Now or Never my way to FF

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Now or Never my way to FF

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 916 through 930 (of 1,012 total)
  • Author

ja… motstånd får man nog räkna med lite här och var:/
    träningen tar mycket tid utav en, men planering är det enda som gäller, och självklart går barnen alltid först, läxor, getingstick, fotbollsträningar, allt. (Jag har än så länge mest fått positiv push, vänner och familj vet att jag saknar min fotboll, men det funkade inte med tiderna, så därför blev det gymet[/b])

Är det för att du inte tränat förut de inte unnar dig ditt nyvunna intresse??
    Eller är det den nya kroppen som träder fram som hotar :P
    Tycker inte dina ungar sett ut att ha mått särskilt dåligt *s*, lyckliga i mina ögon.
    Det är SÅ lätt att bli en ”vanlig svensson” med en badring runt midjan och utan passion för någonting mer än en påse chips på fredagen. Inget problem i det, om man är nöjd, men oftast så kommer väl negativa vibbar från just de personer som inte är nöjda med sitt eget liv.
    Sen kan man ju alltid rannsaka sig själv, lyssna, och fundera om det ligger något i det, men känner man sig orättvist behandlad, riktigt jävla elakt behandlad, så är det ju bara att skita i.
    Ta en kopp te nu vännen =)
    :ike: (tjöta[/b])

De är säkert bara avundsjuka på dina framsteg för att det själva är för lata! ”Vänner” som snackar skit bara för att man väljer att leva sitt liv annorlunda än dem är inget att ha!

Kämpa på Vanni!!! Du är grym :nod

:friends: Tråkigt att behöva höra massa skit bara för man inte lever exakt samma som alla andra!

Du är en bra förebild för dina barn Vanessa! Du rör på dig, äter bra mat, har en härlig attityd och framför allt har du ett mål!!

Nu ska vi kämpa och nå de mål vi satt upp.

Vanessa Frykman wrote:
    Ja då har man fått höra sanningen vad ens så kallade vänner tycker om en.
    Jag har nu tydligen gått o blivit kropps fixerat:) hahaha no shit!

Oj oj jag tycker attd et är mkt intressant att människor vågar inte säga saker direkt till personen i fråga. Klart det är lättare att snacka skit om personen när han/hon är inte närvarande. Men den här gången blev jag riktig sårad och arg. Ikväll fick jag höra från svärmor att i min så kallad vänkrets så är jag mamman som tränar för mkt och inte tar hand om sina barn ….

Hej!

Man ska inte ta allt för illa vid sig av sådant man får höra i andra hand..eller kanske tom tredje..speciellt inte från svärmor (hur mycket hon än älskar dig så är hon i första hand mamma o farmor) Putsa väck obehagskänslorna..känn efter, är det som hon sa? Känns allt bra då så snacka med de sk polarna o se om det verkligen stämmer det du fick höra..Oftast..så blåses saker upp när de går igenom andra..kanske inte alls är så illa som det först verkar.

Folk som har behov av att kritisera andras livsstil är oftast missnöjda med sina egna liv, den svenska avundsjukan slår till igen!
    Kör din stil och skit i ”Svenssons” det finns redan för många av den sorten.
    Vem är inte kroppsfixerad?:|
    Vad är det för fel med att vara det?
    Det är bättre att säga rakt ut att man är noga med sin kropp, att man satsar på ett bra grundarbete i stället för att ”fuskspackla” över alla ojämnheter, det brukar jag göra och då tystnar det flesta rätt fort.:P

Det finns alldeles för många som tror att man är en bra förälder när man låter barnen styra hela familjens liv, att föräldrarna bara finns till för att tillgodose barnens minsta önskan och sedan inte ens kan ta reda på eller bry sig om att se till att barnen äter rätt och får all den fysiska aktivitet som de behöver.

Vem klagar på föräldrar som tar med sina barn till McDonalds?
    Som inte lagar ”riktig” mat hemma och som banar in ett belönings system där socker och fett är det två finaste belöningarna.

Stå på dig och ha inte dåligt samvete utan tänk på hur mycket det ger dina barn att de från början får lära sig en sund livsstil och får en bra start på livet. Jag önskar så att mina föräldrar hade haft de kunskaperna när jag växte upp!
    Jag beundrar alla där ute som har barn och samtidigt ser till att ta hand om sig själva, nöjda och glada föräldrar=glada och nöjda barn. :up:

Hej babe!
    You got pm :P

Läste precis ditt inlägg om dina ”såkallade vänner” :nono:

De är bara avundsjuka på att de inte klarar av att leva ett sådant liv.
    Det du presterar och klarar av dagligen kan inte en ”vanlig” person göra. Det krävs :
    – målmedvetenhet
    – diciplin
    – planering
    – hårt arbete
    – beslutsamhet
    och mycket mer än så!
    Inte nog med detta driver du ditt företag och tar hand om dina barn!
    Jag vet att du är en god mor, för jag har sett dig i action!

Så nog med det, Häärligt att se att vikten rasar på dig Vanessa! :yahoo:
    DAMN girl, snacka om att det har hänt MASSOR! Din snygging!

Keep it up!!
    And EAT Nutella nu!![/b] :D

Godmorgon kära du ;) ;)

du hör alla fina ord här nu och ta åt dig. (Men som någon skrev, ta reda på hur mycket som stämmer först, det kan bli fel ibland[/b])

Istvan har trasat sönder mig :( :D
    Hoppas du sovit gott ändå och varit på din promenad, keep it up! Annars får man väl passa sig idag ; )

Ragazza mia! Skitsnacket beror på att de är avundsjuka och har dåligt samvete. Kroppsfixerad? Kanske det, men när de klagar på att de borde banta, borde börja träna, borde skippa kakorna och läsken osv osv (vilket de antagligen gör, för det gör alla, särskilt kvinnor…) så är de lika kroppsfixerade. Skit i vad de säger och möt dem med ett leende istället!

Dina såkallade vänner ÄR BARA avundsjuka så enkelt är det.Bry dig inte om det,jag tror dom flesta som tränar mkt och tävlar som har det som livsstil så att säga, ofta får höra från sin omgivning att man är fixerad.Visst kanske folk är det men låt dom vara det då, det är iaf inte knark/alkohol man är fixerad vid.Och att dom påstår att du inte är en bra mor åt dina barn DET är bara för att dom måste säga så för att andra ska hålla med fast det är egentligen en sån mor dom själva vill vara,snygg kropp, många vänner, orkar hålla igång mer och framförallt glad trots allt hålligång:) AVUNDSJUKA i stora ord.
    Så jag håller med Silvia att möt dom med ett leende och visa hur NÖJD du är med ditt liv och tillvaro.Det biter HÅRDAST :D

Tack så mkt kommer svara senare lovar ;) Ska ha mens imorgon men jag har snackat med någraav tjejerna. Mkt stämmer och det kommer från ett håll och henne får jag inte tag på ;) (fegis)

Sashli wrote:
    Hej babe!
    You got pm :P

Läste precis ditt inlägg om dina ”såkallade vänner” :nono:

De är bara avundsjuka på att de inte klarar av att leva ett sådant liv.
    Det du presterar och klarar av dagligen kan inte en ”vanlig” person göra. Det krävs :
    – målmedvetenhet
    – diciplin
    – planering
    – hårt arbete
    – beslutsamhet
    och mycket mer än så!
    Inte nog med detta driver du ditt företag och tar hand om dina barn!
    Jag vet att du är en god mor, för jag har sett dig i action!

Så nog med det, Häärligt att se att vikten rasar på dig Vanessa! :yahoo:
    DAMN girl, snacka om att det har hänt MASSOR! Din snygging!

Keep it up!!
    And EAT Nutella nu!![/b] :D

Ha ha vill du se vilket tryck jag får av nutella =) fan va gott

Jo jag pratat med några och det är tyvärr avundsjuka =( MEN jag tycker att det är synd att bland oss tjejer att man kan inte bara bekräfta eller bara uppksatta varandra .

Hur som helst glad att du är back girl . Ringer dig lite later va =)

Vanessa Frykman wrote:
    Jo jag pratat med några och det är tyvärr avundsjuka =( MEN jag tycker att det är synd att bland oss tjejer att man kan inte bara bekräfta eller bara uppksatta varandra .

QUOTE]

Tror inte det har med en tjej eller killgrej att göra..finns minst lika många killar som håller på på samma sätt..andra saker kanske som avundsjuka på lön, bil..boende o så..avundsjuka är inget vackert..bara att sätta på *ignore* knappen mentalt;)

t-train wrote:
    Vanessa Frykman wrote:

QUOTE]

Tror inte det har med en tjej eller killgrej att göra..finns minst lika många killar som håller på på samma sätt..andra saker kanske som avundsjuka på lön, bil..boende o så..avundsjuka är inget vackert..bara att sätta på *ignore* knappen mentalt;)

Jo jag vet , men det är tråkigt så är IGNORE knappen på :nod

Så för att uppdatera er ang det som hände så konfronterade jag tjejen och nu vet jag var hon står. Mitt beslut är att hon är inte min vän. Vi kommer inte överens alls så jag låter det vara.

Idag har det varit en bra dag. Trost PMS så tycker jag att det rullar på .

Idag körde jag bröst och axlar och jag är så himla slut. Träningsvärk i ryggen , ben ,biceps och nu kommer axlarna och min atitties kännas imorgon ;) Ja då har man jobbat på bra tycker jag.

Imorgon ska vi hämta barnen JAG LÄNGTAR efter dom så mkt nu ;)

Ville bara säga starkt jobbat!
    Du verkar vara en stark tjej både fysiskt och psykiskt, och starka människor kan skrämma många. Speciellt osäkra människor, vilket den här tjejen verkar vara.
    Grymma resultat du fått också, du motiverar mig:)

Viewing 15 posts - 916 through 930 (of 1,012 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.