Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › -On Production-
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
20 augusti, 2006 at 00:30 #930290Anonym anvandareMember
Armar
Idag blev det superset hela tiden.
Stående skivstångscurl/Liggande tricepspress med EZ
4 set på varje, shit va skoj det var, kunde ha hållt på hur länge som helst!Första gången jag körde pressen bakom huvudet och inte mot hakan, så tog det lite lugnt här, hade väl 42kg på. Öka nästa gång för det var ltie väl lätta tolvor här.Sittande hantelcurl/tricepspress med rep ovanför huvudet
Hantelcurlen är alltid med, kung av bicepsövningar tycker jag.Liggande drag till pannan/enarms omvänd pushdown
Ganska lätt för att pumpa ur det sista, blev ett set kickbacks också.Underarmscurl med hantel/muslimen
Underarmscurl med stång/crunches på lutande bänk
Pump pump pumpDet här var sommarens bästa pass, (hittills).
Nöjd är jag med alla övningarna, smällde på bra tycker jag, bara liggande tricepspressen jag ska dra på lite mer i, men det kommer nästa vecka!!Har ett filmklipp men vet inte hur man lägger upp dé…
21 augusti, 2006 at 13:34 #930291Anonym anvandareMemberNy vecka igen då,, man kan ju inte starta den bättre än med ett riktigt bra benpass!!
Ben
Bencurl
Tycker det är skönt att börja med baksidan, så är man igång sen.Benböj
Har vilat mig från böjen ganska länge nu, men nu kände jag att det var dags att börja dunka på med den igen om det ska hända något med benen.
Kände att det var ett tag sen jag körde men kom in i det ganska snabbt.
PB blev det faktiskt!Benpress
Efter böjen så gick det inte riktigt att köra på dom vikter man ahft när mna hoppat över böjen, 260kg hade jag på som mest, 220 som minst. 8-12repsRaka mark
Fick ju grym värk förra veckan, hoppas det inte bli lika mycket nu, problem att gå ordentligt då. Men smällde på med ett PB här också, kan öka ännu mer, 12 reps på ny vikt, då är det lätt.Utfall
bensparken var upptagen så passade på att klämma in ett set utfall med hantlar, vilken killer för asset!!Underamrscurl med stång
Hann även med att pumpa 3 set här innan bensparken blev ledig.Benspark
Ganska slut i hela kroppen nu, men blev 3 riktigt bra set här, bra tryck i toppläget!!Det var allt för idag,, vaderna blir imorgon eller på torsdag, har fortfarande värk i dom sen jag körde dom förra TISDAGEN!!!
Jättenöjd med två PB o allt idag, nästa vecka blir det minst två nya igen :emo-thumb21 augusti, 2006 at 17:54 #930292Anonym anvandareMemberSläng upp lite PB:n, det verkar ju onekligen lovande!
22 augusti, 2006 at 13:23 #930293Anonym anvandareMemberKort pass idag.
Bröst
Bänkpress
Håller vikterna för mig själv fortfarande, känner mig ganska svag i både bänken och pressar just nu.Lutande hantelflyes
Körde alla set på tyngre vikter än jag provat förut idag. Som mest blev det en åtta med 30kilos. PB!!Cablecross
Lite tyngre än vanligt idag, bra tryck!Totalt blev det 11 set.
22 augusti, 2006 at 14:43 #930294Anonym anvandareMemberJohannes-S wrote:Kort pass idag.Bröst
Bänkpress
Håller vikterna för mig själv fortfarande, känner mig ganska svag i både bänken och pressar just nu.Lutande hantelflyes
Körde alla set på tyngre vikter än jag provat förut idag. Som mest blev det en åtta med 30kilos. PB!!Cablecross
Lite tyngre än vanligt idag, bra tryck!Totalt blev det 11 set.
Nog törs du skriva in vikterna på bröstet, om jag nu gör det som kör flyes på typ hälften av det du gör..Så fram me vikterna nu..:emo-thumb
22 augusti, 2006 at 16:06 #930295Anonym anvandareMemberRestless wrote:Nog törs du skriva in vikterna på bröstet, om jag nu gör det som kör flyes på typ hälften av det du gör..Så fram me vikterna nu..:emo-thumboch ditt pb på böj ? var inte så blyg nu
260 på benpress efter böj = riktigt bra
har du träningsvärk idag? själv kan jag knappt ta mig framåt haha, tur jag inte körde tyngre/längre!23 augusti, 2006 at 12:19 #930296Anonym anvandareMemberRestless: Får börja skriva in vikter igen sen då kanske
Paula: Med dom problem jag haft med ryggen så är vikten i böj som den borde men den tar sig.
Om jag har träningsvärk,, ohh ja!! Så härligt när man måste hålla sig i badkaret för att kunna sätta sig på toa, haha!!
23 augusti, 2006 at 12:21 #930297Anonym anvandareMemberIdag blir det vila. Benpasset och bröstpasset gör sig påminda varje gång jag rör mig :emo-thumb
Imorgon blir det rygg,, måste ta lite nya bilder också, lite dåligt med det på ett tag nu…
26 augusti, 2006 at 00:11 #930298Anonym anvandareMemberAvslutar journalen. Har ingen motivation till att skriva mer.
26 augusti, 2006 at 01:49 #930299Anonym anvandareMemberFan vad alla tappar motivation :p
1 september, 2006 at 21:49 #930300Anonym anvandareMemberJag håller med ovan .. fasen va alla tappar motvation till att skriva.. Latmaskar! Ta ”ledigt” från journalskrivandet och återkom efter ett tag! Eller .. läs alla andras journaler och du får motvation till tusen (får jag iaf) Jo, da .. Träningsverk fick jag allt :up: Speciellt baksida axlar .. Triceps kändes också kort och stram ett bra tag efteråt.. *Härligt*
3 september, 2006 at 22:13 #930301Anonym anvandareMemberMotivationen återfunnen… Känns bra att skriva av sig lite här så kommer köra igång med journalen igen någon gång under veckan, har vilat sen i tisdags, åkte på magsjuka. Har alltid STORA problem efter magsjuka att få i mig mat, kan ta en vecka lätt innan man är tillbaka på normala portioner. Trots att man går och är hungrig hela tiden så blir jag mätt på två tuggor.
Sen jag skrev här sist så har jag iallafall kört några riktigt bra pass.
Sen har jag funderat en hel del på mitt träningsupplägg, som jag kommer byta ut. Återkommer med det under veckan. Men som jag kört ganska länge nu så har muskeln varit totalt krossad efter ett pass. Sen har jag för svårt att få i mig tillräckligt med mat för att kunna tillgodogöra mig den mängden träning, bara en tanke, kan vara helt ute och cykla här, hjälp mig! Men att köra varje muskelgrupp inte fullt lika hårt, men oftare är något jag ska prova.
Sen är det dags att byta gym också. Då kommer motivationen hamna på topp!! Nu kör vi!!3 september, 2006 at 22:58 #930302Anonym anvandareMemberYeah, kör hårt nu
5 september, 2006 at 10:53 #930303Anonym anvandareMemberSnart dags för första passet på en vecka. Känner mig riktigt ur form så får se hur det går.
5 september, 2006 at 12:10 #930304Anonym anvandareMembertja
Ibland behöver man en paus helt enkelt . Lätt att tappa motivationen om man inte ser att det händer något. Tittade på dina beföre and after pics och fuck du har verkligen format om kroppen :emo-thumb tjejen måste vara lika nöjd som du är över dina resultat;)
för mig räcker det att vila i några dagar så är jag sjukt sugen på att träna. Själv har det gått 2 v utan styrka bara cardio jag saknar hantlarna sjukt mkt .
sätt upp kortsiktiga mål det fungerar förmin egen del.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.