Paulas journal – träning o tjöt

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Paulas journal – träning o tjöt

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 241 through 255 (of 330 total)
  • Author

Rygg, biceps[/b]

4 övningar rygg, 3 övningar biceps, 3 set på varje

hm….ja, jag är rätt seg idag efter ben igår och rygg idag, så det blir ett kort inlägg på mitt pass….

Ligger på 60 kg på sittande rodd, det är väl det jag vill ha noterat, kunde köra 9-10 st där….
    kör hantelrodd på 20 kg. Båda övningar kan jag öka i.

Paula wrote:
    om jag säger så här – 24 timmars lopp vs ett benpass a la paula
    så tror jag nog fan du vinner ändå:(

Var inte så säker på det;)
    Kan man beställa bilder av dig (önskemål vill säga):what:
    I så fall skall jag beställa, men vad det får du se:P

FEVER wrote:
    Var inte så säker på det;)
    Kan man beställa bilder av dig (önskemål vill säga)
    I så fall skall jag beställa, men vad det får du se:P

:) spännande! jodå, det går fint! pma!

Hahaha söööt bild!! Va och köpte lindor igår, så kunder köra hacklift och böjj utan att mina knän strejkade nämnvärt.. Haha istället packade korsryggen ihop, kan inte använda bälte för mitt bråck. Hehe känner sig som en trasig gammal gubbe!
    Vad blir det för roligt pass idag??

Godmorgon kvinna

jag beställde några t-shirtar nu precis 6 st :P du måste fan få vila minst 1 dag eller hur :D

Inatt var inget kul men det är MKT bättre.:)
    vad ska du göra idag? jag tänkte ta en lång promenad om vädret håller sig bra =)

Cagiva wrote:
    Hahaha söööt bild!! Va och köpte lindor igår, så kunde köra hacklift och böjj utan att mina knän strejkade nämnvärt.. Haha istället packade korsryggen ihop, kan inte använda bälte för mitt bråck. Hehe känner sig som en trasig gammal gubbe!
    Vad blir det för roligt pass idag??

söt va =) men jag har lite fler på din bror hahahaha, undrar om han fått dom, helt underbara!! :D
    vilken otur du har då! trasig gammal gubbe, din stackare!!

jag tror jag får vila idag, jag är rätt trött i kroppen efter ben och rygg
    här snackar vi trasig kärring!!! (notera att jag tog bort gammal:) )
    man studsade inte ur sängen idag direkt:D

Vanessa Frykman wrote:
    Godmorgon kvinna

jag beställde några t-shirtar nu precis 6 st :P du måste fan få vila minst 1 dag eller hur :D

Inatt var inget kul men det är MKT bättre.:)
    vad ska du göra idag? jag tänkte ta en lång promenad om vädret håller sig bra =)

HAHAHAHA:D
    idag ska jag bara ta en promenad, få lite luft innan penslarna och den obligatoriska kaffekannan väntar, det blir ingen träning för mig idag känner jag.
    hörs via tel sen =) ut o promenera nu!!

Hej. Ville bara säga att jag blir väldigt inspirerad av Din journal. Jag ligger på nybörjarnivå än så länge, så BEYDLIGT lättare övningar än de Du gör får mig att behöva hålla mig i tvättstället när jag skall sätta mig på toa. Men jag gillar känslan hur som helst, tävlar bara mot mig själv.

Träna smart!

Birka

Birka wrote:
    Hej. Ville bara säga att jag blir väldigt inspirerad av Din journal. Jag ligger på nybörjarnivå än så länge, så BEYDLIGT lättare övningar än de Du gör får mig att behöva hålla mig i tvättstället när jag skall sätta mig på toa. Men jag gillar känslan hur som helst, tävlar bara mot mig själv.

Träna smart!

Birka

tack så hemskt mycket Birka. Ett sånt här inlägg tar jag direkt och stoppar rakt in i hjärtat.
    Tävla mot sig själv är det enda man ska inrikta sig på. Om man nu nån gång skulle stå på en scen så är det iallafall en tävling man gjort mot sig själv hela vägen, att klara en diet är inte vem som helst som gör heller.
    Att inte kunna skratta hela vägen, i medgång som motgång är inget man ska sträva mot direkt, det ska vara kul annars får det kvitta! Den dagen det blir destruktivt är det dags att lägga ner och se sig om.
    Dina ord betyder mycket för mig, eftersom jag alltid kämpar i motvind!!:) känns det som ibland i allafall:| jaja jag ska inte klaga.
    läste i din journal och jag säger detsamma till dig, träna smart och jag ska kolla efter dig !!

btw, idag får jag använda käppar för att ta mig till toa, hade behövt dom där handikapp handtagen idag :(

Tack själv, det känns bra när människor kan betyda något bra för varandra. :) Se gärna efter mig, det behöver jag. ;)

Höll för övrigt på att skratta på mig när Du nämnde handikapphandtagen, det är kanske sådana man skall satsa på inför renovering av badrummet? :D

ja ska du börja köra tungt, varför inte :D
    du kan ju ha några man kan plocka bort under benlediga veckor haha

Jag skall nämna det för mannen, han brukar vara bra på att hitta på lösningar. ;)

Nu blir det promenad i det fina vädret och sedan mat. Njam njam!

Paula wrote:
    söt va =) men jag har lite fler på din bror hahahaha, undrar om han fått dom, helt underbara!! :D
    vilken otur du har då! trasig gammal gubbe, din stackare!!

jag tror jag får vila idag, jag är rätt trött i kroppen efter ben och rygg
    här snackar vi trasig kärring!!! (notera att jag tog bort gammal:) )
    man studsade inte ur sängen idag direkt:D

Haha men man ska inte räkna ut oss trasiga gubbar och tanter! Men det är gott att vara riktigt trasig, har med träningsvärk typ överallt, så när klockan ringde i morse och det nalkades promenad va man inte glad. :nono:

Så idag får det bli vilodag! (läs: Enbart vader)

Cagiva wrote:
    Haha men man ska inte räkna ut oss trasiga gubbar och tanter! Men det är gott att vara riktigt trasig, har med träningsvärk typ överallt, så när klockan ringde i morse och det nalkades promenad va man inte glad. :nono:

Så idag får det bli vilodag! (läs: Enbart vader)

enbart vader, ska du till gymet för det? :D gör det när du borstar tänderna! det sa alltid min tränare till mig, gör tåhävningar när du borstar tänderna Paula.
    Det gjorde jag inte =)

mätte mina vader nyss, 39.5 vänster och 39 höger. Dom var inte större än så! ;) Den vänstra har alltid varit större =) men när jag spänner dom är dom faktiskt 1 cm större =) dvs 40.5 och 40, alltid nåt :)

Axlar, mage[/b]

Press i maskin
    2 set 30 kg x 10
    1 set 50 kg x 8
    1 set 60 kg x 4
    1 set 50 kg x 7

Hantelpress
    1 set 15kgs x 5
    2 set 12.5 kgs x 8

enarms rodd
    2 set 20kgs x 10
    1 set 22.5kgs x 7, NY VIKT

cabeln
    drag åt sidan 4 set på 10-12 kg tills fail

lyft åt sidan med 5kgs kaka
    4 set x ca 8-10

framåtlut. flyes
    2 set 9kgs x 10

MAGE 2 övningar, 6 set totalt

ganska tungt pass för mig idag igen.
    skönt. Kycklingfilén väntar och jag är väl värd den idag! :D

:lazy:

Viewing 15 posts - 241 through 255 (of 330 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.