- This topic is empty.
Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
- You must be logged in to reply to this topic.
Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Nu är det igång igen=)
Nu är det igång igen ,har varit dålig på att skriva men har haft SÅ mycket att göra.
Är hos mina föräldrar nu och har varit i nästan 7 veckor och tagit hand om min hästar,har varit otroligt skönt.Har kunnat hålla igång träningen oxå ialf 3ggr i veckan men vill absolut fler=)
Har varit sjuk en vecka nu oxå*tråk* så nu måste ja börja igen.
Håller jag på och bygger ialf och har nästan gått upp till 55kg,hoppas det är muskler:p
Så ev så småningom står lilla jag på scen,vore himla coolt=) får se hur vägen dit går,kommer bli mycket jobb men tror jag väldigt kul=)
Idag har jag oxå haft en av mina roligaste dar i mitt liv tror ja.Har varit i stockholm och träffat otroligt sköna människor och speciellt en av mina idoler som jag fortfarande knappt kan tänka mej att jag träffat:D Cecilia Söderström!!en Otroligt trevlig tjej och graah så vacker så man tappar andan;) Nu har jag bara Linda Fodor kvar:p
Nu ska ja ut till hästarna o pyssla lite
cyaaaao
Lycka till
Tack=)
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY