Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Paulas journal – träning o tjöt
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
2 augusti, 2006 at 21:18 #950569Anonym anvandareMember
äh, va fasen, jag tog mig hem, så han är så snäll så
3 augusti, 2006 at 11:35 #950570Anonym anvandareMemberPaula wrote:äh, va fasen, jag tog mig hem, så han är så snäll såTjena babe
Härligt att du känner av att du tränat igår då har istvan piskat dig bra
kör på nu hoppas vi kan träffas snart:nod
3 augusti, 2006 at 14:47 #950571Anonym anvandareMembercattahs wrote:Hej tjejen hur går det med träningen och allt?? Var festen kul??? Var så sugen på att gå men efter haveri med bilen den fredagen då vi tränat och jobbat på lördagen var jag rätt sliten å trött och orkade inte ta mig till götet igen.. får bli något kul till LP i dec istället!tjena
jorå….det går väl tufft att få tiden att gå ihop ibland bara! kan bli fem pass en vecka och inget nästa
ja , det är en bit att åka från borås ändå…två ggr på en helg…festen var trevlig har knappt blivit människa än bara….för lite sömn senaste tiden. Du kör på som fasen ser jag:up:3 augusti, 2006 at 14:50 #950572Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:Tjena babeHärligt att du känner av att du tränat igår då har istvan piskat dig bra
kör på nu hoppas vi kan träffas snart:nod
ja jag måste säga att han är grymt duktig..:up:
jag kunde sova inatt, men egentligen är nog hans mål att jag absolut inte ska kunna hitta en bekväm sovställning under natten pga muskelvärk
idag blir det nog lite mer träning3 augusti, 2006 at 22:28 #950573Anonym anvandareMemberRygg o biceps a la Lingan[/b]
En timme och 20 minuter och duracellen Stefan ville inte sluta haha,
ett skitskoj pass, med mycket skratt SKÄRPNING [/b]
ganska bra fokus på övningarna ändå!! bra jobbat stefan, orka med en liten newbie som jag
känns precis perfekt som det ska göra, mör och säker på att vakna med lagom träningsvärk;)4 augusti, 2006 at 19:48 #950574Anonym anvandareMemberMATEN ja…..[/b]
den gör ju mycket i det hela……jag har märkt att när jag äter mycket mat, pasta, ris, kött, ja, egentligen allt som går att äta8) så lägger jag på mig fort fort FORT, ja, visst, det beror på kaloriöverskott och det är en hel del fett och vätska det blir skillnad på musklerna ganska snabbt också faktiskt, *inbillning*?? men tror jag alltid haft hyfsat lätt för att förändra kroppen, upp som ner. Tyvärr har jag lagt på mig lite för mycket fett just nu för att vara nöjd..!Men nu får det allt vara bra med fettpåslag, man ska ju trivas också.
Har räknat lite på det och jag ligger nog runt 3000 kalorier per dag…..mat o choklad kan man väl säga att det består av (jag är en hungrig tjej[/b]) oregelbundna tider har det blivit det sista, av massa olika anledningar ( -semester en stor)Så from imorgon [/b]kör jag en liten plan på prov hela augusti och det är slut med det mesta av slarvet, kalorierna kommer minska automatiskt, jag tror jag kommer hamna runt 2400-2500 kcal.
energifördelning ca 40p/40k/20f (det är ett test, och jag ska se hur det passar mig) sämre kan det ju inte bli iallafall :pdagsformsbilder har ni ju sett…tror det räcker så… (jag bjuder på dom)
tanken med det här är att jag fortfarande ska orka med vardag och hård styrka utan att öka på kinderna mer.
Idag har jag träningsvärk i bröst, axlar, rygg och biceps och det är grymt skönt [/b]
ofrivillig vilodag idag, just nu önskar jag att jag jobbade på ett gym, så mycket lättare det skulle vara! Eller Martin, gör ett lekrum6 augusti, 2006 at 10:54 #950575Anonym anvandareMemberHej Bella
Hoppas du har haft en underhelg=) jag har i prencip bara tagit det lungt men självklart tränat;)
saknar dig på msn get ur ass back home
Idag ska vi med Farfar på hans nya Båt ska bli så skönt. Jag satsar på att komma till göteborg i mitten av sept;) ALONE den här gången hahahah
7 augusti, 2006 at 22:52 #950576Anonym anvandareMemberv.30
måndag ONT ONT ( övertränad sen förra veckan :nono:)
tisdag semester med barnen
onsdag semester
torsdag semester
fredag: biceps, triceps
lördag brännboll
söndag vila
v.31måndag
tisdag lite biceps, triceps på hemmaplan
onsdag bröst, baksida axlar
torsdag rygg, biceps
fredag
lördag
söndag= bedrövligt lite! v 29 körde jag för hårt och blev riktigt sliten i kroppen, så alltid lär man sig något. Om passen ser konstiga ut så är det så jag är öppen om det finns någon att köra med, har inte gjort ngt riktigt schema till mig själv än, antar att det blir som det blir, som med det mesta pusslar lite hit och dit!
Ändrat på maten och för en gångs skull ska jag verkligen i alla fall försöka skärpa till mig.
har legat på 1880 kalorier idag och det gick alldeles utmärkt en träningsledig dag!! Mätt o glad fördelning 44/39/17 blev det, kul att kolla nån gång!!
Imorgon blir det ÄNTLIGEN gymmet!! axlar med Cally [/b]:kicking:7 augusti, 2006 at 23:08 #950577Anonym anvandareMemberHej Paula Gumsan
Nu kom jag hem från Bio Hoppas du har haft en bra dag . Jag har jobbat på bra idag och imorgon blir det mer jobb.
Kör på bra nu tjejen och din kropp kommer göra ont så det är bara att vänja dig med att ha träningsvärk
see ya later
7 augusti, 2006 at 23:12 #950578Anonym anvandareMemberhehe….jag var precis på väg att spamma dig lite
du o din bio haha.
Ja min dag har varit över förväntan trots första jobbdagen nä, det är skönt att få inte lite rutiner igen tror jag
som att nu ska jag sätta mig och montera en jävla byrå..suck!7 augusti, 2006 at 23:46 #950579Anonym anvandareMemberJo du vet att jag älskar att gå på bio fast nu har jag snart sett allt som är ute
Nä fan kör på så hörs vi Imorgon
7 augusti, 2006 at 23:52 #950580Anonym anvandareMemberoch jag har inte sett ett skit! har lite filmer hemma men vågar inte se dom drömmer mardrömmar ju
ja sov gott tjejen och alla andra med :nod8 augusti, 2006 at 10:51 #950581Anonym anvandareMemberPaula wrote:verkar som många norrlänningar trivs i gbg har jag märkt, skoj! En av mina bästa vänner är ifrån sundsvall men har svårt att dra sig härifrån även om hon längtar hem till norrland. Och vi hade nog fyra tjejer i laget som var norrländskor, som inte kommit hem änhör av dig när du är hemma, så kan vi titta på att köra nån gång ihop? alltid nyttigt att lära sig saker ifrån olika människor! ha det så trevligt hemma i norrland=)
Hallå Paula!!
Nu är jag tillbaka i kära Götet. Jobbar tre dagar till och sedan är det omtentaplugg som gäller,*suck*. Men som man bäddar får man ligga.. Jag hör av mig ngt när jag kommit in i omtentaplugget, eller kanske efter tentorna så får vi styra upp ngt pass ihop!!
Vad är det för lag du var med i där fyra norrländskor var med?
Hoppas allt är bra med dig!!Kram Emelie
8 augusti, 2006 at 14:46 #950582Anonym anvandareMemberEmelie wrote:Hallå Paula!!Nu är jag tillbaka i kära Götet. Jobbar tre dagar till och sedan är det omtentaplugg som gäller,*suck*. Men som man bäddar får man ligga.. Jag hör av mig ngt när jag kommit in i omtentaplugget, eller kanske efter tentorna så får vi styra upp ngt pass ihop!!
Vad är det för lag du var med i där fyra norrländskor var med?
Hoppas allt är bra med dig!!Kram Emelie
tjena!!
ja det är bara att höra av sig när det är dags, så kan vi nog få ihop något! låter inte lockande med omtentor
laget är ett fotbollslag i göteborg som jag spelade med i många år
ha det gott så länge!!8 augusti, 2006 at 14:58 #950583Anonym anvandareMemberAxlar[/b] med Jonas idag! som äntligen behagat ta sig hem ifrån Thailand
ett ganska tungt pass för min kropp…höjde vikterna på det mesta
babyvikter för vissa, men nu bytte jag iallafall ut 12,5 hantlarna mot 15kg i hantelpress för baksidan.
kör alltid ut det sista på enarms i cabeln, låg på 12 kg idag mot tidigare 7-10 kg….och då var jag trött redan innan, men det gick bra, 7-8 reps där, skulle nog kunna öka lite mer ändå!
militärpress bakom nacken ligger i dagsläget på 25 kg stången, orkar med en 6-7 st. där efter hantelpressen.imorgon blir det rygg med herr ungraren, och det ska bli intressant att se om jag blir lika trasig den här gången som förra gången jag körde axlar, och sen rygg på det.
har klarat mig ifrån chokladen ännu en dag :yahoo:
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.