Now or Never my way to FF

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Now or Never my way to FF

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 106 through 120 (of 1,012 total)
  • Author

Då är morgonens cardio avklarad det blev idag 20 min intervaller på löpbandet. Jag trodde jag skulle dö om jag ska vara ärlig men jag tog mig igenom det ochjag mår prima nu. Intervaller körde jag 1 min på 16 km/t med max 45 sek vila 8)

dags för att ta en dusch och sedan äta frukost.

Vanessa Frykman wrote:
    Då är morgonens cardio avklarad det blev idag 20 min intervaller på löpbandet. Jag trodde jag skulle dö om jag ska vara ärlig men jag tog mig igenom det ochjag mår prima nu. Intervaller körde jag 1 min på 16 km/t med max 45 sek vila 8)

dags för att ta en dusch och sedan äta frukost.

tävling är det du satsar på?I vår är det ju endast NOGP i västerås.. om det är BF.. annars SM kval&SM i AF..

Frida G wrote:
    tävling är det du satsar på?I vår är det ju endast NOGP i västerås.. om det är BF.. annars SM kval&SM i AF..

Ja jag ska tävla men inte nu det komemr ske till hösten.

Sashli wrote:
    Suttit och läst lite i din journal nu girl, och måste säga att det är kul att se din starka vilja och motivation – verkligen!!
    Du är precis som din sis :D:p

:) Äh, stark och stark…

Jo stark är du verkligen och det vet du :)
    Ska bli kul att träna med dig i helgen och ha en dag med massa snack och annat

visst är det härligt med intervaller?? speciellt känslan efteråt…;)

athleticmia wrote:
    visst är det härligt med intervaller?? speciellt känslan efteråt…;)

Det är helt underbart. Hade jag inte sprungit den senaste veckan hade jag haft det bra mkt tuffare. Kondisen kommer tebax snabbare än jag trodde.

Svettig blir man :emo-thumb

Idag har det varit en bra dag för mig.

Dagens mat
    FRUKOST
    100 gr bär
    1dl havregryn
    30gr protein

MELLANMÅL
    30gr protein
    2 knäcke bröd med ost på

LUNCH
    150 gr kyckling korv 3% fett
    60 gr Pasta
    2tsk sambal olek

Mellanmål

100 gr Bär
    30 gr protein

MIDDAG
    170 gr gurka
    110 gr tonfisk
    1tsk Oliv olja
    40 gr rödbetor

KVÄLLSMÅL
    100 gr bär
    30 gr protein
    2dl minimjölk

1 timmes cardio på kvällen.
    Kunde inte köra styka idag så det blev vilo dag får ta igen det till helgen istället. Imorgon bitti blir det löpning för min del :emo-thumb
    Fan Idag var jag tvungen att gömma alla kakor och nutella som min bror lämnade framme 👿 fan va frestad jag blev men jag höll emot och det är skit bra eftersom det var NUTELLA afterall.
    Jag längtar tills det är lördag :(

Nutella äger. :P Jag har precis tagit mig ur mitt missbruk med två nutellaburkar i veckan. Sneglar alltid på hyllan i butiken där den står och fullkomligen skuttar därifrån utan att ha inhandlat den förbannade NUTELLAN. Känslan som infinner sig när jag har kommit ut ur butiken utan burken är nästan som att stå på scen. :D

glöm inte fettet i maten bara!!!

Mirre wrote:
    Nutella äger. :P Jag har precis tagit mig ur mitt missbruk med två nutellaburkar i veckan. Sneglar alltid på hyllan i butiken där den står och fullkomligen skuttar därifrån utan att ha inhandlat den förbannade NUTELLAN. Känslan som infinner sig när jag har kommit ut ur butiken utan burken är nästan som att stå på scen. :D

:D en till Nutella älskare. Jag har varit mkt duktig på att låta bli att handla nutella men morsan kom på besök och tog med sig massa onyttigheter men de får vänta tills Lördag.

Härligt att du behöver inte ha Nutella nu . :emo-thumb

athleticmia wrote:
    glöm inte fettet i maten bara!!!

Hej Mia ’

Jag tar olivolja och omega 3

Ok idag körde jag intervaller igen :) och det känns riktig bra. Det gick bättre än jag trodde det skulle göra. Imorse vaknade jag av mig själv kl 6 och det känns helt ok.

Nu är det dags för frukost

jo men du borde få i dig minst 40 g om dagentycker jag!!

athleticmia wrote:
    jo men du borde få i dig minst 40 g om dagentycker jag!!

jag häller olivolja över mina grönsaker till varje mål. Äter jag tonfisk så häller jag olivolja på. Ska tänka på det mer.

Tack Mia

Så idag har det varit en bra mat dag.

Frukost : 30 gr protein 1dl havregryn 100gr bär 4st omega 3
    Mellanmål: Proteindrink och 100 gr Vindruvor
    Lunch: 100 gr tonfisk, 50 gr ris 150 gr selleri och 3 tsk röd pesto + olivolja
    Mellan mål : samma som ovan
    Middag . 100 gr kyckling file och 150 gr broccolli med olivolja
    Kvälls mål blir nog kvälls protein

Igår fik jag den riktiga diet upplägg och jag ska köra från och med måndag. Jag kommer ligga på 2100kcal det är mer än vad jag äter nu så vi får se vad som händer.

Vägde mig imorse och vågen visade 61,5 förra lördagen låg jag på 60,9 men jag kom på att jag ska ha mens på fredag och jag brukar gå upp 1-2 kg så vi får se vad vågen säger på Lördag.

Jag känner på kroppen att det händer saker så jag måste köpa måttband fort.

Dags att ta nya bilder också.

Bifogar lite bilder tagen 1 år sedan , grymt kul att se vad man har förbrättat under året8)

Viewing 15 posts - 106 through 120 (of 1,012 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.