Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Nu skall jag bli lite tjocker ett tag
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
2 september, 2006 at 12:40 #90587Anonym anvandareMember2 september, 2006 at 12:40 #976458Anonym anvandareMember
Japp då va det dax, nu skall det bulkas på ordentligt. Mitt mål är, givetvis, att bli större och starkare och hinna deffa bort överskottet innan nästa sommar. Jag har, om jag får säga det själv, ganska stor koll på kost och kosthållning och träningen han man ju snappat upp en del och så läser jag ju självklart BODY.
Min gymkarriär började efter gymnasiet (2001) när jag började jobba och företaget betalade gymkortet. Jag körde på lite oseriöst fram till 2002 då jag satte igång ordentligt och fick fina resultat. Vägde 69 kg när jag började och sommaren 2004 vägde jag (inte rådeffad) 87 kg. Här tog dock motivationen slut. Jag seglade 4 veckor i sträck den sommaren och sedan kom jag helt enkelt inte igång med gymmandet igen. Jag körde, från hösetn 2004, enbart löparträning fram till november 2005 då jag gick till gymmet igen. När jag började bygga igen låg jag på en vikt av 76 kg. Nu är jag hur motiverad som helst hela tiden och får tvinga mig själv att vila vissa dagar
Dagsform 2006-09-02
Årsmodell: 1982
Längd: 183 cm
Vikt: 78 kg8 veckorsprogram från och med v.31-38
Måndag:
Biceps
Sittande curl 3 set
Stående curl med rak stång 3 set
Liggande golvcurl 3 set
Curl mot knä 3 set
Triceps
Rep över huvudet 3 set
Rep nedåt 3 set
Liggande på bänk till panna 3 set
7 övningar 21 setTisdag:
Framsida lår
Knäböj 3 set
Benspark 3 set
Benpress 3 set
Baksida lår
Marklyft 4 set
Lårcurl 3 set
Mage
Hjul 3 set
Sit-up 3 set
Höftlyft 3 set
8 övningar 25 setTorsdag:
Bröst
Pecdeck 4 set
Sned bänkpress 3 set
Flys med hantel 3 set
Sned hantelpress 3 set
Vader
Sittande vadpress 3 set
Stående vadpress 3 set
Fri vadpress 3 set
7 övningar 22 setFredag:
Rygg
Chins 4 set
Enarms rodd med hantel 3 set
T – rodd 3 set
Korsrygg 3 set
Axlar
Liggande omvänt drag 4 set
Kabel drag 3 set
Hantelpress 3 set
Press bakom 3 set
8 övningar 26 setKommer köra löpning på lördagarna också, kan inte vara utan min löpning!!
2 september, 2006 at 12:51 #976459Anonym anvandareMemberJag skall nu ägna min tid åt att äta Det skall ju bli trevligt eftersom det är så gott att äta!!!
Jag skall köra på med bulken nu fram till den 23/10 då jag skall ut till sjöss i 5 månader och får hushålla med det som dom kallar gym på sveriges fartyg plus att jag får mat 3 ggr per dag får bunkra upp med gainer och protein som en dåre innan jag åker och sno med mig mat från frukost till mellanmålen
Lägger in mina träningsresultat fortlöpande :emo-thumb
2 september, 2006 at 12:52 #976460Anonym anvandareMembersupermouse wrote:Lycka till! På måndag börjar jag jobba bort överblivet fett
Vi får peppa varandraBlir ju kanon, då kan ju du säga till när du är sugen på nått flötigt så kan jag äta det istället :emo-thumb
2 september, 2006 at 13:40 #976461Anonym anvandareMemberJag glömde ju skriva in hur jag har lagt upp min kost. Inte direkt orginelt men ändå! Har ätit såhär när jag inte har bulkat också, som alla andra nästan, men nu får jag trycka en jävla massa mer och annan mat.
Frukost
Mellanmål
Lunch
Mellanmål
Middag
Kvällsmål4 september, 2006 at 21:46 #976462Anonym anvandareMemberBiceps
Sittande curl 15 kg 3*8
Stående curl med rak stång 29 kg 3*9
Liggande golvcurl 45 kg 3*10
Curl mot knä 10 kg 3*10Triceps
Rep över huvudet 40 kg 3*8
Rep nedåt 40 kg 3*12
Bar dip kroppsvikt 3*3Segt som f*n idag. Förmodligen pga att jag var ute och festade i lördag och det blev sent. Brukar sällan festa så jag märker det direkt på träningen. Jaja, det är ju inte hela världen man måste juu leva lite också.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.