Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Now or Never my way to FF
Trist att höra efter allt jobb du lagt ner! Hoppas det ordnar sig med vad det än är o att du snart kan tävlingsatsa för fullt igen!
Men va trist att du inte ska tävla i år! Vad beror detta på? Du kan gärna PMa mig om du inte vill skriva här…
Hoppas allt är bra!
Kram Lina
Jättetrist! Vi ser fram emot NOGP istället Ta det lugnt nu o njut av semestern o lite god mat så ska du se att allt känns bättre igen
Tävla är inte allt här i livet, det blev inte som du ville den här gången, no big deal. Du kommer igen som sagt! :up:
Nu har du provat att köra en diet o vet vad som funkar för dig så nästa gång blir det lätt som en plätt! Rock on girl
Tack tjejer
Jo jag var ju såklart ledsen igår men jag kommer forsätta att gå ner i vikt och förbättra visa saker.
Pratade med linda nyss och hon ska fixa en ny kost och tränings upplägg åt mig så jag kommer vara i bra form på NOGP.
Lina jag pmar dig
TeTe nä fan tävling är inte allt men jag ska fixa det:P
T-train jag kommer igen . Midjan ska bli smalare:P
Minst 2 dagar i veckan iaf älskar kläder;)
Tråkigt att du inte ska tävla
Vad det än beror på så tror vi många på dig härinne iaf o hoppas på att få se dig på scen:up:
Du har redan kommit en bra lång bit på vägen
LYCKA TILL VANESSA
du kommer igen vanessa!!!
nogp är fortare här än du tror
lycka till och må väl!
Hej gumman!
Du vet att vi ska köra våran favvomuskelgrupp ihop sen va?
Bara till att höra av dig om det är nått, det vet du.
Tävla kommer du göra, hoppas vi kommer få peppa varandra inför SAMMA arrangemang.
Pussa på**
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY