Now or Never my way to FF

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Now or Never my way to FF

• This topic is empty.
Viewing 7 posts - 1,006 through 1,012 (of 1,012 total)
  • Author

Trist att höra efter allt jobb du lagt ner! Hoppas det ordnar sig med vad det än är o att du snart kan tävlingsatsa för fullt igen!

Men va trist att du inte ska tävla i år! Vad beror detta på? Du kan gärna PMa mig om du inte vill skriva här…

Hoppas allt är bra!
    Kram Lina

Jättetrist! Vi ser fram emot NOGP istället :) Ta det lugnt nu o njut av semestern o lite god mat så ska du se att allt känns bättre igen :)

Tävla är inte allt här i livet, det blev inte som du ville den här gången, no big deal. Du kommer igen som sagt! :up:

Nu har du provat att köra en diet o vet vad som funkar för dig så nästa gång blir det lätt som en plätt! Rock on girl

Tack tjejer

Jo jag var ju såklart ledsen igår men jag kommer forsätta att gå ner i vikt och förbättra visa saker.

Pratade med linda nyss och hon ska fixa en ny kost och tränings upplägg åt mig så jag kommer vara i bra form på NOGP.

Lina jag pmar dig

TeTe nä fan tävling är inte allt men jag ska fixa det:P

T-train jag kommer igen . Midjan ska bli smalare:P

Vanessa Frykman wrote:
    Jasså hur ofta är du där? Vänta bara jag komemr snart också dags att köpa nya kläder:P

Minst 2 dagar i veckan iaf :) älskar kläder;)
    Tråkigt att du inte ska tävla
    Vad det än beror på så tror vi många på dig härinne iaf o hoppas på att få se dig på scen:up:
    Du har redan kommit en bra lång bit på vägen
    LYCKA TILL VANESSA

du kommer igen vanessa!!!

nogp är fortare här än du tror :)

lycka till och må väl!

Hej gumman!
    Du vet att vi ska köra våran favvomuskelgrupp ihop sen va? :P
    Bara till att höra av dig om det är nått, det vet du.

Tävla kommer du göra, hoppas vi kommer få peppa varandra inför SAMMA arrangemang.

Pussa på**

Viewing 7 posts - 1,006 through 1,012 (of 1,012 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.