Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › -On Production-
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
1 augusti, 2006 at 22:58 #930260Anonym anvandareMember
skön förändring karl !
Vad mätte ni med ? Och kan man kirra en sån
själv om man skulle vilja någonstans ?1 augusti, 2006 at 23:11 #930261Anonym anvandareMemberjwallin wrote:skön förändring karl !Vad mätte ni med ? Och kan man kirra en sån
själv om man skulle vilja någonstans ?Tack!!
Vet inte vad den heter,, men jag vet att man kan köpa sån…
2 augusti, 2006 at 16:54 #930262Anonym anvandareMemberKaliper?
2 augusti, 2006 at 19:53 #930263Anonym anvandareMemberSucram: Nej inte kaliper… får kolla upp vad den heter…
Nu blir det lite vila.. tatueringen gjord idag då :up: Nöjd blev jag, bilder finns i tatueringstråden..
2 augusti, 2006 at 22:13 #930264Anonym anvandareMemberalexander lindström wrote:Sorry om jag lägger mej i.. Men anders säljer sånna.. Annars kan jag fixa till dej via en annan kontakt, kanske billigare… Säg bara till:)ahaa äre så det ligger till, hmm.. I så fall ska jag fundera på det
Johannes : tattoon blev riktigt nice, trodde först du tänkte på en
sån där ”tribal-drake” när du nämnde något om det förut . :emo-thumb2 augusti, 2006 at 22:23 #930265Anonym anvandareMemberjwallin wrote:ahaa äre så det ligger till, hmm.. I så fall ska jag fundera på detJohannes : tattoon blev riktigt nice, trodde först du tänkte på en
sån där ”tribal-drake” när du nämnde något om det förut . :emo-thumbTack!
´Men har jag sagt nåt om tribaldrake förut? Inte vad jag kommer ihåg men det är möjligt. Ha dé gött mannen!!
4 augusti, 2006 at 17:21 #930266Anonym anvandareMemberHar ju tagit en vilovecka nu och det känns riktigt skönt,, men igår var jag riktigt sugen när jag var förbi på gymmet medans alex körde ben.
För mig blev det en långprommis med min underbara vän Marie!!
Tack för igår!Bild på tatueringen finns ju i den tråden men slänger med en nytagen här också
7 augusti, 2006 at 02:13 #930267Anonym anvandareMember7 augusti, 2006 at 13:42 #930268Anonym anvandareMemberTillbaka efter 5 dagars vila då. Blev ett ganska lätt benpass idag, dessutom fuktigt, varmt och syrelöst på gymmet
Fram och baksida ben
Benpress
Lite lättare idag än de senaste passen, kände att jag behövde komma in i leken igen. 260 som mest/12 reps.Benspark
Tryckte till fint här idag. Nöjd med dom trots att vikten inte ska diskuteras. 3 set blev det totalt med 10reps i varje. 80, 90, 80kg.Liggande bencurl
Här trodde jag att jag skulle spy, fan vad jobbigt det är att köra i den här luften. Blev 3 set på 80 iallafall.Det var allt för idag,, var in och klrde lite vader igår, faktiskt träningsvärk i dom idag, haha!! Donkey, yeeeaaaaa!!!
8 augusti, 2006 at 13:35 #930269Anonym anvandareMemberSatte klockan på 9 imorse, tänket jag skulle komma upp i tid så inte dagen blev så kort, somnade om såklart och vaknade 11. Aja, i med frulle och iväg till gymmet yrvaken. Blev ett kort pass, men bra.
Bröst, triceps
Dips
Lite lättare än förra veckan men det blev några fler istället. 26kg extravikt som mest…Lutande hantelpress
1 set här bara med 32kilos.Lutande hantelflyes
Klämde några set med 22kilos här.Skullcrushers
Favvo för triccarna nu,, fan vilken värk jag får av den!!Crunches
Japp, lite mage på slutet. Fint dé!!Jävligt kort och intensivt idag, nästan ingen vila mellan seten, kände mig lite stressad också,, måste gå upp lite tidigare på morgonen..
10 augusti, 2006 at 13:53 #930270Anonym anvandareMemberKom som vanligt inte upp den tid jag hade tänkt, somnade om och sov en timme extra.. SKÄRPNING!!
Rygg, biceps, mage
Stångrodd
Körde ju med EZ sist och rak idag, kommer bli rak stång från och med nu.Sittande rodd
2 set som tog riktigt bra!Latsdrag
2 set brett grepp och 2 set smalt.Stående hantelcurl
Den här var tung idag efter ryggen. Blev 4 set här, började med 22kiloshantlarna och gick ner för varje set 19, 17 och 14kg.Koncentrationscurl
Längesen jag körde den här. alltid fått köra den lätt, har svårt att trycka till annars.Liggande drag till pannan
En av dom nya favoriterna, men mycket lättare idag än vanligt.Bamsecurl
1 dropset här för att pumpa ur det sista ur stackars armarna.Muslimen
3 set på fulla magasinet, droppade i sista setet.Benlyft
Här kanske det är tur att man har så små ben, haha!!Blev nån bild på mig och Sofia också. Första gången Sofia körde drag till pannan. Tror hon gillade den :emo-thumb
11 augusti, 2006 at 21:55 #930271Anonym anvandareMemberUppe med tuppen!!
Axlar, vader
Hantellyft åt sidan
Lite smärta i högra armbågen så tänkte en del på det men gick ändå helt okej.Hantelpress
4 bra set!Baksida axel med rep i cc
Tycker det är svårt att hitta bästa övningen för baksidan så det brukar bli tre övnigar som jag varierar lite mellan.Stående militärpress
Andra gången jag kör den här, vet inte om jag gillar den riktigt. På slutet när man blir trött så känns den lite läskig.Superset
Sittande vadpress
Framåtlutande hantellyft
Tog riktigt fint båda två, dropset i vadpressen med Alfred som extravikt, haha!Riktigt bra pass för att vara så pass tidigt, för halv elva får man väl säga är tidigt..? Sen har man knallat runt på cityfesten hela dagen=ont i fötterna=massage alldeles nyss och snart ett varmt bad. :emo-thumb
11 augusti, 2006 at 22:10 #930272Anonym anvandareMemberskönt med lite mer text i passen, (hoppas du fatta vad jag mena) .
Men mer vikter vill jag också höra :p11 augusti, 2006 at 22:25 #930273Anonym anvandareMemberfan börjar bli riktigt köttigt här bro…bara köra på!
11 augusti, 2006 at 22:32 #930274Anonym anvandareMemberjwallin: Fattar vad du menar,, men vad vet du om vikterna?
Men det ska bli tyngre lovar jag!!tompa: Tack,, Ska försöka kötta på ännu mer, kommer på mig under varje pass att jag borde köra hårdare!!
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.