Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Operation meltdown!
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
16 juli, 2006 at 12:25 #994795Anonym anvandareMemberErasmusina wrote:Oj, tycker du? Tack 😮
Calmag har jag inte hört talas om, vad är det och vad har det för effekter?
ja det tycker jag
Calmag är en blandning av calcium och magnesium oftast pms eller klimateriet så har dom funnit ut att kvinnorna oftast har brist på just calcium och magnesium i kroppen . Tycker det funkar bra för min del. Men visst händer det att jag blir skit sur ibland ändå under min pmsdå blir jag maffiosa , hahahhaha
16 juli, 2006 at 16:48 #994796Anonym anvandareMemberjonny.v wrote:oj va ja känner igen de där tänkandet…:o kan se mig i spegeln och tänka ”va i h-vete har ja gjort på gymmet alla dessa år, de syns ju knappt att man rört en hantel!!!” men de gäller ju bara att pressa sig genom dessa dagar för sen kommer ju de dagar då man känner sig skitbra i kroppen. å då är de ju såå jäkla schysst!:nod”so you go girl” för rätt som de är kommer de en bra dag
Kul att en kille svarar. Nog syns det att du rört en hantel allt, men girig vill ha mer brukar det ju vara. Själv vill jag bara ha, varken mer eller mindre. Det är en övergående fas det här, brukar bli så nån gång i månaden av nån konstig anledning .. ..
Den som väntar på nåt gott antar jag!
16 juli, 2006 at 16:52 #994797Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:ja det tycker jag
Calmag är en blandning av calcium och magnesium oftast pms eller klimateriet så har dom funnit ut att kvinnorna oftast har brist på just calcium och magnesium i kroppen . Tycker det funkar bra för min del. Men visst händer det att jag blir skit sur ibland ändå under min pmsdå blir jag maffiosa , hahahhaha
Jag har inte så mycket problem med dåligt humör däremot. De som känner mig har nog aldrig sett mig arg eller förbannad, brukar ha svårt för att bli det nämligen. Däremot har jag lätt för att bli ledsen och deprimerad och det är åt det hållet mitt humör går när jag får pms. Antingen det eller så blir jag jätteglad och tossig, men det är inte så ofta det händer tyvärr .
Ska dock gå till hälsokostaffären imorgon och köpa lite Calmag. Kan ju inte skada iallafall .
16 juli, 2006 at 18:31 #994798Anonym anvandareMemberErasmusina wrote:Jag har inte så mycket problem med dåligt humör däremot. De som känner mig har nog aldrig sett mig arg eller förbannad, brukar ha svårt för att bli det nämligen. Däremot har jag lätt för att bli ledsen och deprimerad och det är åt det hållet mitt humör går när jag får pms.AH! Samma här! Blir riktigt nere under pms tiden o kan böla för minsta lilla (dock visar jag det aldrig för nån) Depressionen är iaf ett faktum… Ni ska se mig nu
18 juli, 2006 at 07:39 #994799Anonym anvandareMember20 min trappmaskin
10 min crosstrainerEftersom jag hade tvätt-/städ- och matlagningsdag igår blev det ingen träning efter jobbet. Istället masade jag mig upp tidigt imorse och avverkade ett halvtimmes cardio-pass på gymet innan frukost istället. Vågen ska vi inte ens tala om vad den visar för tillfället men jag försöker kompensera med att äta nyttigt och bra iallafall. Tyvärr är jag däremot fortfarande dålig på att få i mig proteinet trots mina kosttillskottsinköp .
Månadens låt: Rage against the machine – ”Killing in the name” :buttrock:
18 juli, 2006 at 07:40 #994800Anonym anvandareMemberMelixa wrote:AH! Samma här! Blir riktigt nere under pms tiden o kan böla för minsta lilla (dock visar jag det aldrig för nån) Depressionen är iaf ett faktum… Ni ska se mig nuTack och lov att det är över nu iallafall .
19 juli, 2006 at 21:18 #994801Anonym anvandareMember40 min cykling ute i solen
15 min trappmaskin
Styrketräning – Biceps/Lats
30 min crosstrainerEgentligen hade jag inte alls tänkt att träna idag pga diverse olika saker () men jag kom iväg till slut som tur var och trevligt sällskap fick jag med :emo-thumb.
Jag har kommit lite ur balans i och med mina nya rutiner med nya jobbet och allt. Med förra jobbet kunde jag träna väldigt olika från vecka till vecka beroende på hur jag jobbade då men nu jobbar jag vanliga kontorstider och jag har inte riktigt orkat med så mycket morgonpass som jag hade velat. Men jag hoppas komma in i det så småningom och då ska jag nog lyckas få fason på mitt dietande också. Just nu fokuserar jag mest på att överhuvudtaget komma iväg och träna 3-4 dgr/veckan.
Även om jag inte märkt några enormt stora förändringar på vågen så har jag börjat märka på kroppen att den förändras. Mina armar börjar saktligen ta form och benen har börjat bli lite mer välsvarvade. Tror det kan bli rätt bra vad tiden lider .
Träffade Sashli idag på gymet med. Jäklar vad hon har vuxit till sig . Hon kommer bli grym på scenen i december, den saken är klar!
Nä nu måste jag äta något! ”Nej Micke, jag glömmer inte proteinet!!”
19 juli, 2006 at 21:22 #994802Anonym anvandareMemberHejsan..
Kul att du börjar se lite resultat..
Det är ju skönt att veta att allt slit ger nånting..Häng i med styrkan så ska du se att det ger med sig..
Morgonpassen hinns med sedan när/om du kan..Bara att ta sig till gymet 3-4 ggr i veckan är ju mycket mer än vanliga ”Svensson” gör..
Om man nu inte råkar hänga på detta forum vill säga:):up:
ANgelica
20 juli, 2006 at 13:39 #994803Anonym anvandareMemberIQA wrote:Bara att ta sig till gymet 3-4 ggr i veckan är ju mycket mer än vanliga ”Svensson” gör..Men sen är ju inte jag en vanlig Svensson heller .
20 juli, 2006 at 15:13 #994804Anonym anvandareMemberErasmusina wrote:Hoppas du får en trevlig semester :up:.SEMESTER!!!!!!!!!!!!!!!![/b]
Mmm, ska njuta riktigt nu..
Jag börjar semestern med spinning i morrn bitti kl 7,
sedan frukost på balkongen, shopping, lunch med mor o mormor,
KLIPPNING, träning, en god middag och avrundar med Pirates på bio..Jag har kikat lite i Frédérick Delaviers STYRKETRÄNING – EN ANATOMISK GUIDE idag..
Jag har fått lite uppslag med lik förbannat ska jag köra det jag redan tänkt mig..
Då vet man att det tar där det ska.. Och så slipper man känna sig osäker..Nästa gång ska jag köra nåt nytt:)
Ha det gott så länge/angel
20 juli, 2006 at 15:21 #994805Anonym anvandareMemberErasmusina wrote:Träffade Sashli idag på gymet med. Jäklar vad hon har vuxit till sig . Hon kommer bli grym på scenen i december, den saken är klar![/I]
:yahoo: Skönt att allt slit lönat sig då! Men mina axlar måste växa ÄNNU mer
Jättekul att det syns skillnad!Jag hoppas verkligen att du kommer och hejjar på till december då
Kämpa på nu vännen, jag tror på dig!
20 juli, 2006 at 19:55 #994806Anonym anvandareMemberEn del promenerande
Det blev ingen träning idag tyvärr men dock en hel del strosande runt om i stan idag. Jag hade ingen större lust att sitta och uggla ensam hemma efter jobbet så jag ringde upp en kompis som mer än gärna ställde upp som stros-/filosofkamrat. Blir lätt så när man sitter vid piren med utsikt över sjön och diskuterar livets varanden .
Hursomhaver, ny dag imorgon med!
20 juli, 2006 at 20:47 #994807Anonym anvandareMemberbiffen då? nåt nytt
updating:P20 juli, 2006 at 21:01 #994808Anonym anvandareMemberTräffade Sashli idag på gymet med. Jäklar vad hon har vuxit till sig . Hon kommer bli grym på scenen i december, den saken är klar!
Visst har hon Fan man får slita för att ha en chans asså :nono:
21 juli, 2006 at 06:59 #994809Anonym anvandareMemberPaula wrote:biffen då? nåt nytt
updating:PNä, jag har ju inte sett till honom sen trapp-incidenten . Men han har säkert flickvän ändå, det brukar alla skapligt snygga killar ha …
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.