Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Paulas journal – träning o tjöt
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
13 augusti, 2006 at 11:28 #950629Anonym anvandareMember
bra att du gör det som känns rätt!!! ingen stress!
13 augusti, 2006 at 14:50 #950630Anonym anvandareMemberPaula wrote:aah..du ammar kanske? då går det en del fett….själv gick jag ner 20 kg på två månader där……var smal som en pinne..hade inte tränat på ett tag heller, så då förstår jag!! annars finns det inte så mycket tid över till annat än bebis, man glömmer/hinner inte att äta dessutom!!
mina är inte så små längre…..skönt!!
du behöver nog inte oroa dig, har du haft den formen en gång kommer du ganska lätt tillbaks när det lugnat sig! njut av små goa stunder så länge
och sen är vanessa såpass ”kort” så hon har ju handikapp vi får ju jobba mycket längre tid än henne för att få samma proportioner heheHej Paula! svarar i din tråd istället så slipper vi kladda ner Vanessas
Ja, jag ammar fortfarande även om jag försöker dra ner på det mer o mer nu när han blivit ”matmogen” Längtar till den dagen när vi kan sluta helt med ”tuttandet”
20 kg!!! Shit, hur mycket gick du upp under graviditeten? Hur gamla är dina sötisar?
Det gick bra att träna de första fyra månaderna när han inte var så ”rörlig” nu går det inte alls som sagt 👿 Jag är inte så orolig över att inte komma tillbaka i bra form, det är mest själen och knoppen som behöver lite endorfiner. Jag älskar ju att röra på min kropp och att inte hinna göra det i den utsträckning jag är van vid påverkar humöret. Men SJÄLVKLART så slår inget o då menar jag INGET min älskade lilla bebis, han är underbarast i hela världen! Så visst njuter jag av hans sällskap och bebistiden. Rätt som det är så är de stora o behöver inte mamma lika mycket!
Hur lång är du? Precis som du säger så behöver ju inte de där dvärgarna (hihihi) jobba lika hårt som långskånkarna för att se biffiga ut!
13 augusti, 2006 at 15:02 #950631Anonym anvandareMemberHur lång är du? Precis som du säger så behöver ju inte de där dvärgarna (hihihi) jobba lika hårt som långskånkarna för att se biffiga ut![/QUOTE]
Ok så inte nog att jag är kort så har jag blivit kallad för en dvärg nu fan vart ska jag ta mig till nu
13 augusti, 2006 at 18:36 #950632Anonym anvandareMemberTeTe wrote:Hej Paula! svarar i din tråd istället så slipper vi kladda ner VanessasJa, jag ammar fortfarande även om jag försöker dra ner på det mer o mer nu när han blivit ”matmogen” Längtar till den dagen när vi kan sluta helt med ”tuttandet”
20 kg!!! Shit, hur mycket gick du upp under graviditeten? Hur gamla är dina sötisar?
Det gick bra att träna de första fyra månaderna när han inte var så ”rörlig” nu går det inte alls som sagt 👿 Jag är inte så orolig över att inte komma tillbaka i bra form, det är mest själen och knoppen som behöver lite endorfiner. Jag älskar ju att röra på min kropp och att inte hinna göra det i den utsträckning jag är van vid påverkar humöret. Men SJÄLVKLART så slår inget o då menar jag INGET min älskade lilla bebis, han är underbarast i hela världen! Så visst njuter jag av hans sällskap och bebistiden. Rätt som det är så är de stora o behöver inte mamma lika mycket!
Hur lång är du? Precis som du säger så behöver ju inte de där dvärgarna (hihihi) jobba lika hårt som långskånkarna för att se biffiga ut!
haha, nu blev vanni inte glad (äh, så kort är du väl inte ) jag är inte så fasligt lång heller egentligen, 168
jaså, är han i blomkrukorna och tuggar jord ???
jag gick upp runt 25-28 kg båda graviditeterna, men det lade sig ändå hyfsat jämnt, och i slutet var det väldigt mycket vätska…..sen åt båda två som bara den, släktdrag????
jag tror jag vet precis hur du känner dig nu, alla är ju olika, men jag var nog konstant stressad, aktiva barn!
men som sagt tiden går så fruktansvärt fort……mina är 9 och 5 och min son börjar i trean nu!! inte klokt.att få/ta sig tid till att träna är en lyx, jag hade flera års uppehåll och är fortfarande förbannad på mig själv man får ut nåt så grymt mycket mentalt och fysiskt av ett träningspass, mycket tankar, och om det är nån man vill slå på käften (och det är det ju allt som oftast haha) så är det till att lägga den energin på att få ut så mycket som möjligt i gymet. Spelade fotboll förr och det ger jäkligt mycket…… man får knö och puttas o tjuvnypas och springa ikapp sen när man kommer hem är man lugn o fin o glad igen!
hur gammal är din lille pajk då? sover han middag kanske mitt på dagen?
jag köpte hantlar att ha hemma, de veckorna jag har barnen, fast det brukar bli rätt kasst ändå, man blir alltid avbruten,
och så gör jag alltid lite nytta mellan seten, disk o sånt när man ändå är igång lättar samvetet för tiden jag ägnar här *hrrmmm* [/b]min dotter liiiiiten:
13 augusti, 2006 at 22:14 #950633Anonym anvandareMemberVECKAN SOM GÅTT [/b]
måndag
tisdag axlar
onsdag rygg
torsdag
fredag bi, tri
lördag axlar
söndag4 pass, det får jag vara nöjd med. Ingen bröst, ben eller mage …nähä! där ser man bra att skriva upp så här, kanske får man ordning nån gång
maten med beröm godkänt, glass ikväll, men det är bara för att GUNVALD LARSSON är på tv idagimorgon blir det rygg och bi
14 augusti, 2006 at 20:55 #950634Anonym anvandareMemberHej Tjejen!
Ja nu har vi kört rygg och bi. Ett kanon pass…
Ses snart igen, kommer ner om ca 3 veckor. Kanske ska fotas då om formen är lite bättre:-)
Kör hårt, i vår är det din tur.
Jag hjälper dig till110%.Kram på dig// Maria
14 augusti, 2006 at 21:54 #950635Anonym anvandareMemberRygg och biceps[/b]
Tack för ett grymt pass maria …hmm…vad gjorde vi…tre eller fyra övningar rygg och två biceps.
vi får la se om jag växer nåt då
din form är inte att leka med det var lite småjobbigt att stå och köra jämte dig idag :ph34r:fotona kommer bli kanon.
ser fram emot om tre veckor!!!! vi ska upp tiiiiidigt säger han
Jag litar på dig till lika många %. 5 barn och aldrig under 2000 kalorier, behöver man säga mer massa kramar15 augusti, 2006 at 00:56 #950636Anonym anvandareMemberUpp med bilder!!
15 augusti, 2006 at 13:35 #950637Anonym anvandareMemberCagiva wrote:Upp med bilder!!*host*
😮
kanske kommer nån träningsbild snart då..annars är det inte mycket att se ju..[/b]15 augusti, 2006 at 16:28 #950638Anonym anvandareMemberMen det ger bra motivation, då har man pressen på sig att alla vill se förbättring tills nästa gång! Hehe
15 augusti, 2006 at 18:11 #950639Anonym anvandareMemberjo, det är sant…jag är riktigt dålig på att uppdatera mig själv med bilder….fastnar när jag är tvungen min kamera är kass och jag är för jädra slö med att lämna in den. Men ska försöka fota lite snart, känner mig nästan tvungen till det…ångrar att jag inte fotat innan jag började träna. Ska ta kort i slutet av månaderna tänkte jag.
I dagsläget vill man ju helst komma undan…. [/b]
det hade varit skoj att följa missminis träning också, ska du inte övertala henne att skriva av sig lite?! :up:jag har varit fruktansvärt trött idag, och det är definitivt gårdagens ryggträning som ställer till det för mig….blir likadant efter benpassen. Hungrig och makalöst trött. SKa just sätta på tredje omgången kaffe, jättenyttigt…
tänkte jag skulle få klart exilsvensken idag också kanske kanske kanske15 augusti, 2006 at 22:09 #950640Anonym anvandareMemberJag har varit grymt trött också idag . huvudvärk och super irriterad = italienare hahahaha
16 augusti, 2006 at 12:07 #950641Anonym anvandareMemberja gomorron gomorron!
liiite piggare idag, maria ringer och VÄCKER mig 9.00!! haha, tro att man är vaken då nä, sanningen, var att det var TUR det, så länge får man inte ligga och nana. Men sjukt trött igår …idag är det bara att ta sig i kragen och fixa saker, och ladda för träning! tills dess roar jag mig med att måla väggar här hemma :lazy:
idag blir det troligtvis axlar o mage.Imorgon ska jag se hur mycket Lingan kan ta i bänk
vanessa: hoppas du har det lite lugnare idag, du vet att det där temperamentet även spridit sig hitåt i takt med klimatförändringarna
Men idag ska jag få vila mina öron ett litet tag och fokusera på pilliga saker harmoni harmoni…[/b]
det här är vad jag pysslar med när jag inte gör massa annat onödigt:[www.phasselgren.se]16 augusti, 2006 at 18:53 #950642Anonym anvandareMemberMin favorit axlar[/b]
tungt pass idag
uppvärmning + 4 övningar á 3-4 set, sen brändes det så det räckte…..hoppade över mage idag, kör det med bröst imorgon.
ökade på enarms hantelrodd till 22.5: orna nu, där gjorde jag 7 på varje utan remmar, kanske kan öka lite mer till nästa gång ändå!? jag fegar för mycket, fortfarande! varför?? antar att man alltid, alltid lär sig……och egentligen är kanske inte vikten det viktigaste utan hur det känns.
nä, mat och kaffe nu
ska ta lite mått och kort, och sen skriva upp lite vikter så jag har lite koll iallafall
16 augusti, 2006 at 20:00 #950643Anonym anvandareMemberHej Paula
Idag har vi varit duktiga med datorn Jag har träningsvärk så det räcker i mina biceps och triceps känns riktig nice.
Idag löste jag det mesta och vanni wins again:wazzup: känner mig 10 kilo lättare.
Hoppas vi får träffas snart
2days left :ph34r:
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.