Paulas journal – träning o tjöt

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Paulas journal – träning o tjöt

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 166 through 180 (of 330 total)
  • Author
    Paula wrote:
    tompa, skojar du?? finns det sånt? låter ju som kalle o chokladfabriken:P
    jag får mina chokladryck, men faktiskt går det mycket lättare när jag äter mer vanlig mat, får inte det suget….lördagar får vara hyfsat fria förstås… vad tar dom för en sån buffé, man kanske kan boka i sig på en tvådagars :D blir inte billigt för dom när jag kommer…
    hur går det med din träning nu själv, bygger?

haha yeah some good stuff..värst är efterchocken ifrån chokladen,,.man blir allmänt knas i huvudet ..jo när man käkar mycket mycket mat så försvinner sötsuget lite..men så tar man lite funlight och wips så kommer suget igen..kostar väl 65 eller nåt för buffen tror jag..kan tänka mig att det blir en rensning när en viss paula kommer..men jag ska nog inte va så dålig jag heller..jo har har väl några tävlingar så måste hålla en viktgräns men fan får gå i en tyngre klass som det verkar nu…men fan ser att du byggt på dig bra..du hade väl nåt mål i juli om jag inte minns fel, klarade du det?

Cagiva wrote:
    Detta börjar bli stabilt ju! Haha snart är man minst på gymmet igen =)

ödmjukhet räcker långt cagiva, men nu tog du allt i så du sprack :D fast ordet stabil är jag väl beredd på att hålla med om :) äh, du är stor som fan ju =)
    o din fru jobbar på mycket bra, riktigt imponerad över resultaten på ganska kort tid! see you!

tompa wrote:
    haha yeah some good stuff..värst är efterchocken ifrån chokladen,,.man blir allmänt knas i huvudet ..jo när man käkar mycket mycket mat så försvinner sötsuget lite..men så tar man lite funlight och wips så kommer suget igen..kostar väl 65 eller nåt för buffen tror jag..kan tänka mig att det blir en rensning när en viss paula kommer..men jag ska nog inte va så dålig jag heller..jo har har väl några tävlingar så måste hålla en viktgräns men fan får gå i en tyngre klass som det verkar nu…men fan ser att du byggt på dig bra..du hade väl nåt mål i juli om jag inte minns fel, klarade du det?

65, det var inte farligt :D , det är ju vad det brukar ligga på ändå typ..om man ska ha lite goare o finare choklad.
    naa..missade det målet, det gick faktiskt rätt bra då med diet, när jag tittar tillbaks… var en jädra massa gnäll, men man blir väl sån vid diet.. det är många kilon sen nu…..*suck*:D har ätit på sen i maj rätt bra..vi får väl se om det blir några muskler ..=)
    måste du lyfta mycket mer nu då, när du blivit större då menar du? blir det väldigt mycket svårare?

Paula wrote:
    65, det var inte farligt :D , det är ju vad det brukar ligga på ändå typ..om man ska ha lite goare o finare choklad.
    naa..missade det målet, det gick faktiskt rätt bra då med diet, när jag tittar tillbaks… var en jädra massa gnäll, men man blir väl sån vid diet.. det är många kilon sen nu…..*suck*:D har ätit på sen i maj rätt bra..vi får väl se om det blir några muskler ..=)
    måste du lyfta mycket mer nu då, när du blivit större då menar du? blir det väldigt mycket svårare?

jo men det farliga med buffe är ju att man måste tömma allt annars får man lite dåligt samvete…tråkigt att det inte blev exakt som du ville..klart det blir nya muskler,,du jobbar ju på bra..
    jo blir väl en del kilon mer som ska lyftas men med den nya kroppsvikten så ska det finnas lite ny styrka hoppas jag..måste bara varna med chokladen..syrran var ju galen i det förrut käkade mycket och blev allergisk..men det stoppar inte henne dock..keep up the good work.

Tompa

Har du inte lärt dig att du ska INTE bjuda Paula på någon BUFFE
    speciellt inte om det är en choklad buffe:rtfm: det är kyckling och proteins drinkar och sallad som gäller!!!!!

Vanessa Frykman wrote:
    Tompa

Har du inte lärt dig att du ska INTE bjuda Paula på någon BUFFE
    speciellt inte om det är en choklad buffe:rtfm: det är kyckling och proteins drinkar och sallad som gäller!!!!!

men på ätardagar går det väl bra :) …..finns ju fett goda kyckling o salladsbuffe, tacobuffe, husmanskostbuffe…så länge det är buffe så funkar det..kan ju vara nyttigt..

tompa wrote:
    men på ätardagar går det väl bra :) …..finns ju fett goda kyckling o salladsbuffe, tacobuffe, husmanskostbuffe…så länge det är buffe så funkar det..kan ju vara nyttigt..

NEJ ingen BUFFE du känner inte henne vi kommer inte få något mat alls :(

Vanessa Frykman wrote:

då får vi ta med oss egna matlådor…

Vanessa Frykman wrote:

lugna ner dig nu, här blir man beskylld för både det ena och det andra:drunk:

tompa:
    lovar faktiskt att lämna lite, lämna matlådan hemma:nod förresten, säg till när det är tävlingsdags för din del :up:

Det finns vissa regler här va :rtfm:

Having sex is yet another great past time for burning up those unwanted fat producing calories:P

1.REMOVING CLOTHES With partner’s consent… 12 calories Without partner’s consent… 187 calories

2. GETTING INTO BED Lifting partner… 1.5 calories Dragging partner along floor… 16 calories Using skateboard… 3 calories

3. PUTTING ON CONDOM With erection… 1.5 calories Without erection… 300 calories

4. ORGASM Real… 27 calories Faked… 160 calories :P

NOW BURN SOME CALORIES WOMAN

Vanessa Frykman wrote:
    Det finns vissa regler här va :rtfm:

Having sex is yet another great past time for burning up those unwanted fat producing calories:P

1.REMOVING CLOTHES With partner’s consent… 12 calories Without partner’s consent… 187 calories

2. GETTING INTO BED Lifting partner… 1.5 calories Dragging partner along floor… 16 calories Using skateboard… 3 calories

3. PUTTING ON CONDOM With erection… 1.5 calories Without erection… 300 calories

4. ORGASM Real… 27 calories Faked… 160 calories :P

NOW BURN SOME CALORIES WOMAN

hahahah vem behöver morgonpromenader!!

speciellt det där med att SLÄPA honom ska jag tänka EXTRA mycket på när det är dags för diet igen :D
    vad ska jag säga :D jag kommer inte undan dina spam

IKVÄLL BLIR DET MAGE OCH BEN eller ARMAR troligtvis :)

Paula wrote:
    ödmjukhet räcker långt cagiva, men nu tog du allt i så du sprack :D fast ordet stabil är jag väl beredd på att hålla med om :) äh, du är stor som fan ju =)
    o din fru jobbar på mycket bra, riktigt imponerad över resultaten på ganska kort tid! see you!

Hehe men jag vill ju va stor som de gamla gubbarna juh =) Haha, men allt har sin tid va? Ja damen kämpar på, kommer nog bli kalas det här!
    Men hur sjutton ska du orka armar, ben och mage samma pass?? :|

Hej Baby

kommer smsa dig under helgen såklart snart åker vi iväg :P

ha det gött baby ;)

Cagiva wrote:
    Hehe men jag vill ju va stor som de gamla gubbarna juh =) Haha, men allt har sin tid va? Ja damen kämpar på, kommer nog bli kalas det här!
    Men hur sjutton ska du orka armar, ben och mage samma pass?? :|

IKVÄLL BLIR DET MAGE OCH BEN eller ARMAR troligtvis[/b]

:)

suck, dessa ungdomar.

Viewing 15 posts - 166 through 180 (of 330 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.