Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Paulas journal – träning o tjöt
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
23 augusti, 2006 at 20:24 #950689Anonym anvandareMember
PB IN DA HOUZ[/b]
:yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo:
23 augusti, 2006 at 21:46 #950690Anonym anvandareMemberhahahaha……dagens bästa
telefonen ringer….och en robotröst säger att jag har tio sekunder på mig att backa ifrån frysen och låta bli glassen och chokladen!!!
jag var på väg!!! men det funkade hahaha, jag låter bli den, för din skull vanessa den var värd det. Så klockren
23 augusti, 2006 at 22:06 #950691Anonym anvandareMemberDu ser du är starkare än du trodde jag visste det[/b] nu snackar jag om träning :bb:
resten vet jag att du är en snäll [/b] tjej
24 augusti, 2006 at 20:26 #950692Anonym anvandareMemberPaula wrote:Men du, hur högt spelade du? tänk om vi mött varann? jag känner igen ditt namn ju! kan inte säga om det faktiskt är härifrån eller om det är från förr…men jag har ju också spelat i 20 år. Klarade mig från skador i stort sett hela tiden Vilka spelade du med?Vad gött att du fått börja träna igen! önskar tomten kunde komma till mig med…..med mera tid!!! för det finns ingen! jag har alltid flera järn i elden, och har svårt för att ta mig tid att bara vara. Men det är så mycket som ska fixas jämt, sen vill man ju göra något kul också, förverkliga sina drömmar. Du vet. så långt det går iallafall..
hoppas du fått tränat idag!!Halloj!
Hahaha tänk om vi har mött varandra o typ ”hatat” varandra på planen. Min fotbollskarriär började i AIK som junis o efter det så blev det Sundbyberg för att avsluta min karriär i Cafét/djursholm. Spelade som högst i div 2 😮 Vilka spelade du med då?
Du hade en jäkla tur som klarade knäna o fötterna. Fotboll är rena döden för oss med klena lederJag har kommit igång med träningen bättre nu tack vare mitt nya kort! Lämnar in Tigge på junior o sen kör jag på!! Fasiken vad skönt det är, känner hur adrenalinet sprutar ur varje por. De andra tränande folket tittar konstigt på mig där jag ligger o stånkar o stönar med ett högrött fejs o svetten rinnandes under kepsen Jag känner mig som ett barn som springer runt o pillar på varje maskin o vikt hehehee.
Du kör på som vanligt ser jag. Du är grymt stark ju!!
24 augusti, 2006 at 22:57 #950693Anonym anvandareMemberjag har nog haft tur vad gäller skador ja….klarat mig genom alla år
kanske var för jag lyckades mygla så mycket jämt
hm….jag spelade allsvenskt, men sundbyberg var allt uppe och vände? mötte er när malin swedberg var med och lirade. Tror vi vann med flera mål lol
Spelade med laget som idag heter Göteborg! Saknar det så jag håller på o dö ibland…..tyvärr är det ohållbart med barn och butiksjobb. Men lirar allt med c-laget ibland haha. Lika roligt, men inte riktigt samma fart mest massa skratt och prat om avslutningsfesten haha.
AIK, fick inte dom lägga ner ett tag? eller åkte ner ganska långt…synd, såna lag ska ju bara vara med i allsvenskan.jadu…jag var ingen populär spelare alltid hade allt några varningar *hrm*
är så snäll annars, (nåja) men på plan var inte stubinen så lång tyvärr…hehe.haha, ser dig framför mig på gymet, som ett barn på julafton, visst är det härligt skönt att Tigge trivs då!! tänkte jag skulle åka upp o hälsa på maria ahlberg o vanessa i stockholm snart, vi kanske kan ses och köra ihop nån dag då? hade varit skoj! sköt om dig så länge och kör hårt
27 augusti, 2006 at 11:00 #950694Anonym anvandareMemberTjabba bruden
Hoppas du kör en grym pass idag vill se några PB i journalen ju :rtfm:
Se till nu att alla byggarna på exhale sparkar dig extra hård. Daniel , istvan , Stefan läser ni detta så vet ni vad som gäller;) kvinnanska lägga på sig lite mer muskler och ni får när hon kör , hahahahKom igen nu Paula [/b]
27 augusti, 2006 at 11:26 #950695Anonym anvandareMemberHaha min innebandytränare tyckte med att jag skulle göra tåhävningar när man gnuggade gaddarna.. haha orkade nog med det en gång!
Det va riktigt trevligt igår, vi fick i oss mycket mat! Riktigt impad av dig! MissMini hälsar så gott27 augusti, 2006 at 11:40 #950696Anonym anvandareMemberCagiva wrote:Haha min innebandytränare tyckte med att jag skulle göra tåhävningar när man gnuggade gaddarna.. haha orkade nog med det en gång!
Det va riktigt trevligt igår, vi fick i oss mycket mat! Riktigt impad av dig! MissMini hälsar så gottJag hoppas ni tog bilder igår
27 augusti, 2006 at 20:25 #950697Anonym anvandareMemberCagiva wrote:Haha min innebandytränare tyckte med att jag skulle göra tåhävningar när man gnuggade gaddarna.. haha orkade nog med det en gång!
Det va riktigt trevligt igår, vi fick i oss mycket mat! Riktigt impad av dig! MissMini hälsar så gotthaha…….ja det var riktigt trevligt igår, go mat o härligt sällskap.:drinks:
det får vi allt göra om igen!27 augusti, 2006 at 20:38 #950698Anonym anvandareMemberLördag rygg, biceps[/b]
lättare rygg och biceps-pass, hade inte så mycket energi pga för dåligt matintag under dagen:/ så kan det gå ibland! Tog igen det under kvällen
Söndag axlar, mage[/b]pass med Lingan, alltid bra, ganska långt, lagom tungt idag.
inga vikter idag, på tok för trött.
27 augusti, 2006 at 20:41 #950699Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:Jag hoppas ni tog bilder igårvarför det?
28 augusti, 2006 at 12:34 #950700Anonym anvandareMemberDu har haft en väldans tur då måste jag säga. Många som får krämpor här o där annars. Bland annat jag *arg*
Jodå, Sumpan var uppe o vände. Jag slutade i Sumpan i samma veva, vi fick en tränare som inte kändes helt rätt för många av oss..Han var ”hmmm” speciell! Det jag saknar mest med fotbollen är gemenskapen..Snacket i omklädningsrummet innan o efter träningen. Vi är dock ett gäng tjejer som hängt ihop i ca 20 år nu. Men ingen av oss lirar fotboll hehehe, vi är gamla *visslar*
Du var säkert några snäpp bättre än jag på fotboll, jag var bara snabb o elak hehehe.Låter jättskoj med ett träningspass ihop, jag är PÅ!! :nod Säg bara till i god tid så jag kan planera!
kör hårt nu ”planens elaking” hehehe
Paula wrote:jag har nog haft tur vad gäller skador ja….klarat mig genom alla år
kanske var för jag lyckades mygla så mycket jämt
hm….jag spelade allsvenskt, men sundbyberg var allt uppe och vände? mötte er när malin swedberg var med och lirade. Tror vi vann med flera mål lol
Spelade med laget som idag heter Göteborg! Saknar det så jag håller på o dö ibland…..tyvärr är det ohållbart med barn och butiksjobb. Men lirar allt med c-laget ibland haha. Lika roligt, men inte riktigt samma fart mest massa skratt och prat om avslutningsfesten haha.
AIK, fick inte dom lägga ner ett tag? eller åkte ner ganska långt…synd, såna lag ska ju bara vara med i allsvenskan.jadu…jag var ingen populär spelare alltid hade allt några varningar *hrm*
är så snäll annars, (nåja) men på plan var inte stubinen så lång tyvärr…hehe.haha, ser dig framför mig på gymet, som ett barn på julafton, visst är det härligt skönt att Tigge trivs då!! tänkte jag skulle åka upp o hälsa på maria ahlberg o vanessa i stockholm snart, vi kanske kan ses och köra ihop nån dag då? hade varit skoj! sköt om dig så länge och kör hårt
29 augusti, 2006 at 08:43 #950701Anonym anvandareMemberHost Host
uppdatering[/b]
:ph34r: :read: :dntknw:
29 augusti, 2006 at 10:24 #950702Anonym anvandareMemberUppdatering säger du [/b]
Jag kommer ta en vilovecka, det passar mig både träningsmässigt och jobbmässigt just nu.
Laddar inför nästa vecka[/b]
kanske tjuvstartar i helgen:|29 augusti, 2006 at 13:08 #950703Anonym anvandareMemberHa en bra vilovecka.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.