Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Nu kan jag inte fuska!
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
15 februari, 2006 at 22:31 #1037846Anonym anvandareMember
Idag hade jag bästa gympasset på riktigt länge!
Det var riktigt härligt! *salig*
Det var första gången jag fått riktig kontakt med ryggen när jag kört – jag fasar för morgondagen – med blandade känslor:D
ett stort tack till killarna som puchade mig!:worship:
17 februari, 2006 at 19:44 #1037847Anonym anvandareMemberIdag känner jag mig helt slutpumpad.
Det finns nog inte en muskel i hela kroppen som jag inte har ONT i. Jag kan inte ens sträcka ut armarna, änmindre bära saker (typ en penna) och att knappa på tangentbordet är en plåga! – Men OJ vad härligt det är att känna att jag lever.:p
Jag gick ut ganska hårt i måndags med att åka snowboard – då fick jag bra kontakt med de nedre magmusklerna. Så bra kontakt så att jag idag(fredag) fortfarande känner av dem.
I tisdags blev det ett lagom hårt pass ju-jutsu (lagom hårt motsvaras ungefär av att vara ute och jogga en timme och lägga in några få spurter)
I onsdags blev det lite boxning på dagen(instruerade). Och väldigt mycket rygg i gymmet efter det. Så bra kontakt med latsen har jag aldrig fått och sällan blivit så peppad att prestera. Det var grymt roligt!
Igår, torsdag, var jag och pratade med Lise Bergman, Pt på Sats. Hon inspirerade mig jättemycket till att tävla. Hon gav mig tips på vad jag ska tänka på, på vägen till scen och vad jag ska akta mig för. En sak som jag verkligen behövde höra var att jag inte behöver vara rädd för att bli lite rund under min uppbyggnad. På senaste tiden har jag brottats med tanken om att vilja gå upp i muskler och ner i fett så mycket att jag tappade siktet. Mitt mål blev suddigt.
Efter att jag pratat med Lise, åkte jag och tränade ju-jutsu. Denna gång var det ett ruggigt hårt pass (motsvaras ungefär av att springa en timme med en puls på 170, och att lägga in vissa perioder då det är med intensivt) Jag körde med en kille som är helt tokig på mattan. Han kör bokstavligt tills han spyr. Jag blev riktigt taggad, och gav allt. Enda gången jag saktade ner var när magmusklerna började krampa (märklig känsla-fick ingen luft)Så idag, fredag, tar jag en förtjänad vilodag. Jag ska nog ta och lägga mig nu snart, innan 20:00. Haha, 20 år och har sömnvanor som en pensionär:D. Eller snarare som en 3 åring. Men de växer ju liksom jag, de med. Bara det att jag växer på bredden och inte på längden.
Imorgon blir det hårt benpass!
Kram på er!
17 februari, 2006 at 20:18 #1037848Anonym anvandareMember*hjälp* vad du kör :bb:
Inspirerande, välförtjänt vilodag. Men sängdax 20;)19 februari, 2006 at 16:22 #1037849Anonym anvandareMemberRiktigt bra kämpat igår!
Du körde ju utfall tills du inte kunde stå längre!
Härligt att se att du har en sån kämpar glädje!Men nästa gång får du vara med på hela passat!
20 februari, 2006 at 11:44 #1037850Anonym anvandareMemberLalla Haha, ja, jag behöver mina 10 h sömn. Tråkigt men sant.
Baboom Det var riktigt roligt! Kul att få pepp från er! Jag kan ju meddela att jag inte kan gå idag!
23 februari, 2006 at 14:22 #1037851Anonym anvandareMemberSnart ska jag gå och göra en fettprocents-koll. Efter det blir det en ny träningsjournal. Känner att den här inte riktigt är i linje med mina nuvarande mål.
23 februari, 2006 at 16:17 #1037852Anonym anvandareMemberSarah wrote:Snart ska jag gå och göra en fettprocents-koll. Efter det blir det en ny träningsjournal. Känner att den här inte riktigt är i linje med mina nuvarande mål.Var ska du kolla någonstans och vad är det för typ av mätning?
…. Då får man väl fortsätta i din nya tråd sen när den är på g.24 februari, 2006 at 00:16 #1037853Anonym anvandareMemberBaboom wrote:Var ska du kolla någonstans och vad är det för typ av mätning?
…. Då får man väl fortsätta i din nya tråd sen när den är på g.Det var på Pauluns näringscenter, i en Bodpod.
På lördag blir det ben:kicking: :yahoo: .. när tänkte du dra till gymmet?
24 februari, 2006 at 10:39 #1037854Anonym anvandareMemberSarah wrote:Det var på Pauluns näringscenter, i en Bodpod.På lördag blir det ben:kicking: :yahoo: .. när tänkte du dra till gymmet?
Jag vet inte riktigt när jag kommer iväg. Vet inte hur många som kommer ner på lördag, många är bortresta.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.