Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Now or Never my way to FF
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
11 augusti, 2006 at 13:04 #980265Anonym anvandareMemberPaula wrote:ät ät ät vad har du för längd o vikt TeTe? grym profilbild,
Jag äter o äter..kanske inte det bästa ur näringsynpunkt just nu men man får passa på mellan matningar av lillbabe Du har oxå småttingar va? så du vet hur det är
Jag är 175 cm och väger morgonvikt 62,5 kg Usch, usch.. Avatar bildens form SKA, KOMMER jag tillbaka till nästa år :nod Det har jag bestämt!!
11 augusti, 2006 at 13:12 #980266Anonym anvandareMemberaah..du ammar kanske? då går det en del fett….själv gick jag ner 20 kg på två månader där……var smal som en pinne..hade inte tränat på ett tag heller, så då förstår jag!! annars finns det inte så mycket tid över till annat än bebis, man glömmer/hinner inte att äta dessutom!!
mina är inte så små längre…..skönt!!
du behöver nog inte oroa dig, har du haft den formen en gång kommer du ganska lätt tillbaks när det lugnat sig! njut av små goa stunder så länge;)
och sen är vanessa såpass ”kort” så hon har ju handikapp:p vi får ju jobba mycket längre tid än henne för att få samma proportioner hehe13 augusti, 2006 at 14:42 #980267Anonym anvandareMemberJa fröken kortis är tebax nu , fyfan jag är trött som bara den men jag säger bara att Lindas och Mats bröllops var otroligt fint. Nu ska jag äta
14 augusti, 2006 at 13:28 #980268Anonym anvandareMemberOj tiden går fort;)
Jo var ska jag börja efter helgens godsaker specielt Lindas bröllops tårta så blev resultate +2 kg 😮 men jösses va gott det var. Idag känns det bra i kroppen det enda är att jag har en envis huvudvärk som vill inte ge med sig. Dricker mkt vatten nu så jag hoppas det kommer bli bättre. Idag kommer jag köra Biceps och Triceps känner att jag behöver ge armarna lite pump
Träffade många riktig trevliga människor på Mats och Lindas wedding några som hänger här på forumet. Jag var nog det enda som inte drack något men hade super kul ändå. Mats var riktig snygg o jag vet inte vad jag ska säga om Linda jag tror alla fattar vad jag menar med ordet GORGEOUSE
Den här veckan kommer jag nog öka lite med cardio på fredag ska jag fixa något som kommer göra att jag kommer inte kuna träna lika hårt på ett tag.
I lördags morse när jag kollade dagsformen i spegeln blev jag faktiskt nöjd benen måste så klart förbättras men detta är vad jag kallar en offseason form Nu är det back to diet back kyckling , veggies och ris mums va
Uppdaterar igen senare
ciao
14 augusti, 2006 at 19:51 #980269Anonym anvandareMemberEn bild jag tittar gärna på för att få mer motivation . Älskar den här bilden verkligen!!!! TeTe hoppas det är lugnt annars säg till men jag älskar den här bilden;) den dagen jag ser så här bra ut kommer jag vara överlycklig
14 augusti, 2006 at 20:46 #980270Anonym anvandareMemberHalloj Vanessa!
Ser att dieten går bra, körde ett kanon pass idag med Paula.
Du fick ju en bild på det.
Bor nu i Sthlm så vi kan ta ett pass någon dag.
Ha det så gott, Kram// Maria14 augusti, 2006 at 20:48 #980271Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:En bild jag tittar gärna på för att få mer motivation . Älskar den här bilden verkligen!!!! TeTe hoppas det är lugnt annars säg till men jag älskar den här bilden;) den dagen jag ser så här bra ut kommer jag vara överlyckligWOW, snygg dam! vad heter TeTe på riktigt?
14 augusti, 2006 at 22:06 #980272Anonym anvandareMembermariaahlberg wrote:Halloj Vanessa!Ser att dieten går bra, körde ett kanon pass idag med Paula.
Du fick ju en bild på det.
Bor nu i Sthlm så vi kan ta ett pass någon dag.
Ha det så gott, Kram// MariaHej men va kul!!!! vilken gym ska du träna på? Jag kör sats eftersom de har barnpassning ju PM mig så kan vi byta tel nummer
14 augusti, 2006 at 22:16 #980273Anonym anvandareMemberHallå där [/b]
nu är det bäst du laddar för jag kommer snart och våldgästar dig bestämde det just precis nu.
Vet du att du kan få mig att skratta så jag får träningsvärk i magen!
Hoppas du kör riktigt bra i veckan nu, och att din man OCH bror fixar mysigt för dig i helgen
:friends:14 augusti, 2006 at 22:23 #980274Anonym anvandareMemberÄr det sant jag lovar att sparka ut min bror så fort du kommer No probs vi får skratta så mkt vi orkar;)
15 augusti, 2006 at 15:57 #980275Anonym anvandareMemberHmm so wassup , oh yeah 60 min morning walk and morning weight was 56,2 kg:o so it’s going back down as planned. Today i feel awful but i wish i had dance class. I miss dancing alot:(
time to get som baggy pants on and shake my hump :p
15 augusti, 2006 at 22:07 #980276Anonym anvandareMemberJapp då körde jag en kanon pass idag
biceps och triceps
Bicepcurl
8 x max lätt warm up
14 x 8
14 x 6
14 x 5 ( jätte nöjd)Bamse
25 x 9
25 x 7
25 x 5Bicepcurl stång
20 x 6
30 x 4
30 x 3Ezstång
22 x 10
27 x 8
27 x 6pushdownsuper set
20 x 6 -> 15 x 6
20 x 5 -> 15 x 6
20 x 4 -> 15 x 6Frenchpress
12 x max
20 x 10
20 x 8
17 x 9pulldown
15 x 9
15 x 7
15 x 6körde en till tricep övning men skrev inte up det.
mkt nöjd med passet och jag såg ådrorna lite bättre de börjar komma fram lite merNu är jag trött
16 augusti, 2006 at 19:56 #980277Anonym anvandareMemberCardio cardio cardio
och en lätt rygg pass idag. Körde många reps och siken mjölksyra jag fikKörde 7 olika rygg övningar och jag är jätte nöjd idag
16 augusti, 2006 at 20:14 #980278Anonym anvandareMemberSilvia wrote:WOW, snygg dam! vad heter TeTe på riktigt?Tina Trensmar. vinnare i af på sm 2004. grymma axlar
16 augusti, 2006 at 20:15 #980279Anonym anvandareMemberdu e ju riktigt stark vanessa! bra armpass!
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.