Now or Never my way to FF

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Now or Never my way to FF

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 121 through 135 (of 1,012 total)
  • Author

Så 50 min cardio avklarad ska nu strecha ordentligt. Det kändes i vaderna medans jag sprang så jag tog det lung iställer och valde att promenera.20 min löpning och 30 min promenad.

Nu ska jag äta middag

Hej Vaness!

Vet att du ska tävla i FF, liksom jag. Kör du en minideff nu eller?

Silvia wrote:
    Hej Vaness!

Vet att du ska tävla i FF, liksom jag. Kör du en minideff nu eller?

Jo jag kör en mini diet men på Måndag drar jag igång med den riktiga diet. Hur går det för dig?

upp med nya bilder så att VI ser vad du förbättrat!
    lycka till med ”riktig” diet på måndag då!

athleticmia wrote:

jao ..upp med nya bilder nu …

Vanessa Frykman wrote:
    Jo jag kör en mini diet men på Måndag drar jag igång med den riktiga diet. Hur går det för dig?

Vadå riktiga diet? När ska du tävla??

Tack, det går bra, hade tänkte jag skulle tappa ca 2kg i lugn takt för att sedan hålla det och var på väg ner men så har jag vräkt i mig lite mycket mat sista tiden så jag är tillbaks där jag började typ. Men det är ingen panik med vikten. Just nu är jag förkyld, jäkligt tråkigt…

Och jag vill också se nya bilder

Vanessa – grymt, fattar inte hur du fixar det! 3 barns mamma, fullt ös jämt!
    jag hoppas verkligen det kommer gå bra för dig, kaxigt!

Du kör ju på för fullt redan ;)
    Ska du sätta igång med din diet inför tävlingen redan på måndag? Och hålla på till FF? Oj, det blir länge det… Men då kan du ju ta det lugnt :emo-thumb
    Det verkar i alla fall gå jättebra för dig Vanni :up:

Kör på tjejen!
    Du är grym som fixar deffa med 3 barn och allt annat!

Kram kram

Vanessa Frykman wrote:
    Jo stark är du verkligen och det vet du :)
    Ska bli kul att träna med dig i helgen och ha en dag med massa snack och annat

Får väl se om styrkan fortfarande sitter i efter fredagens pass med Anna B :D

;) Yeah
    Ser jag FRAM EMOT!!! :ike:

Warrior wrote:
    Vanessa: Tycker du äter riktigt bra nu, lite mer fett kanske bara. Annars skoj med alla framstegen! Kämpa på nu, kommer bli toppen det här!

Tack Warrior , jag gör mitt bästa just nu men jag ska ta o titta på det där mer fettet:)

athleticmia wrote:

😮 jag ska ta nya bilder vill bara gå ner lite i vikt innan hade jag tänkt.

Silvia wrote:
    Tack, det går bra, hade tänkte jag skulle tappa ca 2kg i lugn takt för att sedan hålla det och var på väg ner men så har jag vräkt i mig lite mycket mat sista tiden så jag är tillbaks där jag började typ. Men det är ingen panik med vikten. Just nu är jag förkyld, jäkligt tråkigt…

Och jag vill också se nya bilder

Fan det är tråkigt med förkylningar. Jag började min mini diet just på grund att jag hade ätit för mkt gott:) och gillade inte det jag såg i spegeln. Men jag börjar dieten i god tid så man slipper känna stressen av att behöva tappa varje vecka.

Lycka till med din diet. Det ska bli kul att träffa dig.

Hej Hej

Oj vilken underbar morgon det har varit. Vaknade av mig själv kl 5,45 och körde 50 min promenad på löpbandet.

Igår blev det ingen styrka eftersom jag var på möte med de personer som har lurat mig o min make på pengar när de bygde Huset. Jag hade tänkt att hinna emd ett pass men killarna var ngt jobbiga MEN JAG VANN jag fik rätt och får tebax mkt pengar, de bjöd mig på det äckligaste protein drink jag har någonsin smakat på.

Jag kommer nog skriva lite om vad som hände i repan .

Jösses vad jag är hungrig nu.

Sam Jr Kul att du tittade förbi här jag ska ta bilder de kommer snart men de ser inte bra ut just nu , varning till alla!!!!

Paulina73: Nja rutiner är det enda som krävs annars funkar det mesta när man har barn.

Lina: jag börjar nu med deffen för att ha TID på mig att nå en bra form utan stress. Hur går det för dej?:)

Sashli: Vi ses snart!!!!

Igår låg vikten på 61,5 och imorse var den 61,1 :yahoo: det går åt rätt håll jag kanske får ett minus trots allt den här veckan. Imorgon är det egentligen mens dag så jag var mycket förvånad av vikten imorse;)

Gud va det känns i benen av allt cardio jag gör nu.

Viewing 15 posts - 121 through 135 (of 1,012 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.