Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Paulas journal – träning o tjöt
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
8 augusti, 2006 at 15:54 #950584Anonym anvandareMember
Fan va bra att du klarar dig från the chokolate:P
du blir bara vild av dn ändå så tagga ner vettu
9 augusti, 2006 at 22:50 #950585Anonym anvandareMemberRygg[/b]
Sitter här och är helt slut efter ett härligt ryggpass i kväll, knappt jag orkar skriva in det …Istvan sa till mig att han inte lyckats knäcka mig tillräckligt mycket hittills, så det var dags att kalla in lite förstärkning (i form av Daniel G. )
okej, jag får erkänna att det var lite förstärkning , men knäckt….naaa vete fan:) det ser vi imorgon ; )
ja, namn på alla övningar kan jag inte
5-6 olika övningar, 3 set på varje och jag är väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt trött[/b]grymt bra pass för mig med mycket kunskap nära!! tack
10 augusti, 2006 at 11:29 #950586Anonym anvandareMemberJag hoppas Daniel Lyssnade och såg till att du körde riktig tung. TRÄNINGSVÄRK ska det vara !!!!!!!
var är du idag
10 augusti, 2006 at 12:25 #950587Anonym anvandareMemberFan, din journal är på 5 stjärnor. Borde ta en titt här oftare med andra ord!
mvh Boven
10 augusti, 2006 at 12:41 #950588Anonym anvandareMemberPaula wrote:Rygg[/b]Sitter här och är helt slut efter ett härligt ryggpass i kväll, knappt jag orkar skriva in det …Istvan sa till mig att han inte lyckats knäcka mig tillräckligt mycket hittills, så det var dags att kalla in lite förstärkning (i form av Daniel G.
okej, jag får erkänna att det var lite förstärkning, men knäckt….naaa vete fandet ser vi imorgon ; )
ja, namn på alla övningar kan jag inte
5-6 olika övningar, 3 set på varje och jag är väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt trött[/b]grymt bra pass för mig med mycket kunskap nära!! tack
Bra att köra med någon storbiff, tar fram oanade krafter :devil:
10 augusti, 2006 at 12:52 #950589Anonym anvandareMemberprecious wrote:Bra att köra med någon storbiff, tar fram oanade krafter :devil:det finns inga på mitt gym 😥
10 augusti, 2006 at 12:55 #950590Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:det finns inga på mitt gym 😥Du får flytta till götet och börja på Exhale, det hör ju jag :p
10 augusti, 2006 at 12:57 #950591Anonym anvandareMemberprecious wrote:Du får flytta till götet och börja på Exhale, det hör ju jag :pha ha ha det vore nice men jag gillar STOCKHOLMO , kan inte lämna SATS farsta där finns det gott om Lammkött hahahah nä skojar fan
jag försöker komma nu i sept o hälsa på
10 augusti, 2006 at 13:58 #950592Anonym anvandareMemberboven; hahaha, du är så välkommen så! märks att du är back on track again, liv i luckan har du haft det bra hemma? med tanke på din avatar ser du ut att ha haft det jäkligt gött
vanessa; är här vetdu!! jag har jobbat lite, och sen tog jag faktiskt semester resten av dagen……*hur gött lät inte det då* faktiskt för barnens skull och jaaaaaa jag har träningsvärk, jag är inte trasig, men det känns helt ok :nerd-tb: haha…..hur mår du själv? kan du gå?
precious; you know! ser att du gått i rätt skola *s* kämpa på nu!
(jag har varit på kladdkakan idag, det är en bikt det här, och det ska absolut inte hända igen)[/b]
nä, MÅLA nu!!![/b]
10 augusti, 2006 at 14:05 #950593Anonym anvandareMemberVad säger du Måla :nono: du ska vara på msn hela dagen
Nä jag har så ont i benen speciel baksidan:P
10 augusti, 2006 at 14:15 #950594Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:ha ha ha det vore nice men jag gillar STOCKHOLMO , kan inte lämna SATS farsta där finns det gott om Lammkött hahahah nä skojar fanjag försöker komma nu i sept o hälsa på
Då får vi samla ihop alla biffers då då
10 augusti, 2006 at 14:17 #950595Anonym anvandareMemberPaula wrote:precious; you know! ser att du gått i rätt skola *s* kämpa på nu!Hahaha! Ja, det är ju sant! Lucky me!
10 augusti, 2006 at 14:29 #950596Anonym anvandareMemberlängesen man kollade in här men du verkar ju sköta träningen utan chockladen, men lite chocklad åker väl ner..måste bara berätta att nästa gång du är i stlm så får jag ta dig till tårt o bakelsebuffen…typ 90% chocklad..får bli en ätardag det där..
peace
10 augusti, 2006 at 14:43 #950597Anonym anvandareMembertompa, skojar du?? finns det sånt? låter ju som kalle o chokladfabriken:P
jag får mina chokladryck, men faktiskt går det mycket lättare när jag äter mer vanlig mat, får inte det suget….lördagar får vara hyfsat fria förstås… vad tar dom för en sån buffé, man kanske kan boka i sig på en tvådagars blir inte billigt för dom när jag kommer…
hur går det med din träning nu själv, bygger?10 augusti, 2006 at 14:53 #950598Anonym anvandareMemberDetta börjar bli stabilt ju! Haha snart är man minst på gymmet igen
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.