Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Operation meltdown!
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
19 april, 2006 at 09:45 #994645Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:bra ut med dig and melt that fat now!!!!!!!!!
Kom igen , du klarar det här utan problem.
Yes mam!
60 svettiga minuter blev det iallafall i den härliga morgonsolen. I just löööv spring .
19 april, 2006 at 11:35 #994646Anonym anvandareMemberOj, du kämpar på bra! :emo-thumb
19 april, 2006 at 11:44 #994647Anonym anvandareMemberTess wrote:fan Vanni..kan du inte ringa mig varje morgon o skälla lite så jag me ger mig ut 😮Absolut kan jag det , ge mig ditt nummer så kommer jag terrorisera dig varje morgon:emo-thumb
19 april, 2006 at 11:46 #994648Anonym anvandareMemberErasmusina wrote:Yes mam!60 svettiga minuter blev det iallafall i den härliga morgonsolen. I just löööv spring .
Fan va bra Erasmusina nu är vanni glad :nod
Men seriöst visst känns det skönt att vara ute och få frisk luft på morgonen. Nu får inte jag direkt friskluft eftersom jag går på löpbandet men jag mår bra efter passet.19 april, 2006 at 12:16 #994649Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:Fan va bra Erasmusina nu är vanni glad :nod:
Men seriöst visst känns det skönt att vara ute och få frisk luft på morgonen. Nu får inte jag direkt friskluft eftersom jag går på löpbandet men jag mår bra efter passet.Kommer man bara ut så känns det jätteskönt. Solen skiner, vattnet ligger stilla, ett fåtal små moln svävar uppe i det blå och änderna tvättar sina fjädrar .. helt idylliskt .
19 april, 2006 at 12:35 #994650Anonym anvandareMember*Linda-Maria* wrote:Oj, du kämpar på bra! :emo-thumbTack jag gör så gott jag kan. Problemet är ju att man ibland tänker som Nemi .
[img=http://www.dn.se/content/1/c6/52/61/17/nemi_20060418.gif]
19 april, 2006 at 21:45 #994651Anonym anvandareMemberDagens träning[/b]
60 min morgonpromenad
20 min crosstrainer
1h BodypumpDagens mat – ~1700 kcal[/b]
Frukost
2 skivor Pågenlimpa med light färskost och kalkonpålägg
2 glas minimjölk
Lättfil med frukt/bärmusli och skivad bananLunch
Pasta- och räksallad med salladsdressing
2 glas funlightMellanmål
2 skivor Polarkraft Extrem med minikeso
1 kopp mjölkteKvällsmat
1 skiva Pågenlimpa med färskost och kalkonpålägg
1 skiva Pågenlimpa med skivat ägg och Svennes kaviar
2 glas minimjölkSlutord[/b]
Matmässigt är jag inte ett dugg nöjd. Min lunch är lite löst beräknad då jag fick köpa en sallad på ICA eftersom jag inte orkat laga mat igår kväll för att ta med till jobbet. Mellanmålet innan träningen var för energisnålt då jag fick yrsel ett par gånger under pump-passet. När jag sen skulle se hur mycket kalorier jag hade kvar för min kvällsmat insåg jag att jag fick nöja mig med mackor och mjölk. Jag är inte så bra på att planera som jag trodde . Men jag har iallafall förbränt en hel del idag vilket borde visa sig rejält på vågen imorgon bitti.Imorgon blir vilodag eftersom jag ska träffa en kompis efter jobbet. På fredag blir det styrketräning ute i gymet :bb3:.
19 april, 2006 at 21:55 #994652Anonym anvandareMemberBra jobbat tjejen…imponerad att du orkar träna på så låga kcalnivåer jag hade svimmat…innan hade jag dock klarat det men då var jag galen
kör på nu bara! :emo-thumb
19 april, 2006 at 21:56 #994653Anonym anvandareMemberHej Erasmusina
Men varför inte ha kyckling eller tonfisk till middag med grönsaker?
Jag äter just nu under min diet 6 mål om dagen. Du har varit uppe tidigt så du bör ligga på ungf samma mängd måltider som jag.Planera bättre gumman , fixa matlådor. Tonfisk går fort att fixa:)
19 april, 2006 at 22:33 #994654Anonym anvandareMemberja lite fler måltider per dag och mindre bröd och mer av annan näring så blir det ännu bättre
20 april, 2006 at 06:47 #994655Anonym anvandareMemberShoo Erasmusina kul att du har startat en journal.
Lycka till med dieten
20 april, 2006 at 08:08 #994656Anonym anvandareMemberhåller med…tycker oxå du borde föra in lite fler måltider :emo-thumb
20 april, 2006 at 14:17 #994657Anonym anvandareMemberJo ni har såklart rätt och maten är min svagaste sida då jag tillhör kategorin människor som äter för njutnings skull snarare än för att tillföra kroppen energi. Jag är inte särskilt van vid att äta små måltider utan det har oftast varit få och stora mål med helt fel sorts ätande mitt emellan. Nu ska man ju dessutom tänka på att äta rätt sorts mat för att tillföra musklerna rätt sorts energi så de kan växa … oy vey .
20 april, 2006 at 14:18 #994658Anonym anvandareMemberlaham wrote:Shoo Erasmusina kul att du har startat en journal.Lycka till med dieten
Shokran ya laham .
20 april, 2006 at 20:24 #994659Anonym anvandareMemberShoo säger jag med då:o
Bara för att du inte stannade kvar i Paris gick det åt skogen för oss (sjuka).
Nästa gång måste du stanna kvar:evil: -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.