Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Paulas journal – träning o tjöt
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
11 augusti, 2006 at 12:44 #950614Anonym anvandareMember
”dom gamla gubbarna” undrar vad dom säger om det:D du har ju åren framför dig iaf
en viss istvan hade ont i ryggen idag haha….. ville köra ett brutalt magpass sa han, men neeeejtack, ska fasen kunna gå i morgon också, sen blir det kanske buffé på lördag kväll när värken är som värst….det går ju inte det blir lite i maskinen max, och sen blir det armar eller ben, har inte bestämt mig än, skulle ju kunna bli bröst också, får se vad gud vill sen
11 augusti, 2006 at 12:44 #950615Anonym anvandareMemberDaniel Gustavsson wrote:IKVÄLL BLIR DET MAGE OCH BEN eller ARMAR troligtvis[/b]suck, dessa ungdomar.
du vet att du är en gammal gubbe va:)
men tack för att du hjälper mig [/b]11 augusti, 2006 at 12:45 #950616Anonym anvandareMemberDaniel Gustavsson wrote:IKVÄLL BLIR DET MAGE OCH BEN eller ARMAR troligtvis[/b]suck, dessa ungdomar.
Daniel bra att du påpekar det
11 augusti, 2006 at 12:46 #950617Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:Hej Babykommer smsa dig under helgen såklart snart åker vi iväg
ha det gött baby
ha det så jättekul nu min vapendragare!! började änna undra om du levde, inget sms på hela dan!!
11 augusti, 2006 at 13:32 #950618Anonym anvandareMemberDaniel Gustavsson wrote:IKVÄLL BLIR DET MAGE OCH BEN eller ARMAR troligtvis[/b]suck, dessa ungdomar.
Haha passa dig så jag inte snor din krycka när du tränar!
11 augusti, 2006 at 13:41 #950619Anonym anvandareMemberCagiva wrote:Haha passa dig så jag inte snor din krycka när du tränar!med hans storlek så kan han lägga sig ¨på dig och då kommer du ingenstans!
11 augusti, 2006 at 13:42 #950620Anonym anvandareMemberPaula wrote:lugna ner dig nu, här blir man beskylld för både det ena och det andra:drunk:tompa:
lovar faktiskt att lämna lite, lämna matlådan hemma:nod förresten, säg till när det är tävlingsdags för din del :up:vi får köra en foodcour så man kan gå på flera buffer…lycka till på marathonpasset idag..
11 augusti, 2006 at 20:15 #950621Anonym anvandareMemberHej Paula!
hur går träningen och livet?
Själv har jag en vecka kvar och jobba och jag håller fan på att bli knäpp psykiskt av det. Träningen går ju givetvis inte så jäklabra när man sliter 8 h varje dag med att kasta varor men vad kan man göra. Fårbygga upp mig till hösten igen istället. Kramis!11 augusti, 2006 at 20:21 #950622Anonym anvandareMemberJacksatan wrote:Hej Paula!
hur går träningen och livet?
Själv har jag en vecka kvar och jobba och jag håller fan på att bli knäpp psykiskt av det. Träningen går ju givetvis inte så jäklabra när man sliter 8 h varje dag med att kasta varor men vad kan man göra. Fårbygga upp mig till hösten igen istället. Kramis!heej! telepati säger jag bara! tänkte precis på dig trodde du skulle vara hemma till helgen?!
nja, sen vi hördes sist har det förändrats saker men det tar vi sen
gissar att du läääängtar hem vid det här laget, hem till datorn o kärleken
träningen går la ganska hyfsat, resten är censur
kämpa på sista veckan nu! sen får du börja köra bänk på riktigt igen:bb: :Dkram!förresten, boven har gått o blivit snäll, dags att du kommer hem o tillrättalägger saker igen.
11 augusti, 2006 at 20:23 #950623Anonym anvandareMembertompa wrote:vi får köra en foodcour så man kan gå på flera buffer…lycka till på marathonpasset idag..sa du flera
11 augusti, 2006 at 20:28 #950624Anonym anvandareMemberBiceps, triceps[/b]
5 övningar, 3 setinte så mycket att orda om.
fick några svettdroppar iallafall12 augusti, 2006 at 23:24 #950625Anonym anvandareMemberAxlar[/b]
5 övningar, 3-4 set på varje, tungt.
helt slut.
det är lördag idag och det enda jag käkat i godisväg är lite glass o en after eight = inget.
har ätit bra hela veckan, legat på 2000-2500 kcal, och inte ens varit chokladsugen.imorgon blir det vila och på måndag kör jag med Maria Ahlberg.
13 augusti, 2006 at 08:28 #950626Anonym anvandareMemberhar inte läst hela din journal paula men är det tävling i december för dig? börjat diet? hoppas allt går bra!
13 augusti, 2006 at 09:45 #950627Anonym anvandareMemberathleticmia wrote:har inte läst hela din journal paula men är det tävling i december för dig? börjat diet? hoppas allt går bra!Tack Mia
nej, det blir inget för mig i december. Jag tycker det är så roligt att bygga nu och jag mår jäkligt bra, har ingen lust med diet nu.
Känns som om min kropp äntligen börjar svara på den tyngre träningen, och det beror nog till väldigt stor del på den ovärderliga hjälp jag fått på gymet, att göra övningen rätt och att inte vara så rädd för att ta i lite till, och lite till….och det är ju så gott med mat
i dagsläget känner jag mig alldeles för liten för att tävla tror jag.
men jag kommer och spanar in er andra såklart :nod13 augusti, 2006 at 09:51 #950628Anonym anvandareMemberPaula wrote:i dagsläget känner jag mig alldeles för liten för att tävla tror jag.
men jag kommer och spanar in er andra såklart :nodvem gör inte det
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.