Nu skall jag bli lite tjocker ett tag

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Nu skall jag bli lite tjocker ett tag

• This topic is empty.
Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • Author

Japp då va det dax, nu skall det bulkas på ordentligt. Mitt mål är, givetvis, att bli större och starkare och hinna deffa bort överskottet innan nästa sommar. Jag har, om jag får säga det själv, ganska stor koll på kost och kosthållning och träningen han man ju snappat upp en del och så läser jag ju självklart BODY.

Min gymkarriär började efter gymnasiet (2001) när jag började jobba och företaget betalade gymkortet. Jag körde på lite oseriöst fram till 2002 då jag satte igång ordentligt och fick fina resultat. Vägde 69 kg när jag började och sommaren 2004 vägde jag (inte rådeffad) 87 kg. Här tog dock motivationen slut. Jag seglade 4 veckor i sträck den sommaren och sedan kom jag helt enkelt inte igång med gymmandet igen. Jag körde, från hösetn 2004, enbart löparträning fram till november 2005 då jag gick till gymmet igen. När jag började bygga igen låg jag på en vikt av 76 kg. Nu är jag hur motiverad som helst hela tiden och får tvinga mig själv att vila vissa dagar =)

Dagsform 2006-09-02
    Årsmodell: 1982
    Längd: 183 cm
    Vikt: 78 kg

8 veckorsprogram från och med v.31-38

Måndag:

Biceps
    Sittande curl 3 set
    Stående curl med rak stång 3 set
    Liggande golvcurl 3 set
    Curl mot knä 3 set

Triceps
    Rep över huvudet 3 set
    Rep nedåt 3 set
    Liggande på bänk till panna 3 set

7 övningar 21 set

Tisdag:

Framsida lår
    Knäböj 3 set
    Benspark 3 set
    Benpress 3 set

Baksida lår
    Marklyft 4 set
    Lårcurl 3 set

Mage
    Hjul 3 set
    Sit-up 3 set
    Höftlyft 3 set

8 övningar 25 set

Torsdag:

Bröst
    Pecdeck 4 set
    Sned bänkpress 3 set
    Flys med hantel 3 set
    Sned hantelpress 3 set

Vader
    Sittande vadpress 3 set
    Stående vadpress 3 set
    Fri vadpress 3 set

7 övningar 22 set

Fredag:

Rygg
    Chins 4 set
    Enarms rodd med hantel 3 set
    T – rodd 3 set
    Korsrygg 3 set

Axlar
    Liggande omvänt drag 4 set
    Kabel drag 3 set
    Hantelpress 3 set
    Press bakom 3 set

8 övningar 26 set

Kommer köra löpning på lördagarna också, kan inte vara utan min löpning!!

Jag skall nu ägna min tid åt att äta Det skall ju bli trevligt eftersom det är så gott att äta!!!

Jag skall köra på med bulken nu fram till den 23/10 då jag skall ut till sjöss i 5 månader och får hushålla med det som dom kallar gym på sveriges fartyg plus att jag får mat 3 ggr per dag :( får bunkra upp med gainer och protein som en dåre innan jag åker och sno med mig mat från frukost till mellanmålen :|

Lägger in mina träningsresultat fortlöpande :emo-thumb

supermouse wrote:
    Lycka till! På måndag börjar jag jobba bort överblivet fett :)
    Vi får peppa varandra :)

Blir ju kanon, då kan ju du säga till när du är sugen på nått flötigt så kan jag äta det istället :emo-thumb

Jag glömde ju skriva in hur jag har lagt upp min kost. Inte direkt orginelt men ändå! Har ätit såhär när jag inte har bulkat också, som alla andra nästan, men nu får jag trycka en jävla massa mer och annan mat.

Frukost
    Mellanmål
    Lunch
    Mellanmål
    Middag
    Kvällsmål

Biceps

Sittande curl 15 kg 3*8
    Stående curl med rak stång 29 kg 3*9
    Liggande golvcurl 45 kg 3*10
    Curl mot knä 10 kg 3*10

Triceps

Rep över huvudet 40 kg 3*8
    Rep nedåt 40 kg 3*12
    Bar dip kroppsvikt 3*3

Segt som f*n idag. Förmodligen pga att jag var ute och festade i lördag och det blev sent. Brukar sällan festa så jag märker det direkt på träningen. Jaja, det är ju inte hela världen man måste juu leva lite också.

8)

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.