Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Nu kan jag inte fuska!
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
12 januari, 2006 at 05:41 #1037831Anonym anvandareMember
Känner igen det där.. det gäller att inte missa sina mål..Jag blir dessutom en grinig surkärring om jag inte äter på mina tider och missar med ett par timmar.. Om jag äter bra och tränar brukar jag hålla mig snäll och glad!
Kul med kampsport!! Har själv funderat på det.. vet inte hur jag ska få tid och råd med alla miljoner saker jag vill göra bara..!
12 januari, 2006 at 15:49 #1037832Anonym anvandareMemberSarah wrote:Baboom Det är klart du ska öppna en tråd! Det skulle vara kul att få läsa om din diet och träning, och se om du kan nå upp till ditt ”Framtida mål: Att vara i bättre form till nästa tävling.” Dessutom måste ju jag kunna peppa dig i gengäld någonstans!Nu ser det ut som om det int blir någon Fitness Festival. Så då vet jag inte uhr jag ska göra, tänkte ställa upp på Nutrtion i västerås men jag kommer antagligen att vara i New York då och titta på tävling.
Men jag såg att det var en tävling i Danmark i april, får se om det kan bli något. SM tänkte jag köra i oktober i alla fall, om allt går enligt planernaFan va roligt med lite bilder!
Ska väl själv ta några tjocka off seasen bilder snart, så att jag har något att gemföra med under dieten.12 januari, 2006 at 23:26 #1037833Anonym anvandareMembersnusan wrote:Känner igen det där.. det gäller att inte missa sina mål..Jag blir dessutom en grinig surkärring om jag inte äter på mina tider och missar med ett par timmar.. Om jag äter bra och tränar brukar jag hålla mig snäll och glad!Kul med kampsport!! Har själv funderat på det.. vet inte hur jag ska få tid och råd med alla miljoner saker jag vill göra bara..!
haha det låter som sagt som om att du och jag har lite samma humör. Uppspelta:D över det mesta ända tills vi inte får mat då oskmolnet kommer fram.:evil:
Haha, det är lite av ett dilemma här i livet – vad av alla roliga saker man ska välja. Gå ner på närmaste kampsortsklubb(danscenter, golfklubb, ridklubb, skjutbana eller vad det nu är du har funderat mer på) och provträna ett pass. Då vet du om det är något du vill hålla på med. På så sätt kan du ju alltid planera in att köra det till nästa termin.:nerd: Det är alltid så mycket enklare att ge lösningar till andras problem;)
12 januari, 2006 at 23:35 #1037834Anonym anvandareMember[QUOTE=Baboom
Nu ser det ut som om det int blir någon Fitness Festival. Så då vet jag inte uhr jag ska göra, tänkte ställa upp på Nutrtion i västerås men jag kommer antagligen att vara i New York då och titta på tävling.
Men jag såg att det var en tävling i Danmark i april, får se om det kan bli något. SM tänkte jag köra i oktober i alla fall, om allt går enligt planernaFan va roligt med lite bilder!
Ska väl själv ta några tjocka off seasen bilder snart, så att jag har något att gemföra med under dieten.[/QUOTE]Det låter som att du är fast besluten att köra i år iaf! Vad roligt!
Bilder – ska bli spännande:)
12 januari, 2006 at 23:47 #1037835Anonym anvandareMemberJippie!
Idag var jag ute på en innan-lunchen-promenad. Dan satt riktigt fint! Vackert väder och härligt. Om några månader är det vår:emo-thumb. Jag har nog inte varit så pigg som jag var på jobbet idag sen jag började där för ca 2månader sen.
Jag kom iväg på jujutsu ikväll också! Jag körde slut påmigsjälv! Det var härligt!
Jag åt mina mellanmål med 3h mellanrum:) Lovely!
Peace!
13 januari, 2006 at 21:13 #1037836Anonym anvandareMemberIdag tog jag en l
13 januari, 2006 at 22:18 #1037837Anonym anvandareMemberKämpa på mot suget, Sarah!!! Ju bättre mat o mellanmål du äter desto snabbare kommer ditt sug att försvinna…. Go girl…. :happy:
16 januari, 2006 at 20:03 #1037838Anonym anvandareMemberSarah wrote:Baboom Det är klart du ska öppna en tråd! Det skulle vara kul att få läsa om din diet och träning, och se om du kan nå upp till ditt ”Framtida mål: Att vara i bättre form till nästa tävling.” Dessutom måste ju jag kunna peppa dig i gengäld någonstans!Eftersom det inte blir någon fitness festival så kommer jag att fokusera 100% på SM istället. Det får bli först då jag lägger upp en tråd
Då ser jag fram emot all peppning!
Hur går det med bilderna? Har du tröttnat på att skriva i tråden?
20 januari, 2006 at 16:03 #1037839Anonym anvandareMemberSofia wrote:Kämpa på mot suget, Sarah!!! Ju bättre mat o mellanmål du äter desto snabbare kommer ditt sug att försvinna…. Go girl…. :happy:Baboom wrote:Eftersom det inte blir någon fitness festival så kommer jag att fokusera 100% på SM istället. Det får bli först då jag lägger upp en trådDå ser jag fram emot all peppning!
Hur går det med bilderna? Har du tröttnat på att skriva i tråden?
Den där fredagen då suget efter sött började komma urartade i en ”nyttig ätardag”- åt massor med frukt och godis. Men efter det så har det bara gått utför. Jag har precis flyttat också, så har inte haft tillgång till internet + har legat hemma sjuk. Ursh, detta innebär att jag säkert har ätit 3ggr mer kalorier än jag borde… Men nu är jag på bättringsväg, och såfort jag börjar träna blir det lättare att hålla kosten!:up: så ge inte upp på mig!:o
jag har ingen sladd till kameran *suck*.. men såfort det är fixat kommer bild.. iaf en, på min rygg.. (vågar inte visa mer än så än)
kram30 januari, 2006 at 11:45 #1037840Anonym anvandareMemberI’m back in bussiness!
5 februari, 2006 at 14:08 #1037841Anonym anvandareMemberSarah wrote:I’m back in bussiness!Kan man få en läges raport?
När kommer bilderna så vi får se framstegen!
13 februari, 2006 at 22:58 #1037842Anonym anvandareMemberHaha:). Nu har jag lyckats få in bilderna i datorn, dessutom har jag internetuppkoppling hemma igen. (jag ville ogärna ladda upp bilderna från jobbet).
Ni får gärna skratta åt min ”posering” (eller vad det ska kallas) idag – för den ska bli bättre, i takt med min muskulatur:D.
Den vänstra bilden (och bilden på armen =ploj) togs ca 3 januari(?) och den högra bilden togs kring den 20 januari.
Jag vågar inte visa mer av kroppen nu.:o Vem vet, det kanske kommer en before-bild av hela kroppen frammåt sommaren. Men som sagt, inte än.
Baboom – En lägesrapport – jag har kommit igång med träningen ganska bra. Jag håller fortfarande på att trappa upp i mängd/ggr per vecka. Vad gäller kosten så har jag ”sett till” att få i mig mycket mer än vad jag behövt, vilket självklart inte har lett till en fettreducering som var en del av mitt mål. På torsdag ska jag träffa en Pt som ska hjälpa mig med bl.a en kostregistrering, så att jag får lite hjälp med att klura ut vad som är bäst för mig.
Jag har även tagit kontakt med ett fitness-team som jag tror du känner till.
Nu när jag har fått tillbaka min kära uppkoppling ska jag hålla er mer à jour.
Bonne soirée
13 februari, 2006 at 23:08 #1037843Anonym anvandareMemberhaha
gud vad bångstyrig jag ser ut!
14 februari, 2006 at 11:25 #1037844Anonym anvandareMemberDen här dagen har man väntat på :p
Fast… man vill ju se mera! Ben, mage mm..
Men det kanske kommer.Jag tror att jag vet vilken förening du menar :emo-thumb
Ska bli grymt roligt med en till medlem!
14 februari, 2006 at 21:47 #1037845Anonym anvandareMemberImponerande biceps! Önskar min såg ut så!
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.