-On Production-

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 202 total)
  • Author
    Johannes-S wrote:
    jwallin: Fattar vad du menar,, men vad vet du om vikterna? :P
    Men det ska bli tyngre lovar jag!!

tompa: Tack,, Ska försöka kötta på ännu mer, kommer på mig under varje pass att jag borde köra hårdare!!

o eftersom du kör i gävle o jag kommer förbi där så kan jag gå ner till gymmet o se om du slöar eller inte…sitter du o slappar blir det ingen fest den helgen!

tompa wrote:
    o eftersom du kör i gävle o jag kommer förbi där så kan jag gå ner till gymmet o se om du slöar eller inte…sitter du o slappar blir det ingen fest den helgen!

jasså, kör du också i gävle nånting eller?
    slappar gör jag inte,, men borde köra hårdare helt klart, men det är svårt utan min vapendragare Alex, när han är med så blir det alltid bättre!! men vi kan bara köra tillsammans varannan vecka pga av mina arbetstider…

så kommande vecka ska det bli åka av!!! ökningar varje pass!!

Yeeeeeaaaaaaaaa buddy!!!!!

Johannes-S wrote:
    jasså, kör du också i gävle nånting eller?
    slappar gör jag inte,, men borde köra hårdare helt klart, men det är svårt utan min vapendragare Alex, när han är med så blir det alltid bättre!! men vi kan bara köra tillsammans varannan vecka pga av mina arbetstider…

så kommande vecka ska det bli åka av!!! ökningar varje pass!!

Yeeeeeaaaaaaaaa buddy!!!!!

syrran pluggar där så bruckar komma upp ibland o köra på workout center..fan fullt med inspiration där..ser ju per juhl(om han stavar så) och massa andra…

haha fick värsta bilden att du ligger på de sista repsen så kommer jag o skriker light weight!!!! now thats freaky!

hoppas inte alex kör bikinin under passen bro

tompa wrote:
    syrran pluggar där så bruckar komma upp ibland o köra på workout center..fan fullt med inspiration där..ser ju per juhl(om han stavar så) och massa andra…

haha fick värsta bilden att du ligger på de sista repsen så kommer jag o skriker light weight!!!! now thats freaky!

hoppas inte alex kör bikinin under passen bro

Har aldrig kört på workout faktiskt,, får ta och testa det nån gång,,, kan tänka mig det är rätt mycket goa gubbar där :up:

Alex i bikini,, kan du ge dig fan på!! Hahaha!!

Johannes-S wrote:
    jwallin: Fattar vad du menar,, men vad vet du om vikterna? :P
    Men det ska bli tyngre lovar jag!!

Skriv ner vikterna du svingar omkring med ! :D

Johannes-S wrote:
    Har ju tagit en vilovecka nu och det känns riktigt skönt,, men igår var jag riktigt sugen när jag var förbi på gymmet medans alex körde ben.

För mig blev det en långprommis med min underbara vän Marie!!
    Tack för igår!

Bild på tatueringen finns ju i den tråden men slänger med en nytagen här också;)

Vad föreställer tatueringen?

mvh Boven

jwallin: Får se, vikterna är ointressanta ;)

Boven: En drake som sliter sig genom huden.

Tidigt pass idag igen då,, tredja dagen i rad nu jag tränar så känner mig lite seg nu, men imorgon blir det vila.

Ben, mage

Raka mark
    Ett tag sen sist så körde inte så tungt här, blev några set på 80kg. Men fan vad träningsvärk jag kommer få av den!

Liggande bencurl
    Tre tior på 70kg. Jobbigt på slutet, brukar ju inte köra raka mark innan så.

Benpress
    Den här tar så jävla bra tycker jag! Tre tior på 260kg.

Benspark
    Tycker alltid det blir lite krampaktigt när jag ska köra benspark, men inte idag, idag var det lätt, tre tior på 80kg.

Muslimen
    Alltid grym! Dropset här, tre stycken.

Bra pass idag och fan så svettigt.. Helt ensam på gymmet också, finns det inga som tränar nu när det är helg och cityfest?

Johannes-S wrote:
    jwallin: Får se, vikterna är ointressanta ;)

äh gere nu, ökningar är kul att kika på :p

fet benpress btw

jwallin wrote:
    äh gere nu, ökningar är kul att kika på :p

fet benpress btw

Ja blir det ökningar kommer jag väl skriva det,, men benpressen idag körde jag ju 30 kg lättare… inget att orda om ;)
    Men tack!!

Svarar dig här istället…så slipper jag kladda så i jwallins tråd…:)

Nivå var sådär i fredags… Men vi kompisar som var där hade rätt kul!!
    Dans för hela slanten! Svettigt som tusan…
    Hade du det trevligt?
    Skulle varit kul att träffat dig och frun!! 8)

SandraJ wrote:
    Svarar dig här istället…så slipper jag kladda så i jwallins tråd…:)

Nivå var sådär i fredags… Men vi kompisar som var där hade rätt kul!!
    Dans för hela slanten! Svettigt som tusan…
    Hade du det trevligt?
    Skulle varit kul att träffat dig och frun!! 8)

Nja, det var sådär på lördan,, inte så taggad på fest då..
    Hade varit riktigt kul ja och träffats,,!!

Kvällspass idag!

Bröst, triceps

Bänkpress
    Jättelängesen jag körde bänk nu, och det märktes. Hmm, tekniken, plus att jag har en handled och en tumme som spökar lite för tillfället. Var inte säker på om det skulle funka att köra, men kände bara av det när jag skulle lyfta av stången. Blev några set på 80kg och 1 på 90kg.

Hantelpress
    Körde först två set på plan bänk och det har jag nästan aldrig gjort, tycker det känns skumt, sen blev det 2 set lutande också.

Lutande hantelflyes
    2 set med 22kiloshantlarna.

Cablecross
    Bara för att klämma ur det sista.

Tricepspress med rep ovanför huvudet
    Vilket tryck i triccarna efter den här!! Bara att pumpa på.

Bänkdips
    Kanonövning tycker jag! Några set med 25kg extravikt och ett utan.

Bröst får knappt godkänt men triccarna är jag riktigt nöjd med idag!
    Hantelpressarna känns bara ostabila och konstiga, inte alls som förut, vet inte vad jag gör annorlunda… I bänken så var det väl okej men inte mer, styrkan kommer väl hoppas jag!

Ännu en dag till ända, tiden går fort.
    Har börjat med powernap när jag kommer hem från jobbet, ca 30-40 min, känns riktigt bra! Direkt man vaknar är man helt borta men efter en stund så känner man att det gjort gott :up:

Här kommer dagens pass.

Rygg, biceps, vader

Sittande hantelcurl
    Har den nästan alltid med när jag kör biceps, riktig bra!! Börjat trycka upp lite tyngre vikter nu också men det får inte gå ut över utförande, då sänker jag.

Scottcurl med hantel
    Här får jag alltid kliva ner ordentligt i vikt, men riktigt heta blir biccarna!!

Latsdrag
    Den här veckan blev det bara breda, körde före stångrodden också för förra veckan var jag helt slut när jag skulle köra latsen, haha!!

Stångrodd
    Kör med curlgrepp, tycker det nyper jättebra!! Kör inte för tungt här för då tappar jag kontakt och det blir för mycket gung.

Bellybacks
    Längesen, har alltför ofta fuskat att köra nedre ryggen ordentligt, nu när jag inte kört mark på ett tag så har jag inte heller slängt in dessa, men tog bra idag, körde med 15kg extravikt.

Sittande rodd
    En killer idag, riktigt jobbig direkt efter belly.

Hammercurl, liggande drag till pannan
    Avslutade med att pumpa biccarna lätt i dom här två övningarna

Sittande vadpress
    Blev lite cirkeöträning på slutet med biceps och vader, körde vader direkt efter biceps o.s.v, blev fyra set sittande.

Vadmaskin
    Raka ben här, tar väl lite annorlunda jämfört med sittande, körde tre dropset här med två drop i varje, snacka om genomblödning i vaderna!!

Det var allt! Jättekul nu när min ;) har kommit tillbaka efter sommarjobbandet och kört igång med träningen med mig igen, jag ska pusha och hjälpa henne så mycket jag bara kan!! Riktigt bra pass gjorde hon idag, hon kommer ha ont i rygg och armar imorgon, och jag vet en till som kommer ha det.. ;) Här kommer iallafall en varsin bild på oss när vi kör sittande rodd!
    Enjoy!!

Orkar inte skriva så mycket men lägger in dagens pass iallafall.

Axlar

Sittande hantelpress
    Inga ökningar men riktigt bra kändes det, kände mig starkare än jag gjort på sistone.

Hantellyft åt sidan
    Svingade väl upp 14 kiloshantlarna här i 4 set. Har snabbt blivit starkare här sen jag ökade på vikterna lite.

Baksida axlar med rep i cc
    Riktigt bra,, men kände av träningsvärken i ryggen lite

Framåtlutande hantellyft åt sidan
    Dagens sista två set tryckte jag här, jävla bra asså!!

Snabbt och intensivt pass, mest nöjd med pressarna.
    Funderar på att byta gym ett tag, skulle vilja ha en smith och köra lite militärpressar i bl a. Gillar den så mycket!!

Godnatt

Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 202 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.