Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Operation meltdown!
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
5 juli, 2006 at 23:27 #994750Anonym anvandareMemberMelixa wrote:följer dina 12 veckor medans jag kämpar på med mina
Kul – då kan vi ju peppa varandra! :emo-thumbLycka till!
Hej Melixa!
Kul att du skriver
Hur går det för dig? Jag vet att du inte haft tid att skriva något i din journal men vore kul att höra hur det gått med allt. Har faktiskt tänkt att PMa dig för att höra om hur det går för dig. Du hann visst före .
Vi får absolut peppa varann! Lycka till du med!
6 juli, 2006 at 09:57 #994751Anonym anvandareMemberJag har ätit i princip varannan timma sedan min första frukost vid 5.45 och jag är hur hungrig som helst fortfarande . Hur ska detta gå!?!
6 juli, 2006 at 10:00 #994752Anonym anvandareMemberErasmusina wrote:Jag har ätit i princip varannan timma sedan min första frukost vid 5.45 och jag är hur hungrig som helst fortfarande . Hur ska detta gå!?!Vad och hur mycket äter du då?
6 juli, 2006 at 10:02 #994753Anonym anvandareMemberHeidi K wrote:Vad och hur mycket äter du då?Idag har jag ätit följande:
kl.5,45 : gröt på fiberhavregryn med lättfil
kl.7,30: två skivor grovt bröd med minikeso och mjölkte
kl.9,00: 1 banan
……Klockan är bara 10 nu liksom!
6 juli, 2006 at 10:13 #994754Anonym anvandareMemberErasmusina wrote:Idag har jag ätit följande:kl.5,45 : gröt på fiberhavregryn med lättfil
kl.7,30: två skivor grovt bröd med minikeso och mjölkte
kl.9,00: 1 banan
……Klockan är bara 10 nu liksom!
äter du enligt body konceptet nu då eller?
6 juli, 2006 at 10:21 #994755Anonym anvandareMemberTess wrote:äter du enligt body konceptet nu då eller?Nä det gör jag inte, utan försöker äta sunt bara utan några onyttigheter och inte för kaloririkt.
6 juli, 2006 at 10:25 #994756Anonym anvandareMemberErasmusina wrote:Nä det gör jag inte, utan försöker äta sunt bara utan några onyttigheter och inte för kaloririkt.ok…ett tips från mig är att försök kanske få i dig mer protein….mkt kolhydrater kan få igång hungern/suget tycker jag….
gillar du kesella så mixa det med bär osv…är kanon för suget!:..ta i lite sötningsmedel i så blir det extra gott!!
när börjar du body koceptet? ska bli kul o följa!
6 juli, 2006 at 10:31 #994757Anonym anvandareMemberTess wrote:ok…ett tips från mig är att försök kanske få i dig mer protein….mkt kolhydrater kan få igång hungern/suget tycker jag….gillar du kesella så mixa det med bär osv…är kanon för suget!:..ta i lite sötningsmedel i så blir det extra gott!!
när börjar du body koceptet? ska bli kul o följa!
Jag får gå till ICA och handla lite sen då. Sitter på jobbet för tillfället
Jag började lite smått nu i söndags och själva träningen påbörjades från och med i tisdags. Kommer köra nu fram till september är det tänkt. Hoppas bara motivationen håller i sig tills dess .
6 juli, 2006 at 10:35 #994758Anonym anvandareMemberErasmusina wrote:Jag får gå till ICA och handla lite sen då. Sitter på jobbet för tillfälletJag började lite smått nu i söndags och själva träningen påbörjades från och med i tisdags. Kommer köra nu fram till september är det tänkt. Hoppas bara motivationen håller i sig tills dess .
jadå, gör ditt bästa bara :emo-thumb
6 juli, 2006 at 12:58 #994759Anonym anvandareMemberErasmusina wrote:Hej Melixa!Kul att du skriver
Hur går det för dig? Jag vet att du inte haft tid att skriva något i din journal men vore kul att höra hur det gått med allt. Har faktiskt tänkt att PMa dig för att höra om hur det går för dig. Du hann visst före .
Vi får absolut peppa varann! Lycka till du med!
Tiden är inte direkt nånting jag har haft mycket av på slutet, lovar att skärpa mig 😮
Jag ska hugga tag i body for life på måndag, har beställt tillskott o sånt trevligt så jag hoppas det hinner komma fram annars åker jag till willys o inhandlar body for life preparat där borta.Jag har haft en rejäl svacka nu sista veckorna då jag nästan har gett upp allt – igen… Men på nått sätt fann jag vägen tillbaka så nu är det väl bara att tuta o köra!
Jag har insett att det är ruskigt kämpigt så här i början innan man har fått resultat. Jag ger upp alldeles för lätt.
bara att kämpa på
Lycka till , håller tummarna! :up:
6 juli, 2006 at 18:40 #994760Anonym anvandareMemberTänkte bara skvallra om att jag nu har skrivit ut alla 84 sidorna av eating for life samt alla 84 av training for life o satt ihop dom i en varsin mapp. Så nu är det bara att köra!
Passade även på att skriva ut tävlingsformuläret utifall jag får för mig att delta i tävlingen under resans gång.
På måndag smäller det *längtar*6 juli, 2006 at 19:01 #994761Anonym anvandareMemberMelixa wrote:Jag har haft en rejäl svacka nu sista veckorna då jag nästan har gett upp allt – igen… Men på nått sätt fann jag vägen tillbaka så nu är det väl bara att tuta o köra!Jag har insett att det är ruskigt kämpigt så här i början innan man har fått resultat. Jag ger upp alldeles för lätt.
bara att kämpa på
Lycka till , håller tummarna! :up:
Jag känner igen det där, men det är som talesättet ”det som inte dödar härdar”. Man får lära sig för varje svacka att fortsätta ta nya tag tills man har lärt sig så pass mycket att man vet hur man ska tackla sina ”nedgångar” i motivation och humör. Jag är ganska trögstartad själv, men när jag väl kommer igång kör jag till 100% och håller mig till spåret. Just nu känns det äntligen som att jag har hittat tillbaka till spåret .
Lycka till du med och är det något så får vi hålla kontakt via PM eller nåt :up:.
6 juli, 2006 at 19:14 #994762Anonym anvandareMemberca 60 min cykling ute i värmen
Styrketräning – Underkropp + mage
Benspark
Benpress
Stående vadpress
Sittande lårcurl
Sittande vadpress
Mage i maskin
Crunches
Pilates 100Jag har gått på diet under minst 2 år, men har aldrig upplevt sådan konstant hunger som jag har känt idag. Jag tycker jag har ätit hela tiden men när jag räknade ihop mina kalorier hamnar det ändå inte på mer än vad jag brukar äta under en dietdag. Jag funderar på om inte det beror på dietkapslarna jag har börjat ta som enligt produktspecifikationen ska öka ämnesomsättningen. Kommer köra på nu fram till måndag med kapslarna så får vi se vad som har hänt tills dess med vikten. Jag har även börjat med Myoplex måltidsdryck samt Glutamin direkt efter träningen idag.
Träningen gick lite sådär kände jag eftersom jag inte fått i mig något på ett antal timmar. Det blev en cykeltur ute i den kvava värmen innan jag begav mig till gymet och när jag väl kom dit kände jag mig inte så energifylld för att verkligen ta ut mig på de olika övningarna jag hade på schemat. Skrev därför inte upp vikter och reps utan försökte köra till max på det mesta. Måste bli bättre på att ta ut mig på benträningen däremot känner jag .
Köpte en cykeldator idag förresten för att hålla lite bättre koll på hur långt jag cyklar och vad jag håller för hastighet. Insåg dock inte vilken vetenskap det är att sätta på mackapären på cykeln. Jag som är så himla teknisk menar jag .
Slutbetyg för dagen: :up: :up: av 5!
8 juli, 2006 at 08:49 #994763Anonym anvandareMember30 min crosstrainer
Det blev bara 30 min men väldigt svettiga och varma sådana eftersom regnet och åskan svävade över Jönköping nästan hela dagen. Jag är ganska nöjd ändå. Försökte få X-amin att köpa mitt argument om att träna 30 min när det är sådär varmt och kvavt är som att träna 60 min i normal temperatur. Han köpte inte riktigt det. Förstår inte varför .
Vikten visar iallafall idag en nedgång på -1.4kg sedan i måndags. Är helnöjd med det trots drinkarna som slank ner innanför blusen igår kväll när jag var ute och svirade för en gångs skull. Ikväll blir det dessutom middag med tjejgänget vilket jag tycker att jag förtjänar efter den här duktiga veckan. Så ha nu en störtskön lördag alla! Det ska jag ha .
8 juli, 2006 at 11:28 #994764Anonym anvandareMemberBra jobbat tjejen :emo-thumb
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.