Paulas journal – träning o tjöt

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Paulas journal – träning o tjöt

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 330 total)
  • Author

Kort o gott, jag känner att jag behöver en tråd för att skriva av mig ibland, och gör en ny tråd för nya tankar runt kost och styrketräning, och lite småtjöt hoppas jag! Har läst allt jag kommit över senaste månaderna, och tror i alla fall en del har fastnat, mycket kvar att lära men om intresset finns lär man sig hela tiden. Har fått hjälp av flera här, och även träffat en hel del härliga människor här ifrån Bodyforumet :bb:

Jag har på det senaste taget kommit fram till en del saker jag egentligen alltid tyckt. Jag älskar muskler. Och jag älskar att träna. Deffar gör jag inte, nu är det bygge som gäller och att jämna ut kroppen till rätt proportioner. Numera äter jag taggtråd innan jag går till träningen, och jag har märkt att jag fått bättre resultat av det ; ) Köpte precis ett årskort på gymet och ska göra det allra bästa utav det, så får vi se vart vi landar!

Tid har jag ont om så jag försöker ge allt i det jag gör, när jag gör det. Har två barn hälften av tiden, en son som är nio och redan en frenetisk fotbollsspelare..min dotter är fem och en riktig livsnjutare. Annars jobbar jag och målar tavlor.

I den här journalen kommer jag kanske bara skriva upp tränade pass, vikter känner jag är ganska oväsentligt innan jag fått riktig koll, jag skriver in när jag gjort något speciellt istället. Men mest är faktiskt tråden till för att kunna skriva av mig, och ibland bolla tankar med er! Blir alltså ingen ständig uppdatering av pass o reps, skönt va? 8)

Jag säger bara kör hårt till allihop ; ) ; ) ; )

Finally ;) :worship:

Så här ska ett par ben se ut :P

:ph34r: inte balkongen

you know I love you fröken Frykman ;)

men det ser ut som om jag får bädda på balkongen i allafall:aggresiv: :D

Håller med Vanessa, du har bra ben o kul men lite mera tjejer på gymmet som satsar på att packa på sig lite. Kör hårt o rock n roll.

Daniel Gustavsson wrote:
    Håller med Vanessa, du har bra ben o kul men lite mera tjejer på gymmet som satsar på att packa på sig lite. Kör hårt o rock n roll.

I told u so :P

Rock on babe

Tack Daniel för orden! som du vet blir man ju sällan nöjd, om jag vill få det som jag önskar är det en bra bit kvar. Sen finns det ju en hel del muskler runt omkring en som inspirerar till hårt eller inget! fick ni ihop maskinen idag eller? *s*

Kör hårt! :up:

Paula wrote:
    Tack Daniel för orden! som du vet blir man ju sällan nöjd, om jag vill få det som jag önskar är det en bra bit kvar. Sen finns det ju en hel del muskler runt omkring en som inspirerar till hårt eller inget! fick ni ihop maskinen idag eller? *s*

Just onest, tror de stavas så på eng, va ju ett tag sen man gick i skolen nu =) men självklart så packar du på dig mer o mer för varje pass även fast de kanske inte syns hela tiden mellan varje dag så kommer de sitta där så småningom. :emo-thumb Man märker de inte själv så lätt vettu.

Jo maskinen blev ihopmonterad, tror den e e gött mellan-alternativ till benpress o ”gungan”. Go att köra vader i mä. Willy vann ju den maskinen när han vann Luciapokalen 2001 i tungvikten. Så de e tack vare han =)

Vanessa Frykman wrote:
    Finally ;)

Så här ska ett par ben se ut :P

Det där var verkligen ett par snygga ben :up: Kul med fler ”byggande” mammor :D

Daniel:
    haha, sicket pris….ja den är väl onekligen otymplig att ha hemma =) det såg hyfsat tungt ut! är fortfarande rätt klen på alla maskinerna, får se om jag vågar mig på den eller om det är ett fuskbygge ; ) Jaha, så det är den willy fusktränat sina vader på hemma ; )

hoppas dina ord stämmer….det känns bättre o bättre iaf….vi får se helt enkelt!

ps. honest :|

Daniel Gustavsson wrote:
    Just onest, tror de stavas så på eng, va ju ett tag sen man gick i skolen nu =)

honest ;)

Ja vad fan, jag gick inte I skolan förra året så alla behöver la inte tracka !! hehe Kan uttala de bra iaf !!

Hehe nej, Maskinen har stått i ett annat gym o eftersom jag tränar med han o ser han jä… vader rätt opp i nyllet varje gång så tyckte han jag skulle packa på mina vader med den då…..eller så kanske ähh. Martin blev glad iaf , gör lite mera nytta på vårat gym. =)

GBG Patrik : promise

TeTe : tack!! behöver jag säga något om dig ;) fler mammor till gymmen!! :D

Goodmorning baby ;)

Hoppas du är på din morgon promenad nu :rtfm:

Vi hörs senare som vanligt :P

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 330 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.