Paulas journal – träning o tjöt

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Paulas journal – träning o tjöt

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 226 through 240 (of 330 total)
  • Author
    Paula wrote:
    Ben[/b]

alla övningar ligger på mellan 3-5 set, och 5-15 reps

FÖRSTA gången jag kör knäböj utan smith! kändes väl helt okej tror jag=)
    började på 40 och slutade på 90, men bäst gick det på 80, där jag kunde köra ensam utan problem…90 gick ett par st själv, men sen blev det lite vingligt. Och dom var inte jättedjupa heller, inte längre ner än 90*

Benpress 150, 180 kg

benspark 45, 52, 60 kg på exhale, den är bra mycket tyngre än maskinen på worldclass, gissar på att det skulle stått 75-80 där!

hams samma på den här, känns fjuttigt att skriva 35 och 40 kg på bakre lår! hur kan det vara sån skillnad?

vader ståendes 60, 97, 97, 82

vader sittandes, vet ej vikt

utfall med viktstång 25 kg, 2×20

DET TOG DÄR DET SKULLE [/b]:D

Ett benpass som lätt skulle knäcka mig:(

Paula wrote:
    men tack jojje !!!!😮
    :) :) :)

blir det något göteborg? eller är det fullt upp med jobb nu? såg era bilder i din journal, det där är också inspiration! du har haft en grym vilja och det har gett ett fint resultat! keep it up!

Ja det ska bli Göteborg men det är väldigt fullt upp just nu… Men lovar att höra av mig då.

Jag får säga TACK SÅ MYCKET!! Ska bli bättre nu på att ta lite kort,, blivit lite snålt med det på sistone.

Vanessa Frykman wrote:
    grymt benpass ;)

Jag är imponerad Paula =)

tack min vän :) men kanske kanske att det finns meeer att hämta, den som lever får se:P[/b]

lingan wrote:
    Vilket benpass vi körde ida. Det var länge sen jag blev såhär slutkörd…
    Det var inte lätt att hänga på Paula hon har riktigt bra ben den bruden!!! :P
    Min bil är inte riktigt lika bra, ser ut som den vart med i både 1:a och 2:a världskriget

det var ett riktigt roligt pass! tävlingsmänniskor båda två, du fick nog ett par mer set än mig ändå…. får ta igen det nästa gång:aggresiv:
    din bil rockar ju :D

FEVER wrote:
    Ett benpass som lätt skulle knäcka mig:(

om jag säger så här – 24 timmars lopp vs ett benpass a la paula
    så tror jag nog fan du vinner ändå:(

Johannes-S wrote:
    Ja det ska bli Göteborg men det är väldigt fullt upp just nu… Men lovar att höra av mig då.

Jag får säga TACK SÅ MYCKET!! Ska bli bättre nu på att ta lite kort,, blivit lite snålt med det på sistone.

självklart ska du höra av dig om ni kommer!! jätteskoj :up:
    och t.o.m att jag börjat posta lite bilder[/b]:o jaja, nåt får man la bjuda på ibland!

Paula wrote:
    självklart ska du höra av dig om ni kommer!! jätteskoj :up:
    och t.o.m att jag börjat posta lite bilder[/b]:o jaja, nåt får man la bjuda på ibland!

Ja du borde posta mera mera mera!! Du inspirerar garanterat väldigt många med dina bilder!!! Ha en underbar vecka!!

Paula wrote:
    tack!
    du och brorsan fastnade ni också, ett jättegulligt kort ;) ska se om vi kan få in det här kanske :nod
    nja, det gick nog inte så bra varken med bilen eller med försäkringen :/ tur han är en glad jäkel iallafall =)

Haha, jag som inte brukar fastna på kort =S Försäkringsbolag suger, usch. Det är snarare regel än undantag att det blir fel och problem. :nono:

Benpasset såg grymt ut! :up: Idag är det ben för mig, hehe får se hur knäna klarar sig!

Johannes-S wrote:
    Ja du borde posta mera mera mera!! Du inspirerar garanterat väldigt många med dina bilder!!! Ha en underbar vecka!!

tusen tack jojje, och detsamma till dig!

veckan har börjat så bra den bara kan!!
    en liten promenad i det vackra vädret, sen hem o sätta på en kanna kaffe o ställa sig vid staffliet precis innan åskvädret och spöregnet kom………..vivaldi……;)
    tar en liten paus nu och laddar inför nästa målarpass! De här stunderna är jag så lycklig jag kan bli och det spritter i mig idag!!

i morse när jag vakna undrade jag lite snabbt vem som hade mörbultat mig inatt, svordomar vid den tiden på morgonen inne i huvudet är vanligt förekommande under dessa stunder:) men fasen vad skönt det är när man måste hålla i handfatet för att sätta sig på toa ändå ;)
    i eftermiddag blir det ett rygg och bicepspass:nod

Warrior wrote:
    :)

:)

Paula wrote:
    tusen tack jojje, och detsamma till dig!

veckan har börjat så bra den bara kan!!
    en liten promenad i det vackra vädret, sen hem o sätta på en kanna kaffe o ställa sig vid staffliet precis innan åskvädret och spöregnet kom………..vivaldi……
    tar en liten paus nu och laddar inför nästa målarpass! De här stunderna är jag så lycklig jag kan bli och det spritter i mig idag!!

i morse när jag vakna undrade jag lite snabbt vem som hade mörbultat mig inatt, svordomar vid den tiden på morgonen inne i huvudet är vanligt förekommande under dessa stunder:) men fasen vad skönt det är när man måste hålla i handfatet för att sätta sig på toa ändå ;)
    i eftermiddag blir det ett rygg och bicepspass:nod

Det låter ju helt underbart!! Imorgon är det jag som inte kommer kunna varken sitta eller gå ordentligt!! Grymt bra benpass idag… 2 PB! Står i journalen… Nu har jag maten på spisen,, sen är det bara att åka iväg och knega fram till tolv ikväll.

Btw, mysigt att vara hemma när det åskar och regnar:emo-thumb

Han är ÖVERALLT nu den lilla rackaren, han har nyss lärt sig krypa =)

Oj, det var en del kilon du gick upp, men nu är du ju hur snygg som helst =) Själv gick jag upp omkring 12-13 kg (är inte riktigt säker på hur mycket eftersom jag gick på diet när jag upptäckte lillbabes närvaro)

Det var inga småbarn du har längre hehehe. Jag har ju en till grabb som fyller sexton i år så jag känner mig ny på det här med bebisar igen! Jobbigt men ack så härligt, I LOVE HIM!

Ah, så du är oxå en fotbollsbrud?! Kul, jag spelade fotboll i ca 20 år (jag vet, jag är gammal som gatan) Skulle satsat på friidrotten istället med tanke på mina knä/fotskador o operationer jag fick göra! Klararde du dig från skador i fotbollen?

Min lillbabe har hunnit bli sex månader nu! Men vet du va…Jultomten har kommit tidigt till mig i år, jag har fått ett SATS kort!! Och där har de barnpassning *jublar* så nu har jag faktiskt tränat två ggr hitills och det kändes helt otroligt underbart! IM BACK lixom! Hoppas att jag kan få till en kontinuitet i det hela. Kändes rätt så konstigt att lämna ifrån sig lillbabe till en helt okänd människa faktiskt, men det gick bra iaf.

Du verkar vara en supermamma med hundra järn i elden! Imponerande! Och vilken söt liten tjeja du har där..ser lite busig ut hehehe (som mamma kanske?)

Paula wrote:
    jaså, är han i blomkrukorna och tuggar jord ??? =)

jag gick upp runt 25-28 kg båda graviditeterna, men det lade sig ändå hyfsat jämnt, och i slutet var det väldigt mycket vätska…..sen åt båda två som bara den, släktdrag???? ;)

jag tror jag vet precis hur du känner dig nu, alla är ju olika, men jag var nog konstant stressad, aktiva barn!
    men som sagt tiden går så fruktansvärt fort……mina är 9 och 5 och min son börjar i trean nu!! inte klokt.

att få/ta sig tid till att träna är en lyx, jag hade flera års uppehåll och är fortfarande förbannad på mig själv =) man får ut nåt så grymt mycket mentalt och fysiskt av ett träningspass, mycket tankar, och om det är nån man vill slå på käften (och det är det ju allt som oftast haha) så är det till att lägga den energin på att få ut så mycket som möjligt i gymet. Spelade fotboll förr och det ger jäkligt mycket…… man får knö och puttas o tjuvnypas och springa ikapp =) sen när man kommer hem är man lugn o fin o glad igen!

hur gammal är din lille pajk då? sover han middag kanske mitt på dagen?
    jag köpte hantlar att ha hemma, de veckorna jag har barnen, fast det brukar bli rätt kasst ändå, man blir alltid avbruten,
    och så gör jag alltid lite nytta mellan seten, disk o sånt när man ändå är igång =) lättar samvetet för tiden jag ägnar här *hrrmmm* [/b]

min dotter liiiiiten:

Cagiva wrote:
    Haha, jag som inte brukar fastna på kort =S Försäkringsbolag suger, usch. Det är snarare regel än undantag att det blir fel och problem.

Benpasset såg grymt ut! :up: Idag är det ben för mig, hehe får se hur knäna klarar sig!

det är ett helsike med knän alltså, mina är inte riktigt friska heller, kör mycket benspark och låt bli böjen :ike:
    ska se så du inte slarvar sen :nono: och så träna lite idag också ;)

Johannes-S wrote:
    Det låter ju helt underbart!! Imorgon är det jag som inte kommer kunna varken sitta eller gå ordentligt!! Grymt bra benpass idag… 2 PB! Står i journalen… Nu har jag maten på spisen,, sen är det bara att åka iväg och knega fram till tolv ikväll.

Btw, mysigt att vara hemma när det åskar och regnar:emo-thumb

så himla mysigt….det är mys när hösten är här, jag bara njuter. Inget dåligt samvete om man är inne ;-)
    ….usch för att jobba till tolv =) !!!
    grattis till ditt pb!! alltid kul att öka! ska ta en titt i din journal =)

Tack Tete, vad gullig du är 😮
    aaah…jag veeet hur det är med barn som kryper,…..stoppar allt i munnen och man är konstant orolig vad dom nu har i munnen. Så du har en sån stor pojk också, då har du varit med om tonåren redan, bävar lite för den tiden….bara fyra år kvar till tonåren…:/ slutsats: jag är också gammal !!!
    Räknade lite på´kilona…..fasen, det var nog inte så mycket ändå…det var nog iaf 23-24 kg, men det är väl så det räcker=)

Men du, hur högt spelade du? tänk om vi mött varann? jag känner igen ditt namn ju! kan inte säga om det faktiskt är härifrån eller om det är från förr…men jag har ju också spelat i 20 år. Klarade mig från skador i stort sett hela tiden :P. Vilka spelade du med?

Vad gött att du fått börja träna igen! önskar tomten kunde komma till mig med…..med mera tid!!! för det finns ingen! jag har alltid flera järn i elden, och har svårt för att ta mig tid att bara vara. Men det är så mycket som ska fixas jämt, sen vill man ju göra något kul också, förverkliga sina drömmar. Du vet. =) så långt det går iallafall..
    hoppas du fått tränat idag!! :)

TeTe wrote:
    Han är ÖVERALLT nu den lilla rackaren, han har nyss lärt sig krypa =)

Oj, det var en del kilon du gick upp, men nu är du ju hur snygg som helst =) Själv gick jag upp omkring 12-13 kg (är inte riktigt säker på hur mycket eftersom jag gick på diet när jag upptäckte lillbabes närvaro)

Det var inga småbarn du har längre hehehe. Jag har ju en till grabb som fyller sexton i år så jag känner mig ny på det här med bebisar igen! Jobbigt men ack så härligt, I LOVE HIM!

Ah, så du är oxå en fotbollsbrud?! Kul, jag spelade fotboll i ca 20 år (jag vet, jag är gammal som gatan) Skulle satsat på friidrotten istället med tanke på mina knä/fotskador o operationer jag fick göra! Klararde du dig från skador i fotbollen?

Min lillbabe har hunnit bli sex månader nu! Men vet du va…Jultomten har kommit tidigt till mig i år, jag har fått ett SATS kort!! Och där har de barnpassning *jublar* så nu har jag faktiskt tränat två ggr hitills och det kändes helt otroligt underbart! IM BACK lixom! Hoppas att jag kan få till en kontinuitet i det hela. Kändes rätt så konstigt att lämna ifrån sig lillbabe till en helt okänd människa faktiskt, men det gick bra iaf.

Du verkar vara en supermamma med hundra järn i elden! Imponerande! Och vilken söt liten tjeja du har där..ser lite busig ut hehehe (som mamma kanske?)

Viewing 15 posts - 226 through 240 (of 330 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.