Operation meltdown!

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Operation meltdown!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 183 total)
  • Author
    Vanessa Frykman wrote:
    bra ut med dig and melt that fat now!!!!!!!!!

Kom igen , du klarar det här utan problem.

Yes mam!

60 svettiga minuter blev det iallafall i den härliga morgonsolen. I just löööv spring 8).

Oj, du kämpar på bra! :emo-thumb

Tess wrote:
    fan Vanni..kan du inte ringa mig varje morgon o skälla lite så jag me ger mig ut 😮 :D

Absolut kan jag det , ge mig ditt nummer så kommer jag terrorisera dig varje morgon:emo-thumb

Erasmusina wrote:
    Yes mam!

60 svettiga minuter blev det iallafall i den härliga morgonsolen. I just löööv spring 8).

Fan va bra Erasmusina nu är vanni glad :nod
    Men seriöst visst känns det skönt att vara ute och få frisk luft på morgonen. Nu får inte jag direkt friskluft eftersom jag går på löpbandet men jag mår bra efter passet.

Vanessa Frykman wrote:
    Fan va bra Erasmusina nu är vanni glad :nod:
    Men seriöst visst känns det skönt att vara ute och få frisk luft på morgonen. Nu får inte jag direkt friskluft eftersom jag går på löpbandet men jag mår bra efter passet.

Kommer man bara ut så känns det jätteskönt. Solen skiner, vattnet ligger stilla, ett fåtal små moln svävar uppe i det blå och änderna tvättar sina fjädrar .. helt idylliskt :).

*Linda-Maria* wrote:
    Oj, du kämpar på bra! :emo-thumb

Tack jag gör så gott jag kan. Problemet är ju att man ibland tänker som Nemi :).

[img=http://www.dn.se/content/1/c6/52/61/17/nemi_20060418.gif]

Dagens träning[/b]
    60 min morgonpromenad
    20 min crosstrainer
    1h Bodypump

Dagens mat – ~1700 kcal[/b]

Frukost
    2 skivor Pågenlimpa med light färskost och kalkonpålägg
    2 glas minimjölk
    Lättfil med frukt/bärmusli och skivad banan

Lunch
    Pasta- och räksallad med salladsdressing
    2 glas funlight

Mellanmål
    2 skivor Polarkraft Extrem med minikeso
    1 kopp mjölkte

Kvällsmat
    1 skiva Pågenlimpa med färskost och kalkonpålägg
    1 skiva Pågenlimpa med skivat ägg och Svennes kaviar
    2 glas minimjölk

Slutord[/b]
    Matmässigt är jag inte ett dugg nöjd. Min lunch är lite löst beräknad då jag fick köpa en sallad på ICA eftersom jag inte orkat laga mat igår kväll för att ta med till jobbet. Mellanmålet innan träningen var för energisnålt då jag fick yrsel ett par gånger under pump-passet. När jag sen skulle se hur mycket kalorier jag hade kvar för min kvällsmat insåg jag att jag fick nöja mig med mackor och mjölk. Jag är inte så bra på att planera som jag trodde :(. Men jag har iallafall förbränt en hel del idag vilket borde visa sig rejält på vågen imorgon bitti.

Imorgon blir vilodag eftersom jag ska träffa en kompis efter jobbet. På fredag blir det styrketräning ute i gymet :bb3:.

Bra jobbat tjejen…imponerad att du orkar träna på så låga kcalnivåer :| jag hade svimmat…innan hade jag dock klarat det men då var jag galen :D

kör på nu bara! :emo-thumb

Hej Erasmusina

Men varför inte ha kyckling eller tonfisk till middag med grönsaker?
    Jag äter just nu under min diet 6 mål om dagen. Du har varit uppe tidigt så du bör ligga på ungf samma mängd måltider som jag.

Planera bättre gumman , fixa matlådor. Tonfisk går fort att fixa:)

ja lite fler måltider per dag och mindre bröd och mer av annan näring så blir det ännu bättre :)

Shoo Erasmusina kul att du har startat en journal.

Lycka till med dieten :)

håller med…tycker oxå du borde föra in lite fler måltider :emo-thumb

Jo ni har såklart rätt och maten är min svagaste sida då jag tillhör kategorin människor som äter för njutnings skull snarare än för att tillföra kroppen energi. Jag är inte särskilt van vid att äta små måltider utan det har oftast varit få och stora mål med helt fel sorts ätande mitt emellan. Nu ska man ju dessutom tänka på att äta rätt sorts mat för att tillföra musklerna rätt sorts energi så de kan växa … oy vey :|.

laham wrote:
    Shoo Erasmusina kul att du har startat en journal.

Lycka till med dieten :)

Shokran ya laham 8).

Shoo säger jag med då:o
    Bara för att du inte stannade kvar i Paris gick det åt skogen för oss (sjuka).
    Nästa gång måste du stanna kvar:evil:

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 183 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.