Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Nybörjar journal
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
16 september, 2006 at 13:52 #90297Anonym anvandareMember16 september, 2006 at 13:52 #971719Anonym anvandareMember
Tänkte att det kanske kunde vara kul att lägga upp en journal jag också.
Har tränat i cirka ett år nu varav cirka 8 månader seriöst.
Jag var något överviktig när jag började träna så jag mer eller mindre startade min träning med att deffa men tycker endå att jag har gjort bra framsteg.
Nu så här på höstkanten har jag börjat äta riktigt ordentligt och träna mycket hårdare än vad jag har gjort tidigare så varför inte slänga upp en journal under min ”Höstbulk” som senare kan gå över till ”Vårdeff”Status:
Ålder: 18
Vikt: 70
Längd: 179mitt mål nu under hösten är att bygga maximal muskelmassa med så små förluster som möjligt, så därför försöker jag ligga på energi överskott hela tiden, alltså jag äter och tränar väldigt strikt.
Styrketräning blir det cika 4-5 pass i veckan, varje pass är cirka 40-60 minuter långa. Jag började träna efter max-ots princeper för cirka 3 veckor sedan och är väldigt nöjd med det än sålänge dock så brukar det bli att jag lägger till någon övning då och då.
Kosten en normal dag ser ut såhär:
Frukost: Gröt med fiberhavregryn linfrö pch solrosfrön, en frukt, multivitamin och omega3.
Mellanmål: Hembakade powerbars med cirka 25gram protte, en frukt.
Middag: Skolmaten där lassar jag på med mycket grönsaker och riktigt mycket från protein källan, knäckebröd.
Mellanmål innan träning: Hembakade powerbars frukt och kanske en 80 drink.
Efter tränning: Gainer + kreatin
Kvällsmål en timme senare: Proppar i mig så mycket jag orkar av det mesta av det mamma serverar.
Mellanmål innan sängdags: Kessalla/kvarg cirka 250gram smaksatt med något gott, knäckebröd.
Kostillskott som jag använder just nu är:
Star nutrition Gainer
Whey 80
Kreatin
Omega 3
Only one multivitaminKommer uppdatera med bilder på mig och lite annat smaskens, min första journal ska försöka göra det bästa av det
Säg till om det är något speciellt ni vill ha med eller så..Over and out.
16 september, 2006 at 13:53 #971720Anonym anvandareMemberJävlar va bilden blev stor
16 september, 2006 at 13:55 #971721Anonym anvandareMemberSåja nu blev det bättre ^^)
17 september, 2006 at 20:51 #971722Anonym anvandareMemberPrecis fått reda på att mitt gym ska hålla stängt i 3 veckor !! Herre min skapare hur ska detta gå!
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.