Paulas journal – träning o tjöt

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Paulas journal – träning o tjöt

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 211 through 225 (of 330 total)
  • Author

;) ;)

Hej Hoppas du har mkt att göra på jobbet idag. Jag har verkligen tappat lusten till allt känns det som. Känns som jag har varit in i en orkan och kommit ut starkare;)

Nu ska jag hämta barnen sen träna sista gången på säkert 7 dagar vila blir det lite men cardio fortsätter jag med så gott det går:D

Ikväll MSN[/b]

heeej :) du har varit borta länge nu, bra att saker ser bättre ut!
    det är ganska lugnt på jobbet, kanske märks….:ph34r:
    längtar hem :(
    kramis

Bröst, triceps, mage[/b]

ett mycket bra pass med stefan idag, en del skratt o sånt som vanligt, men skärpning när det väl gäller.

ska skriva in övningar imorgon tror jag, är för trött och lite nere nu, då vi krockade på vägen hem =( och det var INTE stefans fel. Pajas framför oss.
    Fick en smäll på axeln, får se hur det känns imorgon.

Hoppas på ett benpass imorgon, ska se om det går att klämma in!!! Ska spela brännboll imorgon igen, fast denna gången med jobbet, dom får akta sig för en sån brännare som jag ju :P

From idag har jag lovat mig själv att sluta klaga så mycket på mig själv, jag har ingen anledning till det. Självironi har jag alltid haft, och det kan man ha till en viss gräns :up:

får se om vi kan få in nån bild ifrån dagens pass……..kanske kanske kanske…..

Cagiva wrote:
    Men det ger bra motivation, då har man pressen på sig att alla vill se förbättring tills nästa gång! Hehe

här har vi något att utgå ifrån :whistle: :)

fotograf allas våran lingan[/b]

Hur mår axeln?
    snygg bild, en hel del muckler där ser jag.

😮 tack milia…jobbar för fullt på det :)

axeln är okej, värre med stefans bil ….mosad kan man säga :(
    det ”lustiga” i det hela var att han som låg framför oss hade råkat ut för samma sak nu 3 gånger inom loppet av några månader…..mycket märkligt…. han darrade rätt bra på läppen och brast tydligen i gråt idag hos polisen. LOL. Vad han nu skulle lipa för, han åker ju inte på det ändå.

tack cattahs!!:) man får jobba på med sina minus…jag längtar till diet kan jag säga, har aldrig varit så här stor, varken muskelmässigt eller fettmässigt (jo, när jag var gravid;)) tar ett tag innan man känner hur mycket mat kroppen tar upp vid styrketräningen, jag har inte velat slösa bort min dyrbara tid på att ligga på minus iallafall 8)
    såg bilderna på dig med, och även live på gymet, bra kropp, jämn, rätt stabila ben! förresten hur lång är du? 170? hoppas du hittat nåt nice gym för dig o din dejt nu :P

Paula wrote:
    här har vi något att utgå ifrån :whistle: :)

fotograf allas våran lingan[/b]

Sedär ja, haha jag vaknade till när blixten kom!
    Det ser bra ut, bara att mala på i samma tempo så blir det kalas av det hela!! :up:
    Tråkigt med krocken, hoppas det löser sig väl utan att försäkringsbolagen krånglar och att ni slapp skador..:nono:

Cagiva wrote:
    Sedär ja, haha jag vaknade till när blixten kom!
    Det ser bra ut, bara att mala på i samma tempo så blir det kalas av det hela!! :up:
    Tråkigt med krocken, hoppas det löser sig väl utan att försäkringsbolagen krånglar och att ni slapp skador..:nono:

tack!
    du och brorsan fastnade ni också, ett jättegulligt kort ;) ska se om vi kan få in det här kanske :nod
    nja, det gick nog inte så bra varken med bilen eller med försäkringen :/ tur han är en glad jäkel iallafall =)

Ben[/b]

alla övningar ligger på mellan 3-5 set, och 5-15 reps

FÖRSTA gången jag kör knäböj utan smith! kändes väl helt okej tror jag=)
    började på 40 och slutade på 90, men bäst gick det på 80, där jag kunde köra ensam utan problem…90 gick ett par st själv, men sen blev det lite vingligt. Och dom var inte jättedjupa heller, inte längre ner än 90*

Benpress 150, 180 kg

benspark 45, 52, 60 kg på exhale, den är bra mycket tyngre än maskinen på worldclass, gissar på att det skulle stått 75-80 där!

hams samma på den här, känns fjuttigt att skriva 35 och 40 kg på bakre lår! hur kan det vara sån skillnad?

vader ståendes 60, 97, 97, 82

vader sittandes, vet ej vikt

utfall med viktstång 25 kg, 2×20

DET TOG DÄR DET SKULLE [/b]:D

Ser ju JÄTTEBRA ut Paula!! Fortsätt att inspirera oss andra!! :up:

men tack jojje !!!!😮
    :) :) :)

blir det något göteborg? eller är det fullt upp med jobb nu? såg era bilder i din journal, det där är också inspiration! du har haft en grym vilja och det har gett ett fint resultat! keep it up!

bump

grymt benpass ;)

Jag är imponerad Paula =)

Vilket benpass vi körde ida. Det var länge sen jag blev såhär slutkörd…
    Det var inte lätt att hänga på Paula hon har riktigt bra ben den bruden!!! :P
    Min bil är inte riktigt lika bra, ser ut som den vart med i både 1:a och 2:a världskriget

Viewing 15 posts - 211 through 225 (of 330 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.