Operation meltdown!

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Operation meltdown!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 151 through 165 (of 183 total)
  • Author
    Paula wrote:
    :haha! ååå suck…….den snyggaste och sexigaste skådisen vi har i sverige….här snackar vi man alltså, du får gissa :P han vände sig om också ..

Åhh, jag vet, jag vet! Slog mig nu på morgonpromenaden :o. Det måste ju vara han, vars namn börjar med Mikael och slutar med Persbrandt :). Jag har för mig att du tillhör kategorin skönheter som han visat sig gilla ;). Inte illa!!

75 min morgonpromenad avklarad

Härligt solig morgon :)

:| btw, tack för kommentaren [/b]:)

läst nästan hela din journal nu. Humor:emo-thumb Kör hårt nu i helgen! En´annan ska jobba i detta vackra väder, och sen gymma, ingen sol för mig, men vad gör man inte :bb:

Paula wrote:
    läst nästan hela din journal nu. Humor:emo-thumb Kör hårt nu i helgen! En´annan ska jobba i detta vackra väder, och sen gymma, ingen sol för mig, men vad gör man inte :bb:

För mig blir det tvärtom, först lite sol och sen lite jobb. Har man inget liv så jobbar man 7dgr/veckan som jag gör de närmaste 3 veckorna :).

Tack i övrigt 8).

75 min morgonpromenad
    5 min trappmaskin uppvärmning
    60 min Bodypump

Jag hade bara tänkt mig en rask morgonpromenad idag, men eftersom jag kom igång så bra efter den bestämde jag mig för att ta en tripp till gymet för ett bodypump-pass också. Jag hävde i mig lite Myoplex innan men i övrigt har jag inte fått i mig särskilt mycket mer. Nu kommer det därför smaka gott med en bastant gröt-frukost .

Skönt och jobba kväll idag känner jag …

Bra jobbat tjaaajen 8)

HEEJ..

Du kämpar på bra ser jag..
    Morgonträning och sen combat pass= :emo-thumb

Tack för komplimangen om armarna *glad*

JAg jobbar på hårt i gymet nu samtidigt som jag lyfter bröd hela dagarna.. Det vore ju skam om det inte gav resultat..:)

:|

Erasmusina wrote:
    Skönt och jobba kväll idag känner jag …

Om det inte vore så förbaskat långtråkigt …

Jag vill hem :(.

Tess wrote:
    Bra jobbat tjaaajen 8)

Jaaooo :ike:.

Tror jag börjar få PMS eller nåt för jag känner mig inte alls på humör. Igår var jag rena solstrålen men framåt kvällen dalade det lika snabbt som New York-börsen under en oljekris. Inte blev det bättre av att vågen visar plus idag också :.

Känns som jag tragglat på i samma spår de senaste 2 åren utan någon större förändring annat än viss fysisk sådan. Ibland undrar jag varför man håller på som man gör. What’s the point? :what: Suck o stön …

Godmorgon Beautiful;)

Fan inte kul med PMS , ett tips är Calmag det brukar funka skit bra. Jag har lärt mig kontrolera pms rätt bra. Är jag medveten att jag har det så brukar jag kontrollera mitt humör:p Inte det lättaste men det går.

Nice bild du har i din profil:P

såna där berg o dalbanor i humöret vet jag hur det kan vara tjejen!!….ibland hjälper det att tvinga sig själv iväg och träna eller något eller så får man helt enkelt vänta in humöret och energin igen…..

min är inte heller på topp idag, förhållande är verkligen inte lätt ibland

men tro mig den kommer igen!!!…motivationen! Kram från mig!

Vanessa Frykman wrote:
    Godmorgon Beautiful;)

Fan inte kul med PMS , ett tips är Calmag det brukar funka skit bra. Jag har lärt mig kontrolera pms rätt bra. Är jag medveten att jag har det så brukar jag kontrollera mitt humör:p Inte det lättaste men det går.

Nice bild du har i din profil:P

Oj, tycker du? Tack 😮

Calmag har jag inte hört talas om, vad är det och vad har det för effekter?

Tess wrote:
    såna där berg o dalbanor i humöret vet jag hur det kan vara tjejen!!….ibland hjälper det att tvinga sig själv iväg och träna eller något eller så får man helt enkelt vänta in humöret och energin igen…..

min är inte heller på topp idag, förhållande är verkligen inte lätt ibland

men tro mig den kommer igen!!!…motivationen! Kram från mig!

Motivationen finns där men det är värre med lusten just nu. En vän sa till mig en gång att man nog aldrig kan känna riktig lycka förräns man känner sig behövd eller att man har någon funktion i livet. Det är väl lite där problemet ligger för min del just nu. Men men, det ordnar sig säkert … :

Erasmusina wrote:
    Känns som jag tragglat på i samma spår de senaste 2 åren utan någon större förändring annat än viss fysisk sådan. Ibland undrar jag varför man håller på som man gör. What’s the point? :what: Suck o stön …

oj va ja känner igen de där tänkandet…:o kan se mig i spegeln och tänka ”va i h-vete har ja gjort på gymmet alla dessa år, de syns ju knappt att man rört en hantel!!!” men de gäller ju bara att pressa sig genom dessa dagar för sen kommer ju de dagar då man känner sig skitbra i kroppen. å då är de ju såå jäkla schysst!:nod

”so you go girl” för rätt som de är kommer de en bra dag ;)

Viewing 15 posts - 151 through 165 (of 183 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.