

Ja då har man fått höra sanningen vad ens så kallade vänner tycker om en.
    Jag har nu tydligen gått o blivit kropps fixerat:) hahaha no shit!

Oj oj jag tycker attd et är mkt intressant att människor vågar inte säga saker direkt till personen i fråga. Klart det är lättare att snacka skit om personen när han/hon är inte närvarande. Men den här gången blev jag riktig sårad och arg. Ikväll fick jag höra från svärmor att i min så kallad vänkrets så är jag mamman som tränar för mkt och inte tar hand om sina barn …. Hmmmm bara för att jag inte är mammam som kör hästar och sina döttrar till alla tävlingar betyder detta att jag inte tar hand om mina barn? FUCK NO ! Jag är en bra mamma och visst jag är inte felfri:nono:

Vanessa har en del snack att göra med dom . så fredag när det är dags för att hämta barnen på läger då ska det snackas en hel del med kvinnorna. Det värsta är att dessa mammor KLAGAR dagligen att de har ont här o där. Jag valde istället att lösa problemet genom att bygga om min kropp. Nu när jag klagar så brukar det vara dagen efter en grym pass:nod men ajg är glad och mina barn tycker attd et är kul att jag har mål med min träning. de gillar att vara på junior och när de väll klagar att de inte vill vara där då ändrar jag mitt schema så att jag är klar innan jag hämtar dom eller så tränar jag sent.

Jag är så arg just nu att mina vänner som ler när de ser mig säger sånt. De flesta är inte nöjda med sig själv heller och de ser mina framsteg. För att vara helt ärlig så skiter jag i som jag har nya vänner som delar mina intressen.

Hmm intressant att de de kallar mig och min man kropp fixerade, ja vi äter inte bullar dagligen, vi äter nyttig mat. tränar för att vi tycker om att träna.
    Skulle jag fortsätta med feta såser, glass o godis varje dag, bullar på jobbet då skulle jag vara med i gamet alltså. HELL NO :nono:

ok nu har jag skrivit av mig lite

Viewing 15 posts - 901 through 915 (of 1,012 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.